MuscleMeat

Kerst korting op gripperpakketten bij Sportfood.nl! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Laatst bewerkt:
pakket 2 en 3 verwijzen naar dezelfde link.
 
Heb ze besteld samen met een maat van me in de hoop onze grip op de deadlift toch eindelijk eens te verbeteren.

Tot nu toe met links de 250 dicht gekregen en met rechts net niet.
 
Heb ze besteld samen met een maat van me in de hoop onze grip op de deadlift toch eindelijk eens te verbeteren.

Tot nu toe met links de 250 dicht gekregen en met rechts net niet.

Gaat je zeker lukken alexv. Belangrijk is wel om het grippen als onderdeel van je workout te zien. Dus max. 2-3 per week grippen. 1 opwarm setje, daarna 3-4 setjes van rond de 5 herhalingen en 1 setje maxen met 1 herhaling. Succes!:)
 
Gaat je zeker lukken alexv. Belangrijk is wel om het grippen als onderdeel van je workout te zien. Dus max. 2-3 per week grippen. 1 opwarm setje, daarna 3-4 setjes van rond de 5 herhalingen en 1 setje maxen met 1 herhaling. Succes!:)

Ja ik zat al een beetje rond te kijken op het grip-subforum om te kijken hoe ik heet precies wil aanpakken. Dit "schema" ziet dr opzich wel interessant uit, denk dat ik dit een tijdje aan ga houden. Maar wel in combinatie met finger extentions.

Voor de gene die nog een site zoeken voor goede grip informatie: www.gripfaq.com
 
De korting geldt nog een paar dagen!

Vandaag (19-12) of morgen (20-12) voor 16.00uur bestellen en betalen en we kunnen nog garanderen dat het onder je Kerstboom komt te liggen!:D
 
Laatste dag dat de gripper korting nog geldt. Dus als je toch van plan was grippers aan te schaffen...:)
 
Back
Naar boven