MuscleMeat

IVDM - maart 2011 - Maaike1976

Bezoekers in dit topic

Maike heeft flinke progressie geboekt de afgelopen periode, heel netjes.

Zou tevens eens nice zijn wanneer het volgende interview een aanvulling zou zijn op de reeds aanwezige bodybuilder/vechtsporter interviews. DBB heeft namelijk ook een strongman/powerlift/gewichthef sectie. ;)
Dan krijg je een juiste afspiegeling van het forum.
 
Maike heeft flinke progressie geboekt de afgelopen periode, heel netjes.

Zou tevens eens nice zijn wanneer het volgende interview een aanvulling zou zijn op de reeds aanwezige bodybuilder/vechtsporter interviews. DBB heeft namelijk ook een strongman/powerlift/gewichthef sectie. ;)
Dan krijg je een juiste afspiegeling van het forum.

Als je eea gevolgd had dan had je kunnen lezen dat dat ook gaat gebeuren. Verbazingwekkend soms hoe mensen hier al op voorhand vooraan staan met kritiek. Er zijn pas 3 interviews geweest zeg. :rolleyes:
Hoe kan je nu al klagen over een juiste afspiegeling van het forum? Pfffff.
 
Als je eea gevolgd had dan had je kunnen lezen dat dat ook gaat gebeuren. Verbazingwekkend soms hoe mensen hier al op voorhand vooraan staan met kritiek. Er zijn pas 3 interviews geweest zeg. :rolleyes:
Hoe kan je nu al klagen over een juiste afspiegeling van het forum? Pfffff.
Wow niet zo in de verdediging schieten. Dit was helemaal geen kritiek maar een idee/voorstel van mijn kant.

Trouwens dit was interview nummer 4. Maar ik zal mijn ideeen wel voor me houden als je het niet kan waarderen, pfffff.
 
Laatst bewerkt:
Wow niet zo in de verdediging schieten. Dit was helemaal geen kritiek maar een idee/voorstel van mijn kant.

Trouwens dit was interview nummer 4. Maar ik zal mijn ideeen wel voor me houden als je het niet kan waarderen, pfffff.

Ok..ik las je post misschien verkeerd dan. Ik las het als...zou ook EENS nice, en dbb heeft ook een pl sectie wink wink.
We zijn net onderweg met ivdm iedereen gaat aan bod komen, niemand wordt vergeten. Dit heb ik in het begin al aangegeven maar niet alles kan tegelijk.
 
Laatst bewerkt:
Leuk interview. Alleen jammer dat de foto's wat aan de kleine kant zijn :o
 

Ey tremendes, goed bezig met deze interviews. mag ik je een puntje van opbouwende kritiek geven?

dit zijn email interviews, toch? jij stuurt een lijst met vragen, zij geeft antwoord, klaar? het zou leuk zijn als je op sommige punten ook wat meer door zou vragen. altijd lastig in email interviews, maar je zou bijvoorbeeld twee vragenrondes kunnen doen. eerst je normale vragen, vervolgens pik je er nog 4 / 5 punten uit waar je een vervolgvraag opstelt. kost iets meer tijd, maar geeft het interview wel wat meer diepgang en maakt het interessanter.

verder goed bezig. :)
 
Leuk interview. Alleen jammer dat de foto's wat aan de kleine kant zijn :o

Ja dat vond ik nou ook;)

Maaike leuk interview en zeker ook een vb want je bent echt een prachtige atlete:cool:
 
Ey tremendes, goed bezig met deze interviews. mag ik je een puntje van opbouwende kritiek geven?

dit zijn email interviews, toch? jij stuurt een lijst met vragen, zij geeft antwoord, klaar? het zou leuk zijn als je op sommige punten ook wat meer door zou vragen. altijd lastig in email interviews, maar je zou bijvoorbeeld twee vragenrondes kunnen doen. eerst je normale vragen, vervolgens pik je er nog 4 / 5 punten uit waar je een vervolgvraag opstelt. kost iets meer tijd, maar geeft het interview wel wat meer diepgang en maakt het interessanter.

verder goed bezig. :)

Ja heb je helemaal gelijk in. Alleen gaat er dan teveel tijd in zitten. Ik heb gekozen voor een aantal vaste vragen met hier en daar 4-5 extra vragen die wat meer van toepassing op de geïnterviewde zijn bv als ze ook wedstrijden doen een paar vragen daarover.
 
Thanks allemaal ;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk interview.
 
Leuk om te lezen!
 
Leuk interview van een mooie atlete.
 
Respect voor deze vrouw :bow:
Mooie aanvulling op het hele forum gebeuren.
Zitten soms herkenbare punten in de intervieuws en dat is dan toch iets
wat je deelt met elkaar.


grouphug :trio: :D
 
Mooi interview! :D Leuk om te lezen!
 
Back
Naar boven