Fitness Seller

IVDM - mei 2011 - Robke78

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Deze maand vuren we onze vragen af op....Robke78

Een aktief member op het forum dus hoog tijd om Rob eens wat beter te leren kennen.

Hoeveel uren train je in de week en vertel eens hoe een trainingsweek van je er uit ziet?

Met mijn job zit ik in een vaste morgendienst in combinatie met een 4 dagen werken op 5
stramien. Hierdoor heb ik best wel wat tijd voor mijn gezin maar ook voor mijn trainingen
af te werken. Dus ik kan iedere dag welliswaar een uurtje vrijmaken om wat te sporten.
Nu ja, soms komt er wel iets tussen maar over het algemeen ziet mijn week er zo uit:

- maandag: cardio & abs (start @ 15u00)
- dinsdag: borst & biceps (start @ 15u00)
- woendag: benen (start @ 10u00)
- donderdag: HIIT cardio + LIT cardio (start @ 15u00)
- vrijdag: HIIT cardio + LIT cardio (start @ 15u00)
- zaterdag: schouders & triceps (start @ 10u00)
- zondag: back, traps & rear delts (start @ 10u00)
-

Wat is je favoriete spiergroep?

Rug. Niets zo lekker als een pomp in je volledige rug krijgen. De lats die zo flaren en dan je
traps waarop het lijkt alsof er een kilo biefstuk ophangt . Heerlijk toch !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En je mindere?

Benen. Heb een hekel aan benen trainen. Maar ach, het is een noodzakelijk kwaad. Door de
jaren heen heb ik er al wat mee leren leven. Maar ben toch telkens blij als die dag voorbij is.

En voeding? hoe ga je daar mee om?

Met mijn voeding heb ik telkens de beste bedoelingen... ik zit met een hoog BF. Is al eeuwen zo.
En de strijd tegen het vet is niet makkelijk bij mij. Ik raak ook snel gedemotiveerd daardoor en
geef snel toe aan verleidingen. Tja, het gaat allemaal hand in hand natuurlijk. Maar een vast
voedingsschema heb wel. Iedere zondag vind je mij dus aan het kookfornuis. Maak ik gelijk mijn
tupperware bakjes met kip, kalkoen, etc gelijk voor een hele week. Die steek ik dan in de vriezer
en moet ik maar vervolgens uithalen. Maar daarbuiten durf ik ook wel eens helemaal los te gaan
in de junk en de alcohol.


Met welke leden heb je op het forum het meeste contact?

Goh, met mijn logvolgers denk ik ... Hummer, Justbart, Ove, Skatermarvin, maar ook nog met
MHD & Krieltje bv. Een hele allegaartje eigenlijk.

In welke sectie(s) kunnen de leden jou het meeste vinden en vanwaar juist je interesses in deze sectie(s)?

Ik zwalk zowat over het hele forum. Vooral de logjes eigenlijk. Altijd leuk om mede ijzervreters
bezig te zien. En ik haal er ook wel goede info uit. Ook de interactie is leuk. Gezien ik toch thuis
train en eigenlijk geen gymbuddy’s heb om eens over de sport te kletsen.

Tegen welke prof bodybuilder kijk je het meest op, en waarom?

Mark Dugdale – Familyguy met een bedrijfje en hij speelt de massa kaart niet.
Dorian Yates – did it all on his own

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn je doelen momenteel op het gebied van bodybuilding?

Goh, ik heb eigenlijk nooit specifieke doelen. Wil gewoon lekker sterk worden en een beetje
de boel tunen zeg maar. Maar echt kracht doelen of fysieke doelen heb ik niet. Per slot van
rekening draai ik geen wedstrijden ofzo.

Je kan het het beste stellen: iedere training het maximale eruit halen. Dat is mijn doel.

Welke aspecten van onze sport vind je het moeilijkst?

Het is toch wel een hoop planning. Maar eens je dat onder de knie hebt loopt het allemaal vlot.
Ook wel jezelf intomen om niet altijd maar zo zwaar mogelijk en zo vaak mogelijk. Anders blijf
je geen jaren bezig in deze sport. Maar vooral, niet paniekeren als je eens een training of
eetmoment moet missen.

Hoe zou je jezelf omschrijven?

Rustige bougondiër die graag wat met gewichtjes speelt maar zijn gezin boven alles zet

In welke sector ben je werkzaam?

Textiel is dit. Toeleveringsbedrijf voor de automotive. Ben daar Production Controller maar help ook
in de IT hier. En in de avonduren klus ik soms wel wat bij in pc’s.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er zaken die je maatschappelijk bezig houden?

Ik probeer mij er allemaal niet meer druk in te maken. En sinds ik minder naar het nieuws kijk merk
ik gewoon dat ik mij ook minder snel opjaag in die dingen. Sociaal gezien gaat het allemaal achteruit
tegenwoordig en ze vinden telkens wel een manier om de laatste euro wel uit je broek te krijgen.
Ach ja, vroeger was alles beter zeggen ze hé.

Heeft bodybuilding je maatschappelijke carrière beïnvloed? Ik bedoel heb je door de sport juist meer kunnen bereiken of denk je dat als je niet zoveel tijd in bodybuilding had gestoken je verder had kunnen zijn in je maatschappelijke carrière?

Nee, ik denk niet dat ik een ander persoon was geweest mocht ik nu geen bodybuilding doen. Groot
woord trouwens dat bodybuilding. Zelf beschouw ik mij niet als een bodybuilder. Misschien daarom
ook dat het een wat mindere impact heeft op mijn leven.

Welke andere bezigheden/interesses heb je nog meer?

Mijn vrouw heeft een vrij zware job. Dus ja, ik sta zo een beetje in voor het huishouden. Dat in
combinatie met mijn zoontje en de familiale plichten laat niet meer veel tijd over voor nog andere
hobby’s. Maar in de zomer eens gezellig fietsen met het gezin vind ik heerlijk. En natuurlijk filmpje
meepikken, uitstapjes maken en reizen wanneer het kan. Allemaal de standaard leuke dingen dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind je bodybuilding goed te combineren met je andere interesses en werk? Hoe ga je daar mee om?

Ja best wel. Als je weet waar je prioriteiten liggen, moet je niet nadenken wat eerst komt. Voor de
ene zal dat best wel anders liggen als voor de andere. Maar een gezond evenwicht denk ik wel
gevonden te hebben.

Wat is jouw sterkste en je zwakste punt?

Sterkste: op sommige dingen ben ik een echte doorbijter
Zwakste: op andere dingen dan weer helemaal niet

Kan je, om anderen te adviseren, in één zin samenvatten wat het belangrijkste is wat je door de jaren heen geleerd hebt over bodybuilding?

You’re not a pro bodybuilder so stop acting like one

Wil je nog wat tegen de lezers zeggen?

Een forum is leuk. Zeker een forum met gelijk gezielde mensen. Maar mensen die niet trainen en
anderen wat na papegaaien, moet niet liggen bashen op mensen die dag in dag uit hun best doen
in de gym. Het is makkelijk om lekker stoer te doen vanachter je peecee’tje.

Wie zou jij graag in een volgend interview willen zien?

Krieltje ... maar ik denk niet dat die wil meewerken
 
W00t Robke!!!!!
 
ik had een interview verwacht over kasteelbier :D nice job leuk interview
 
Leuk intervieuw :thumbs:, vind Rob wel een spontane en leuke gast op dit board. Heeft als ik zijn trainingen lees toch alles goed op een rijtje. Leuk om ook zijn log te volgen.:)
 
Krieltje ... maar ik denk niet dat die wil meewerken


haha nice one, zou idd tof zijn een interview met hem :)
 
Heel leuk interview!!:D
 
Leuk om door te lezen. Ik dacht altijd dat je beveiligingsportier was bij een bedrijf en daarom altijd zo actief was online, maar je doet dus wat anders :D
 
Krieltje idd als komend interview
 
leuk interview met Robke, zo komen we toch iets meer te weten van het hardtrainende, en kasteelbier liefhebbende forumlid!

mooi gezegd deze:
"You’re not a pro bodybuilder so stop acting like one"
 
Leuk dat ze aan jou denken voor een intervieuw :)
Top :thumbs:
 
goed interview!
 
Mooi evenwicht gevonden in je leven zo te zien.
 
goed interview!

Thanks

Mooi evenwicht gevonden in je leven zo te zien.

Ja, het is even puzzelen en niet stressen om de kleine dingen die je planning
soms verstoren. Ben toch tevreden dat ik een powerrack thuis heb staan,
anders was het nog een heel paar andere mouwen lijkt met :)

Robke de buurtgorilla..:heart:

Helaas met enkel pics van 2 jaar terug ... moet er dringend eens wat nieuwe schieten.
 
Leuk interview! Ben trouwens serieus onder de indruk van je fysiek, vooral op die front double biceps.
 
leuk interview:D Eerste paar foto's vond ik je wel goed gespierd alleen niet extreem.Maar op die foto met de baby ben je toch wel vrij buff:D
 
leuk interview:D Eerste paar foto's vond ik je wel goed gespierd alleen niet extreem.Maar op die foto met de baby ben je toch wel vrij buff:D

Eerste paar foto's was 2009 @ 92kg ... laatste foto was 2011 @ 106kg :p
 
Back
Naar boven