MuscleMeat

Kloppingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

animaljako

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
308
Waardering
9
Ik heb sinds een tijdje kloppingen in mijn linkeronderarm (bovenkant). Deze kloppingen merk ik wel, maar het doet geen pijn. Maar toch ben ik benieuwd? Ik heb namelijk geen idee wat het is???
 
ik heb daar ook soms last van vooral bij mijn hand, dan zie je het gewoon kloppen. maar ja niks ergs aan ik zou het ook niet weten wat het is. Zal wel niks ergs zijn anders meschien huisarts ??
 

Wie heeft je dat verteld? Je vriendin Geert? Oh nee, wacht, dat heb je zelf bedacht:D
Maar... Weet je anders wat het kan zijn? Of weet iemand anders het?

Ik ga denk ik wel langs de huisarts.
 
Heb er ook weleens last van,
Als jij nou naar de huisarts gaat, wil ik graag nog weleens weten wat 't precies is
 
heb ik heel vaak, meestal in me bovenbeen.
maar ook wel eens in me schouder en borst gehad.
 
dat zou goed een slagader kunnen zijn, in de je been en je pols kan je die namelijk goed voelen. Voel de volgende keer maar eens of het in het ritme van je hartslag gaat..

Waarom je die zo goed voelt/ziet weet ik niet..
 
Wie heeft je dat verteld? Je vriendin Geert? Oh nee, wacht, dat heb je zelf bedacht:D
Maar... Weet je anders wat het kan zijn? Of weet iemand anders het?

Ik ga denk ik wel langs de huisarts.

Wat doe je dom?
Ik vind het een perfect antwoord.
 
Spastische spieren misschien. Bedoel je hetzelfde wat je ook wel eens met je oog hebt dan een spiertje samentrekt?
Overbelasting (overtraining), te weinig rust, een verstoorde mineraal balans
Veel water drinken en extra calcium en magnesium + voldoende rust zouden dan voldoende moeten zijn.
 
Back
Naar boven