AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steffke

Cool Novice
Lid geworden
23 nov 2015
Berichten
37
Waardering
18
Lengte
1m68
Hallo!

Ik ga toch een kuur logje bijhouden. Dus is mijn eerste kuur met anavar. Omdat er voor de dames weinig over te vinden is, is dit wellicht leuk om eens te bekijken en te reageren. Eventuele tips en trucks zijn ook altijd welkom natuurlijk. Daarbij is het zelf ook leuk terug te lezen en vorderingen te zien.

Ik ga mijn verhaal dat hieraan vooraf gegaan is in het kort vertellen. Ik train in totaal 9 jaar nu en heb me verdiept in voeding en trainen. Dit is begonnen met een obsessie voor het lichaam en eten (vooral niet eten en niet binnen houden) en een controle dingetje. Dit heb ik met pijn en moeite weten te draaien naar iets positiefs en ik ben toen op de goede manier gaan trainen en meer gaan eten waardoor ik vertrouwen kreeg in het eten en progressie ging zien. Omdat elk lichaam anders werkt, ben ik verschillende voedingsschema's gaan maken voor mijn lichaam om te kijken hoe ik reageer en stukje bij beetje op een, voor mij goed schema gekomen waarbij ik meer at dan ooit tevoren. Dit een tijd lang vol gehouden en hier steeds na een tijd wat aanpassingen in aangebracht. Dmv voeding heb ik het beste uit de training geprobeerd te halen que kracht en groei. Na enige tijd stilstand, besloten om anavar erbij te pakken. Dit doe ik nu 9 dagen. (Beetje lang verhaal en wat cliché voor sommigen, sorry!)

Geslacht: vrouw (was al duidelijk denk ik he)
Mijn lengte: 168cm
Gewicht: 56
Bf: 16%
Vvm: 48.7

Caloriebehoefte: 2136
Inname: 2250 (aan schone voeding)
E: 209
K: 119
V: 71.5

Ma, di, WO, do zijn trainingsdagen waarbij elke dag 30 min cardio.

Zoals ik al zei. Ik ben nu 9 dagen geleden begonnen met anavar. Maandag 11 januari was dag 1. De eerste 4 dagen ben ik begonnen op 5mg, daarna ben ik naar 10 gegaan. Zit ik nu dus ook op.
Na 9 dagen begin ik toch al te merken dat ik meer kracht krijg. Is dat vroeg?
Intussen ben ik 2 kg aangekomen en het vetpercentage is 16 gebleven. Dit wordt iedere week gemeten.

Week 3:
Voeding is gelijk gebleven al heb ik af en toe wel wat meer gegeten, maar wel verantwoord. Cardio is er deze week wel bij ingeschoten helaas.

Gewicht: 60
BF: 16,3
Vvm: 51,4

De training gaat vooruit en vooralsnog geen negatieve bijwerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom. Leuk dat je een log bij gaat houden.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Regel je alles zelf betreft voeding trainen en aas of heb je er ook begeleiding bij?

Mooi resultaat al tot zover. Heb je ook progressie foto's?
 
Welkom. Leuk dat je een log bij gaat houden.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Regel je alles zelf betreft voeding trainen en aas of heb je er ook begeleiding bij?

Mooi resultaat al tot zover. Heb je ook progressie foto's?
Hey!

Dank je wel! Mijn leeftijd is 27.

De foto's ga ik regelen. Ik doe alles zelf. Zowel de voeding als de aas. Mijn vriend en ik trainen samen en maken eigen schema's e.d. Vind ik zelf ook erg tof om te doen en om me erin te verdiepen. Daarbij hou ik graag zelf de controle en wil ik zelf precies bijhouden hoe mijn lichaam waarop reageert.
 
Ook nog plannen voor een wedstrijd in de toekomst?
 
Hou je de dosis wel op 10?
 
Ook nog plannen voor een wedstrijd in de toekomst?
Heb ik over nagedacht inderdaad en de kans is aanwezig dat ik dat wel ga doen. De grootste wedstrijd is die met mezelf. Heb jij een log?
 
Ik volg.
Ben benieuwd naar je progressie.
 
Heb ik over nagedacht inderdaad en de kans is aanwezig dat ik dat wel ga doen. De grootste wedstrijd is die met mezelf. Heb jij een log?

Als vrouw zijnde zou ik dan sowieso wedstrijd doen. Waarom anders aas gebruiken met risico op bijwerkingen. Maar das mijn mening;)

Heb ook een log bij vrouwen sectie trainingsdagboeken. Natty87.
 
Ervaar je trouwens ook bijwerkingen of alleen maar voordelen tot nu toe?
 
Ervaar je trouwens ook bijwerkingen of alleen maar voordelen tot nu toe?
Ik ervaar tot nu toe geen negatieve bijwerkingen. Eerder las ik dat mensen een down stemming konden ervaren. Heb ik totaal geen last van. Ik ben nog net zo energiek als anders en ook mijn stemming gaat niet achteruit
 
Ik ervaar tot nu toe geen negatieve bijwerkingen. Eerder las ik dat mensen een down stemming konden ervaren. Heb ik totaal geen last van. Ik ben nog net zo energiek als anders en ook mijn stemming gaat niet achteruit

Beter toch! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
 
Beter toch! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Ja juist. Maar mocht er toch een onprettige bijwerking optreden, laat ik het ook wel weten haha. Ik merk tijdens het trainen wel verschil. Je krijgt meer kracht en voelt dat ook echt wel in je spieren.
 
Interessant.. ik ben in! Succes, hopelijk levert het de progressie op die je wilt!
 
Cool, volg ook!
Ik start volgende week weer :) benieuwd hoe het je afgaat en of je andere dingen merkt dan ik!
Liefs xx
 
Cool, volg ook!
Ik start volgende week weer :) benieuwd hoe het je afgaat en of je andere dingen merkt dan ik!
Liefs xx
Oh tof! Ik heb deze week helaas maar 3 keer kunnen trainen, ziekenhuis bezoekje. Dus er is tot nu toe weinig veranderd. Volgende week weer volle bak trainen. Zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt. Lijkt me leuk om te volgen. Xx
 
Oh tof! Ik heb deze week helaas maar 3 keer kunnen trainen, ziekenhuis bezoekje. Dus er is tot nu toe weinig veranderd. Volgende week weer volle bak trainen. Zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt. Lijkt me leuk om te volgen. Xx

Heb een eigen log ook hier :)
Succes xx
 
Waarom zo laag in vet?
 
Back
Naar boven