AndroidHealthClinic

kan iemand me bekende Duitse bodybuilders opnoemen???

Bezoekers in dit topic

Met een jaar of 6-8 naturel training met goede genen, heel veel motivatie en een heel goed training- en voedingsschemamoet dit wel te halen zijn.

Hij zegt zelf iig Natural Bodybuilder te zijn, dus geen AAS.
http://www.markusreinhardt.com/
 
Is zo'n lichaam naturel te halen?

Dude you serius!

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ik vind hem niet zo groot vandaar mijn vraag ???
Zo'n lichaam wil ik nou moet je AAS daarvoor gebruiken?

Niet groot hahaha ga er maar eens naast staan dan piep je wel anders.
En jah hier moet je aas voor gebruiken en nog belangrijker je hele leven aanpassen naar de bb lifestyle.
 
Reinhardt is niet naturel. :)
 
Jussup Wilkosz, Roland Cziurlok, Armin Scholz .....

Roland Cziurlok zit toch vast?

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Hallo !!

Ik ben vorige week op vakantie geweest in Tunesië. Op enkele mooie vrouwen na was er niet veel te zien als het op spieren aankwam. Tot 4 dagen voor het vertrek. Terwijl ik op mijn stoel zat in de zon kwam er een enorme schaduw voorbij. Ik moest 2 maal kijken voor ik het door had, dit was geen amateur bodybuilder !!! De man sprak Duits, en kwam me ontzettend hard bekend voor(van uit de boekjes of internet). Nu wil ik wel graag weten welk machine daar ook in dat hotel was in Tunesië :D

Ronny Rockel is momenteel een bekende Duitse pro?!
 
Dude you serius!

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------



Niet groot hahaha ga er maar eens naast staan dan piep je wel anders.
En jah hier moet je aas voor gebruiken en nog belangrijker je hele leven aanpassen naar de bb lifestyle.

Heb alles al gedaan nog AAS, zo'n lichaam is mijn doel :rolleyes:
Nog even 2 jaar trainen
 
Als je denkt dat dat natural is dan ben je niet alleen lelijk, maar ook nog eens dom:D
 
Verwar je mij met je zus? Ik keek alleen naar zijn borst, zo insane groot is het niet vandaar dat ik hem naturel vond.
 
Ben het eens met papa zo groot is die gast ook alweer niet
 
Hmm, nog eens zitten zoeken. Op die foto die hier geplaatst was, kon ik naturel na jaren en jaren nog geloven.

Er zijn echter ook dit soort plaatjes van hem:


No way dat 'ie naturel is :)
 
maarten kaandorp
 
Zag in griekenland ook iemand van hooguit 1,70. Maar die armen... niet normaal. Ik heb wel eens brede mensen gezien, maar dit was gewoon ziek. Voorkant en achterkant schouder waren 2 enorme koppen. vraag me ook af of hij bekend was...

kos?

mike kefelanios? ifbb pro
 
kos?

mike kefelanios? ifbb pro
Was op cherso. Denk niet kefelanios, de beste man was denk kleiner dan 170. Maar echt supergespierd, droog en inclusief gut.
 
Back
Naar boven