Fitness Seller

justitie...

Bezoekers in dit topic

hangt van je functie af ik heb tijdje als PIW er gewerkt dan is max salaris rond 2500 bruto maar je wordt minder belast omdat je voor de overheid werkt , als je echt als bewaarder(beveiliger) werkt is stuk lager, maar wel veer doorstroom mogelijkheden en kan je voor extra functies(extra geld) gaan aals IBTer of Brandwacht etc
Salaris
Het maandsalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring en ligt tussen EUR 1.377 (schaal 3.0 BBRA) en EUR 1.582 (schaal 3.6 BBRA) bruto bij een 36-urige werkweek. Dit is exclusief een onregelmatigheidstoeslag.
 
Laatst bewerkt:
Als bewaarder kun je in salaris doorgroeien tot ca. 2000 netto. Je begint ongeveer rond de 1300 netto, maar hangt af van waar je instapt. Bedragen zijn incl. ORT. Je kunt nog extra taken doen, waar je extra voor betaald wordt.
Bij sommige opleidingen, die je doet, ga je een periodiek of een schaal omhoog, maar dat zijn er maar heel weinig. Tevens kun je meestal niet oplediingen doen, die je zelf leuk vindt.
Er is overigens behoorlijk verschil tussen alle verschillende inrichtingen in Nederland, zowel qua regelingen als qua omgang met elkaar.
Echter, ik denk, dat het in heel Nederland zo is, dat mensen, die niet functioneren, niet capabel zijn, zich vaak ziek melden en de kantjes eraf lopen, het snelst promotie maken. Dus weet je wat je te doen staat, wanneer je aangenomen wordt. Zorg wel eerst ff voor een vast contract.;)
 
trap 5,5 man dan heb je net een huppeldrafje ingezet haha.

Ik zou echt ff serieus aan je conditie gaan werken
 
Back
Naar boven