Fitness Seller

Kuurlog anavar vrouw

Bezoekers in dit topic

11,8 voor een dame damn. netjes hoor.
Thanks :) er moet nog wel wat af hoor, helaas heeft mijn laatste vet zich allemaal rond mijn onderrug/heupen verzameld :( hopelijk krijg ik dat nog op tijd weg :D

 
Thanks :) er moet nog wel wat af hoor, helaas heeft mijn laatste vet zich allemaal rond mijn onderrug/heupen verzameld :( hopelijk krijg ik dat nog op tijd weg :D
4 words: U Can do It
 
Hoi Isabellebelle,

Wat ontzettend tof dat je jouw ervaringen deelt, heel erg bedankt daarvoor.
Voor mij is het heel fijn om dit te lezen. Wow, wat heb jij hard gewerkt en wat een resultaten. You've earned it!
Ik zelf heb net mijn eerste week achter de rug, 5 mg, een uur voor de middagtraining
Ik zelf heb niet ervaren dat ik down ben of zo, maar merk wel dat emoties net even wat meer aanwezig zijn dan anders. Ik ben eigenlijk vooral up en het lijkt alsof ik gestructureerder ben of zo. Beetje vreemd maar wel lekker;)

Een vraagje: In je blog zie ik eigenlijk weinig verder over de haaruitval waar je het in het begin over had, ik ben wel benieuwd of dat heeft aangehouden en tot hoever. Ik zelf heb een haarziekte en nóg minder haar zou vervelend zijn. Het kan het natuurlijk bij een ieder anders zijn, maar ik was gewoon benieuwd.
 
Dag allemaal!
Even geleden hihi, tijdens mijn vorige meting was ik niet gezakt dus ik had geen zin om een update te posten :(
Heb die week voor die inname hetzelfde gezeten qua inname, alleen nog extra cardio gedaan na het trainen (20 min), ik baalde enorm dat ik niet gezakt was!!!! Het zal ook wel een kleine rebound zijn van de diuretica die ik de week ervoor een paar dagen had gebruikt om te proberen.
Hierna ben ik ontzettend laag gegaan, al mijn carbs gingen er uit.
Ik heb vandaag mijn laatste meting gehad, ik zit op 10.5% met een gewicht van 50,8 kg :)
Vanaf morgen start ik weer met diuretica om al m'n vocht er uit te halen en begin ik ook met laden. Ik ben verder druk met de voorbereidingen en ik zal morgen als ik op de bank lig en me de tering verveel even alles updaten in m'n eerste post!

Fijne aaaaavond :heart:
 
Diuretica in de bikini klasse?
 
Je traint nog geen eens 2 jaar en gebruikt nu al anavar en diuretica. En dat voor de bikini klasse... Als je als man zoiets post wordt je zwaar de grond in getrapt.

Mensen hebben ook geen geduld meer tegenwoordig :$

Denk een beetje aan je gezondheid aub
 
Te droog/hard staan wordt juist afgestraft in die klasse.

Ze zeggen wel we hebben regels maar het zijn meer richtlijnen ;)

Dat klopt. Maar beoordelend op zicht sta ik absoluut niet te hard en te droog nu, zélfs niet op 10.5%
 
Dat klopt. Maar beoordelend op zicht sta ik absoluut niet te hard en te droog nu, zélfs niet op 10.5%

Oke, ben benieuwd.

In ieder succes met de wedstrijd en respect dat je zo eerlijk bent :thumbs:

Niet vergeten om na de wedstrijd jezelf kapot te vreten :D
 
Nou eindelijk een vrouw die me dit even kan vertellen! Ik heb een vraagje, ik wil beginnen met een anavar kuur.. Ik wil graag groeien en mooiere spiermassa opbouwen, ik had een test en boldenone kuur maar ik hoorde dat er teveel vermannelijkheid kan optreden vamdaar dat ik het lekker in me kast laat liggen en eraan denk om aan anavar te beginnen. Hoe groei je kwa spiermassa? Is het best exrtreem? Of heel mild.. Het maakt me niet zoveel uit of ik nou egt lekker groot word ( ben een potje ) haha maar vind gewoon te weinig info over vrouwen
 
Benieuwd naar verdere vorderingen Isabellebelle

Nou eindelijk een vrouw die me dit even kan vertellen! Ik heb een vraagje, ik wil beginnen met een anavar kuur.. Ik wil graag groeien en mooiere spiermassa opbouwen, ik had een test en boldenone kuur maar ik hoorde dat er teveel vermannelijkheid kan optreden vamdaar dat ik het lekker in me kast laat liggen en eraan denk om aan anavar te beginnen. Hoe groei je kwa spiermassa? Is het best exrtreem? Of heel mild.. Het maakt me niet zoveel uit of ik nou egt lekker groot word ( ben een potje ) haha maar vind gewoon te weinig info over vrouwen
geen probleem dan toch test/bold.

hoeveel var denk je per dag te nemen hoe lang?
 
En hoe is het gegaan?
 
Back
Naar boven