AndroidHealthClinic

Shocking News Kleinzoon doet bloedeigen oma en verwacht samen kind

Bezoekers in dit topic

Nooooooooooooooooit gast.

weet niet hoe dat bij jou zit :roflol:

edit: of word ik nu keihard getrolld?

Nee, serieus. Het is eigenlijk niet veel anders dan over je moeder fantaseren. Het is gewoon een stapje verder en dus niks mis mee. Het is wel je eigen familie hoor, dus niks vies aan of wat dan ook.

Wat is trollen trouwens?
 
Dit is 'insect'. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Moest het nu een lekkere oma geweest zijn kon ik het nog begrijpen en zou ik haar ook nog doen. Maar dit ??? Bijkomstig dat ze het gewoon serieus nemen om een kind te krijgen. Dat is ronduit kindermishandeling en dat kind is gedoemd om iets in het leven te bereiken.
 
Nee, serieus. Het is eigenlijk niet veel anders dan over je moeder fantaseren. Het is gewoon een stapje verder en dus niks mis mee. Het is wel je eigen familie hoor, dus niks vies aan of wat dan ook.

Komt dan nog eens bij dat die oude teven hun maandstonden niet meer hebben zodat je ze 365 dagen per jaar ongestoord kan afrijden.
 
iiieeeeuuuuuuwww?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zou hij nou ook aan die geel gezeken grijze haren op haar verhuisdoos likken?
 
het is weer nen blanke ze
 
gadverdamme fkng zieke vieze mensen bah bah bah bah ieuw puuh voelde me al 2 uur lang misselijk en moest steeds kokhalzen en dit was de druppel hoor, die shit is eruit!
 
krijg al rillingen bij de gedachte
 
Is dit serieus of walgen hier echt mensen van hun eigen oma? Zijn jullie aan het trollen of zo?
 
Skld zei me onlangs nog dat hij dit ook wel zou zien zitten, snap niet wrm hij het hier ontkent...
 
:roflol: zieke shit hehehe.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven