XXL Nutrition

kuur met enkel deca-durabolin???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

plb

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
3
Waardering
0
hey,
eerst wil ik me voorstellen. ik ben een jongen van bijna 21 en weeg 55 kg. ben 2 jaar geleden begonnen met fitness. ik woog toen ong 50. heb een eetlust van een beer. ik eet gemiddeld 5 volledige maaltijd per dag.
onlangs wou ik beginnen met kuren. heb veel informatie opgezocht over anabolen. zoveel dat ik zelfs de draad kijt ben over wat goed is en wat niet. uiteidelijk het enige wat ik heb kunnen vinden is deca-durabolin. en heb er 18amp van gekocht van 50mg/ml. dus vroeg ik mij af of het mogelijk is om te kuren met deca op zich, zonder enig ander middel...
wat raden jullie mij aan ???
alvast bedankt
 
dan heb je niet goed genoeg gezocht, want deca only is niet slim, het is zwaar onderdrukkend van je eigen test, aan te raden bij deca is dat je test e of sustanon neemt als basis van je kuur en de deca hier aan toe voegt.
deca only zou trouwens te licht zijn, je zou een zware terugval hebben lijkt me
je weet toch dat je een nakuur moet hebben?
en met die 18 ampullen van 50mg/ml ga je ook niet ver komen, je moet zekers 200 mg per week spuiten, reken dus zelf maar uit hoe ver je zou toe komen, van welk merk zijn die amps eigenlijk?
kortom je hebt veel te weinig onderzoek gedaan
hier is een kuur die ik aanraad voor je
test e 250 mg per week
deca 200 mg per week
dianabol 30 mg per dag
nakuur clomid en nolvadex
 
ge zijt een paljaske zonder karakter, er waarom ga je da gebruiken?????
Mister olympia worden der strandjanetten zeker...doe eens normaal é gast...je kan ver geraken als je naturel traint hoor, maar ge moet er verdomme voor gaan en wa meer eten in plaats van naar die smeerlapperij te grijpen, bodybuilding is een levensstijl, da moet je over jaren zien...maar ja als je al begint met ik fitness nu twee jaar...tzal inderdaad wel fitnessen geweest zijn haha...ik kan alleen maar een respect uitbrengen naar gasten die op olympia staan of andere pro wedstrijden als het dan gaat om gebruik!!!!!

eten en trainen en geduld, veel geduld!!!!!!

Denk dus nog maar eens 2 keer na man, is de beste raad dak kan geven...
 
de amps zijn van oragnon. toch bedankt voor de reactie d600
 
Ik raad je aan om voorlopig niks te gebruiken.
Niet lullig bedoelt hoor ,maar ik krijg het idee dat je er weinig vanaf weet.
Ten eerste Deca only zal niet veel doen mits je het voor een evt blessure gebruikt.
Ten tweede 18 amps van 50 mg kom je ook niet ver mee,Deca moet je minst op 200 pw doseren als beginner ondersteunt met Test op bv 250mg pw.
Dus lees je zelf eerst ff in de materie voordat je begint te prikken,anders kan je nogal eens zeer teleurstellende resultaten verwachten of erger nog problemen.
Wil je ondanks alles toch persee een kuur doen koop er dan nog 18 amps bij en doe dan een nette beginnerskuur.

week 1tm 8 Deca 200mg pw
week 1tm 10 Test E 250 mg pw

En vergeet je nakuur niet!!!
 
Nog niet kuuren, is echt zonde. Ben zelf ook met 57 kilo begonnen en is nog een heleboel naturel te behalen. Geeft je niet alleen meer voldoening op latere leeftijd maar is ook veel gezonder etc. Voor risico's moet je eerst even goed op dit board lezen, i erg veel nuttige informatie te vinden.

Bedoel echt t allerbeste en weet dat je snel groot wilt worden, had het zelf ook toen ik 57 kilo was (was toen wel 16 jaar weet niet hoe oud jij bent).
Ben nu 23 en vind nog dat ik iets te vroeg begonnen ben met kuren. Wil deze zomer 85 kilo wegen met 7% vet bij 1.72. Dit is voor mij te halen en dus voor jou ook binnen een paar jaar met veeeel discipline. Neem eerst je trainingsschema en voeding eens onder de loep (vooral je voeding). Ik hoop dat je door deze posts gaat nadenken en nog even van de AAS (anabolen) afblijft. Weet dat het verleidelijk is, vooral in maatschappij van vandaag de dag! Alles moet snel en makkelijk maar neem van mij aan dat een kuur je niet zal geven wat je ervan verwacht en je heel erg zal tegenvallen als je niet eerst iets aan je training en voeding doet.
Mocht je toch gaan kuren dan staan hierboven goede voorstellen.

Groetjes en denk er nog eens goed over na ;)
 
Ik wil niet héél lullig en zeikerig doen maar 50mg/ml deca van Organon ??? ???
Ken ik niet ,Ken eigenlijk alleen 100 mg/ml en 200 mg/ml,... kijk ff in het "echt of nep" forum en sub-forum "foto's"
Voor de rest zijn idd bovenstaande ideeën voor 1e kuur een goed idee :D
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet héél lullig en zeikerig doen maar 50mg/ml deca van Organon ??? ???
Ken ik niet ,Ken eigenlijk alleen 100 mg/ml en 200 mg/ml,... kijk ff in het "echt of nep" forum en sub-forum "foto's"
Voor de rest zijn idd bovenstaande ideeën voor 1e kuur een goed idee :D

50mg uitvoering kan geloof ik wel.
In de sport heb je nagenoeg niets aan die spullen.

PLB, post je voedingsschema eens in het juiste gedeelte van dit forum.
Dan kijken we daar ff naar.
Ik weet zeker dat daar veel meer mee te doen is.

JE zal zeker spijt krijgen als je te vroeg begint....op een smalle basis kan je nm niet hoog bouwen....snap je?
 
5 kg gegroeid in 2 jaar noem ik niet groeien. en dan al aan de middeltjes ??? jij weet echt niet waar je mee bezig bent! en denk je dan dat as wonderen gaat verrichten.

hopeloos
 
Mss is hij MAAR 1m35 ofzo:D
Dan is 57kilo toch al heel wat:p
 
50mg uitvoering kan geloof ik wel.
In de sport heb je nagenoeg niets aan die spullen.

PLB, post je voedingsschema eens in het juiste gedeelte van dit forum.
Dan kijken we daar ff naar.
Ik weet zeker dat daar veel meer mee te doen is.

JE zal zeker spijt krijgen als je te vroeg begint....op een smalle basis kan je nm niet hoog bouwen....snap je?

Klopt,zijn al voorgepakt in de spuit.
 
In Belgie hoor je vaak mensen praten over 50mg deca. Hier heb je absoluut niets aan bro. En wat al eerder gezegd 5 kilo in 2 jaar is erg weing. 5 volledige maaltijden zou ik opschroeven naar 7 bro...
Er is echt een heleboel te vinden over aas bro!!!
 
Klopt,zijn al voorgepakt in de spuit.
de 50mg/ml van organon,,zitten in breekflesjes,,,zie de pics hier op het forum;) ...ik kan toevallig iemand die ook deca van organon zet samen met de sustanon van organon,en toch aangezien zn kleine hoeveelheid mg's
want hij zet 100 mg deca en 250 mg sustanon per keer,,en dit 2x per week,, groeit ie als kool,
 
Ik wil niet héél lullig en zeikerig doen maar 50mg/ml deca van Organon ??? ???
Ken ik niet ,Ken eigenlijk alleen 100 mg/ml en 200 mg/ml,... kijk ff in het "echt of nep" forum en sub-forum "foto's"
Voor de rest zijn idd bovenstaande ideeën voor 1e kuur een goed idee :D


Decadurabolin - Organon Egypt nandrolone decanoate 50mg/1ml
 
Maar hoe gebruik je dat dan?
Via infuus ofzo?

WTF moet je nou met 50mg/ml

Je krijgt al een roid fever van de olie....
 
als jij wil gaan gebruiken moet je dat zelf weten maar zou eerst met primobolan en deca proberen primo 2ml en deca 2ml lage doseringen helpen niet te hoge doseringen ook niet deca werkt pas bij 400mg maar boven de 400 gaat de werking achteruit let bop alleen op deca groe je niet deca versterkt andere middelen en spaart je eiwit deca zorgt ervoor dat je eiwitten goed verdeeld worden op de tijdstippen dat je lichaam het nodig heeft
 
als jij wil gaan gebruiken moet je dat zelf weten maar zou eerst met primobolan en deca proberen primo 2ml en deca 2ml lage doseringen helpen niet te hoge doseringen ook niet deca werkt pas bij 400mg maar boven de 400 gaat de werking achteruit let bop alleen op deca groe je niet deca versterkt andere middelen en spaart je eiwit deca zorgt ervoor dat je eiwitten goed verdeeld worden op de tijdstippen dat je lichaam het nodig heeft

Kerel, met alle respect, als je er niks van weet schrijf dan niks.

Dit soort onzin heb je van iemand die zeker al een heeeele tijd in dit wereldje zit he?
Het is bijzonder achterhaald.
Deca only, niet wijs....tot 200mg, maar dat doet op zichzelf niets.

Primo op 200mg? Ja voor vrouwen idd.
 
Idd, jay geeft hier zeer achterhaalde adviezen.
 
ha ha jij bent hard op weg k ben daar alang dus k schijf wat k weet met je 12o kg man lul niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven