XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

op z'n traps na ... triest.
 
week 1

http://www.youtube.com/watch?v=ao3PUJU2AlM#t=68


2010 transformation

dyupvc.png

2jg2kpc.png

10qyw5d.png

2jbjhoi.png
 
Week one of my summer transformation. In this pic guys my body weight is 224lb about 12% Body Fat. My Goal over the next 9 weeks is 205lb about 3%Body Fat. I've started 45min of Cardio in morning on Empty Stomach...., Stay Tuned For More Update...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WTF, hij ziet eruit als de gemiddelde gymmer. Alleen zijn waist is breder :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

the good old days, best BB posing ooit in mijn ogen:

http://www.youtube.com/watch?v=WRSoym2dWec
 
Je kan echt zien dat hij het puur voor zijn bedrijfje doet. Zijn geld raakt gewoon op en acteren is hij gewoon niet goed in. Hij was echt goed maar nu zie je gewoon dat hij er zijn hart niet in heeft liggen
 
Niks meer van over...
 
Wat een koekert. Laatst deed hij nog reps op 180kg.
 
"Gain 6ib Body Weight 233lb Week 2 Of summer transformation. We started of the 2nd week implementing 3 workouts per week Mondays : Chest Wedssdays: Back Fridays: Legs Remember we're still doing the 45 min of cardio on empty stomach fist thing in morning."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat ik me afvraag is in hoeverre hij bij z'n "transformation" aan het juizen is, in het verleden maakte hij in een paar maanden een grote verandering voor zijn wedstrijdshape. Volgens mij reageerde hij toen buitengewoon goed op AAs.

Denk dat hij dit niet meer doet, of zijn lichaam reageert niet meer hetzelfde zoals het vroeger deed.

Voor de rest vind ik dat hij op dit moment de aandacht niet meer waard is en hij is zijn eigen naam ter grabbel aan het gooien.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is in hoeverre hij bij z'n "transformation" aan het juizen is, in het verleden maakte hij in een paar maanden een grote verandering voor zijn wedstrijdshape. Volgens mij reageerde hij toen buitengewoon goed op AAs.

Denk dat hij dit niet meer doet, of zijn lichaam reageert niet meer hetzelfde zoals het vroeger deed.

Voor de rest vind ik dat hij op dit moment de aandacht niet meer waard is en hij is zijn eigen naam ter grabbel aan het gooien.

idd,denk het ook dat hem niet meer zo goed reageert op aas als vroeger
 
Laatst bewerkt:
ga toch bricken
 
Ziet er tock stukken beter uit dan bijv Coleman...
 
Damn! Hij had vroeger gruwelijke delts en traps. All the juices evaporated :(
 
Hij is misschien ver weg waar hij ooit was, maar hij heeft een Wereld aan ervaring en geeft dat op YuoTube gratis weg.
Je moet alleen goed luisteren. En natuurlijk moet het bij jou werken anders heb je er geen kloot aan.
Maarja dat is de zoektocht van elke BB'er.
 
Hij is misschien ver weg waar hij ooit was, maar hij heeft een Wereld aan ervaring en geeft dat op YuoTube gratis weg.
Je moet alleen goed luisteren. En natuurlijk moet het bij jou werken anders heb je er geen kloot aan.
Maarja dat is de zoektocht van elke BB'er.


cardio on empty stomach

3 sets 6 to 8 reps

sauna

eat clean
 
Back
Naar boven