AndroidHealthClinic

kan iemand me bekende Duitse bodybuilders opnoemen???

Bezoekers in dit topic

baillien

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2010
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo !!

Ik ben vorige week op vakantie geweest in Tunesië. Op enkele mooie vrouwen na was er niet veel te zien als het op spieren aankwam. Tot 4 dagen voor het vertrek. Terwijl ik op mijn stoel zat in de zon kwam er een enorme schaduw voorbij. Ik moest 2 maal kijken voor ik het door had, dit was geen amateur bodybuilder !!! De man sprak Duits, en kwam me ontzettend hard bekend voor(van uit de boekjes of internet). Nu wil ik wel graag weten welk machine daar ook in dat hotel was in Tunesië :D
 
Markhus Ruhl
Dennis Wolf
Ronny Rockel
 
Was dit hem?

bodybuilder.jpg
 
Gunter Schierkamp
 
Jussup Wilkosz, Roland Cziurlok, Armin Scholz .....
 
niet echt neen :p

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

aah jammer mensen, geen enkele er van tussen. Hij sprak wel Duits, maar misschien is ie van Zwitserland of een ander land :). Alleszins een boom van een kerel. Mijn schoonvader (ex-bodybuilder) dacht net zoals ik, dat het een professional was.
 
Schatting van z'n leeftijd? 20-30-40 ? zou ook een hulp zijn.
 
leeftijd is wel boven de 30 jaar. een zeer klein gezicht in vergelijking met de andere bodybuillders. Hij had zwarte haren.
 
hij sprak duits zeg je...













[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
leeftijd is wel boven de 30 jaar. een zeer klein gezicht in vergelijking met de andere bodybuillders. Hij had zwarte haren.

Ronny Rockel voldoet het best aan die omschrijving, voor de rest kan het evengoed geen pro zijn natuurlijk
 
Armin Scholz? DJ ?
 
In veel oost-blok landen spreken ze ook duits, dus dat kan alle kanten op.
Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland dat wordt een moeilijke zoektocht!:p
 
Zag in griekenland ook iemand van hooguit 1,70. Maar die armen... niet normaal. Ik heb wel eens brede mensen gezien, maar dit was gewoon ziek. Voorkant en achterkant schouder waren 2 enorme koppen. vraag me ook af of hij bekend was...
 
ik heb hier al veel namen, ofwel is het geen pro, ofwel komt hij niet uit Duitsland. Denk dat ik mijn zoektocht moet beïndigen, mss dat ik hem wel ergens tegenkom. Khad toch beter een foto met hem moeten nemen op vakantie :p. alleszins, allemaal bedankt voor de hulp !!!!
 
Back
Naar boven