Fitness Seller

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk niet dat hij weer het podium op gaat, maar het gewoon voor zich zelf doet.
 
Hij gaat dus ze transformatie laten zien, overgemiddeld 2 maanden?
 
Zou echt gaaf zijn, maar er is zoveel concurentie.

Naamsbekendheid heeft ie geen klagen over,maar men verwacht dan ook veel..
 
lijkt me eerder dat hij binnenkort dan met een trainingsdvd uitkomt ofzo of een supplementen lijn en dit allemaal voorbereidingen zijn als reclame. learn how kevin levrone gained 45 pounds in 2 months, buy his dvd!
 
lijkt me eerder dat hij binnenkort dan met een trainingsdvd uitkomt ofzo of een supplementen lijn en dit allemaal voorbereidingen zijn als reclame. Learn how kevin levrone gained 45 pounds in 2 months, buy his dvd!

+1
 
lijkt me eerder dat hij binnenkort dan met een trainingsdvd uitkomt ofzo of een supplementen lijn en dit allemaal voorbereidingen zijn als reclame. learn how kevin levrone gained 45 pounds in 2 months, buy his dvd!

Precies, is zijn markering strategie
 
hahahaha true, hij zegt ook "eerlijk" dat hij er niet in geloofd terug te komen on stage. Ik zou het ook heel slim van hem vinden als hij dit zo gebruikt om geld te verdienen. Had hij eerder al moeten doen. Gezien zijn film carriere... welke carriere?
 
Dikke shit!
Lijkt me echt bruut om te zien,hoe hij van ecto weer terug komt naar serieuze shit!
Zou die weer zo big ass als ooit worden?
 
Hij ligt iedereen te dollen. Wie zegt dat ie uberhaupt getraind heeft? Hij dlt gewoon weer iedereen:)
 
  • Like
Waarderingen: ZaZa
Hij is nu wel echt mager.

het zal mij benieuwen
 
Dikke shit!
Lijkt me echt bruut om te zien,hoe hij van ecto weer terug komt naar serieuze shit!
Zou die weer zo big ass als ooit worden?

Kevin ecto? met zulke genetics.

Lijkt me wel leuk al gaat ie weer beginnen. En wat ie kan laten zien in die paar maanden.
 
Kevin ecto? met zulke genetics.

Lijkt me wel leuk al gaat ie weer beginnen. En wat ie kan laten zien in die paar maanden.

Het een sluit het ander niet uit hoor!
ecto is gewoon de bouw van skelet onder andere..
ecto=dunne polsjes en gewrichten enz..
Maar bedoelde in dit geval meer de DBB manier van ecto.
Dus ecto als in schrale/magere/skinny motherfokker!
 
Volgens mij is hij de enige pro BB die er kan uitzien alsof hij nooit heeft getraind als hij off AS is. Wijst op een zeer grote afhankelijkheid van AS en weinig natural opgebouwde massa. Je kan het zien als een plastic ballon: spuit er water in en hij kan enorm toenemen in omvang, laat 'm leeglopen en er blijft nauwelijks iets van over. Vind dit soort BB eigenlijk maar niks, bevestigd teveel het cliché van de outsider (en laat de fans nu maar komen :eyes:).
 
Ok, maar dat betekend als hij bijvoorbeeld dat als hij vroeger een heel jaar had getraind hij misschien wel Mister O was geworden? Lijkt me niet echt geweldig als je een half jaar bijna geen reet uitvoert als pro zijnde.
 
Volgens mij is hij de enige pro BB die er kan uitzien alsof hij nooit heeft getraind als hij off AS is. Wijst op een zeer grote afhankelijkheid van AS en weinig natural opgebouwde massa. Je kan het zien als een plastic ballon: spuit er water in en hij kan enorm toenemen in omvang, laat 'm leeglopen en er blijft nauwelijks iets van over. Vind dit soort BB eigenlijk maar niks, bevestigd teveel het cliché van de outsider (en laat de fans nu maar komen :eyes:).

Nou, de meeste ex pro´s trainen vaak nog / nemen zo nu en dan nog wat gear..
Hij lijkt wel echt helemaal gestopt te zijn met trainen en gebruiken....
Denk dat daar het verschil een beetje in zit!
 
Ja dan gaat het hard natuurlijk...
 
Ok, maar dat betekend als hij bijvoorbeeld dat als hij vroeger een heel jaar had getraind hij misschien wel Mister O was geworden? Lijkt me niet echt geweldig als je een half jaar bijna geen reet uitvoert als pro zijnde.

ZO is kevin niet zijn hele cariere geweest. Voordat hij een half jaar off ging per jaar trainde hij wel gewoon jaren aan een stuk.
De laatste jaren ging hij slechts een periode per jaar off om maximaal gefocusd te zijn tijdens zijn voorbereidings periode.
Hij vond dat wanneer hij niet maximaal gefocud was hij beter niks kon doen.
Ik denk dat het voor je lichaam en herstel vermogen niet slecht is om op dit niveau zo nu en dan een paar maanden complete rust te pakken, een half jaar is natuurlijk wel erg veel.
 
hahahaha true, hij zegt ook "eerlijk" dat hij er niet in geloofd terug te komen on stage. Ik zou het ook heel slim van hem vinden als hij dit zo gebruikt om geld te verdienen. Had hij eerder al moeten doen. Gezien zijn film carriere... welke carriere?

# I Am (2008) (post-production)
# "Burning Hollywood" (2009) TV series
# Redline (2007)
# Backlash (2006)

De nieuwste is tevens zijn productie. Eerste films bleken beiden erg slecht.
 
Back
Naar boven