Fitness Seller

Janaliekes log

Bezoekers in dit topic

Eventjes een logbreak houden...
Na een kleine pauze weer volop gestart met m'n cut en de eerste grammetjes zijn er al terug af, even doorzetten nu.
Begin terug te werken en het is even puzzelen hoe ik mijn krachttrainingen in mijn weekplanning ga krijgen, maar dat zal ook wel goed komen...
4 september doe ik mee aan de Battle of Thor, dus ga ik momenteel nog wat meer investeren in mijn looptrainingen.
Daarna hopelijk weer wat meer tijd om mijn logje een beetje beter up-to-date te kunnen houden.
 
Succes met de voorbereiding van de Battle of Thor, hoop je hier weer terug te zien! :)
 
Succes ermee! Je eerste run? Is best nog wel tof om te doen! Zelf vond ik de Breakout Run in Nederland een van de leukere!
 
Succes ermee! Je eerste run? Is best nog wel tof om te doen! Zelf vond ik de Breakout Run in Nederland een van de leukere!

Ja, was mijn eerste run, heb me echt geamuseerd en enkel op het einde bij de ramp had ik wat hulp nodig om er op te geraken, de rest gewoon kei hard geknald! Was zelfs verrast dat 'monkey island' en het speerwerpen geen enkel probleem bleken te zijn. Voor een eerste deelname aan 7 km, net op het uur binnen te zijn en bij de top 250 te zitten, vind ik dat ik best al trots mag zijn!
De volgende 'Race against nature' staat al in de agenda, dan ga ik samen met enkele werkcollega's, ben benieuwd!
 
Hier zijn we weer, momenteel nog geen tijd om elke training te loggen, maar toch even een update en de tijd nemen om terug in te lezen. Helaas gaat het tot december alleen maar drukker worden, opleidingen enzo... Maar tot nu toe lukt het nog om me aan mijn trainingsschema te houden en train ik nog regelmatig samen met mijn pt.

Huidige pr's
Squat: 8x80
Deadlift: 8x97,5 en 5x100 (als het meezit op zeer korte termijn 8x100)
Bench: 8x32.5

Conditie momenteel nog wat verder opgebouwd en loop nu gemakkelijk een dikke 10 km. Ben ik tevreden mee, alleen moet nu het tempo nog wat omhoog, maar daarvoor hebben we de intervaltrainingen.

Zondag staat 'race of nature' op het programma. Kijk er al naar uit,

Cut is ondertussen op de een of andere manier (vooral doen alsof we niet weten hoe het komt, eet gewoon te graag op het moment hahaha) overgegaan in een lichte bulk, maar hou het toch nauwgezet in het oog.
 
Back
Naar boven