AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar vrouw

Bezoekers in dit topic

Omdat ik afgelopen zomer tijdens het cutten heb gemerkt dat ik snel massa en kracht kwijtraak heb ik besloten om anavar te gaan gebruiken.

Lekker op tijd haak ik aan:rolleyes:... In isabellebelle :)! Ben heel erg benieuwd naar je progressie, ik had geen idee dat je om de reden die je in je 1e post noemt anavar zou kunnen gebruiken. Ben wel benieuwd! Misschien is het uber logisch om dan anavar te pakken, maar ik heb er (duidelijk) geen verstand van... Just learning:p. Succes in ieder geval!
 
Yesss, hoe gaat het met de feelings en de gains? Gaat het allemaal een beetje zoals je wilt?
 
Ja hoiii allemaal :heart:
Vanmiddag weer check up gehad!
Mijn gewicht is hetzelfde gebleven en ben 0.6% gezakt, zit nu op 15%. Ik zal in mijn eerste post ook gelijk m'n inname aanpassen, kunnen jullie het daar terugvinden!
Ik ben afgelopen zaterdag weer begonnen met 5 mg anavar, vanaf deze zaterdag ga ik omhoog naar 10 mg.
Ik voelde me na 2 dagen gelijk al weer zo opgefokt als ik de eerste keer in het begin had, maar dat is nu alweer weg gelukkig, my god wat een ellende haha :laugh: Verder ben ik emotioneel gezien stabiel.:o:eyes:
Het dieet wordt nu wel zwaarder voor m'n gevoel, vooral op de dagen dat ik stage loop (dat is fysiek ook redelijk zwaar, in de zorg) en dan heb ik niet persee veel honger, maar gewoon energie tekort, alles kost moeite :windup:
Maargoed, nog even! Ik heb er echt zin in!
Liefs :kiss:
 
Gaat lekker hier dus! 15% is wel echt laag voor een vrouw. Kijkt je trainer wel in de goede tabel? ;)

Welk merk Anavar heb je eigenlijk? (Mag ook via PM) . Er wordt vaak gezegd dat Anavar gefaked wordt en dat het dus winstrol is.

Mijn vrouwtje is net begonnen met Ostarine. Dat schijnt ook goed te werken voor dames
 
Gaat lekker hier dus! 15% is wel echt laag voor een vrouw. Kijkt je trainer wel in de goede tabel? ;)

Welk merk Anavar heb je eigenlijk? (Mag ook via PM) . Er wordt vaak gezegd dat Anavar gefaked wordt en dat het dus winstrol is.

Mijn vrouwtje is net begonnen met Ostarine. Dat schijnt ook goed te werken voor dames
Ben ook wel benieuwd naar het merk Anavar dat je hebt!
 
Dag allemaal :heart:
Ik dacht ik schrijf even een update :) afgelopen zaterdag heb ik de dosis verhoogd naar 10 mg (5 mg ochtend en 5 mg avond). Ik merk nog weinig verschil moet ik zeggen. Wel weer die enorme pomp overal haha, zaterdag met poseren, twee frontposes en m'n benen waren kei hard :laugh:
Verder lijkt alles normaal, ik slaap ook goed, word gemiddeld 1x wakker omdat ik naar de wc moet haha, ik droom wel veel!

Als je merk persee wilt weten stuur maar PB :)
Liefs :heart:
 
nice update klinkt goed. voor de verhoging nam je 5mg 1x per dag of 2,5mg verdeeld?
 
Nee voor het slapen. Omdat je tijdens je slaap herstelt :)
Interesting, heb ik nog niet eerder gehoord/gezien.

Kan Galen dit bevestigen, dan wel iets nuttigs hierover zeggen? Zou je 5mg ook moeten verdelen over de dag (in de ochtend 2,5 en avond 2,5), wat is volgens jou het beste moment van de dag om de 5mg in te nemen, of maakt het moment van de dag helemaal niet uit?
 
Nee voor het slapen. Omdat je tijdens je slaap herstelt :)

Je hersteld niet alleen maar in je slaap. Herstel is in principe altijd gaande zolang je niet aan het sporten bent. Het verklaart denk ik wel waarom je zoveel last hebt van dromen. Met een halfwaardetijd van 8-9u vraag ik me af of voor het slapen gaan wel het beste moment is om je dosis te nemen.
 
Je hersteld niet alleen maar in je slaap. Herstel is in principe altijd gaande zolang je niet aan het sporten bent. Het verklaart denk ik wel waarom je zoveel last hebt van dromen. Met een halfwaardetijd van 8-9u vraag ik me af of voor het slapen gaan wel het beste moment is om je dosis te nemen.
Dat zou idd kunnen ja. Maar mijn slaap is wel het enige moment dat ik echt rust. Ik werk in de zorg dus ik ben overdag eigenlijk constant in beweging, en daarna sport ik..
 
Haaai, sorry ik was even vergeten een update te schrijven :bang::heart:

Uiteraard heb ik afgelopen donderdag weer m'n meting en weging gehad. Mijn gewicht is nog steeds hetzelfde; 52.4 kg en mijn vetpercentage is een halve procent gezakt, ik zit nu op 14.5%. Ik ben echt blij dat m'n gewicht mooi blijft hangen, maar ik zou graag wat sneller willen zakken :( het is nu nog maar 4 weken en ik ben echt bang dat ik er dalijk niet droog genoeg op sta :angstig: Er zit vooral nog veel vet rond mijn buik...
Afgelopen week (tm afgelopen donderdag dus) heb ik om de twee dagen een normale dag gehad, dus twee dagen lowcarb achter elkaar. Ik ga het even in mijn eerste post aanpassen voor het overzicht! Ik zal zometeen nog een post plaatsen over hoe ik me deze week gevoeld heb :)
 
Back
Naar boven