AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steffke

Cool Novice
Lid geworden
23 nov 2015
Berichten
37
Waardering
18
Lengte
1m68
Hallo!

Ik ga toch een kuur logje bijhouden. Dus is mijn eerste kuur met anavar. Omdat er voor de dames weinig over te vinden is, is dit wellicht leuk om eens te bekijken en te reageren. Eventuele tips en trucks zijn ook altijd welkom natuurlijk. Daarbij is het zelf ook leuk terug te lezen en vorderingen te zien.

Ik ga mijn verhaal dat hieraan vooraf gegaan is in het kort vertellen. Ik train in totaal 9 jaar nu en heb me verdiept in voeding en trainen. Dit is begonnen met een obsessie voor het lichaam en eten (vooral niet eten en niet binnen houden) en een controle dingetje. Dit heb ik met pijn en moeite weten te draaien naar iets positiefs en ik ben toen op de goede manier gaan trainen en meer gaan eten waardoor ik vertrouwen kreeg in het eten en progressie ging zien. Omdat elk lichaam anders werkt, ben ik verschillende voedingsschema's gaan maken voor mijn lichaam om te kijken hoe ik reageer en stukje bij beetje op een, voor mij goed schema gekomen waarbij ik meer at dan ooit tevoren. Dit een tijd lang vol gehouden en hier steeds na een tijd wat aanpassingen in aangebracht. Dmv voeding heb ik het beste uit de training geprobeerd te halen que kracht en groei. Na enige tijd stilstand, besloten om anavar erbij te pakken. Dit doe ik nu 9 dagen. (Beetje lang verhaal en wat cliché voor sommigen, sorry!)

Geslacht: vrouw (was al duidelijk denk ik he)
Mijn lengte: 168cm
Gewicht: 56
Bf: 16%
Vvm: 48.7

Caloriebehoefte: 2136
Inname: 2250 (aan schone voeding)
E: 209
K: 119
V: 71.5

Ma, di, WO, do zijn trainingsdagen waarbij elke dag 30 min cardio.

Zoals ik al zei. Ik ben nu 9 dagen geleden begonnen met anavar. Maandag 11 januari was dag 1. De eerste 4 dagen ben ik begonnen op 5mg, daarna ben ik naar 10 gegaan. Zit ik nu dus ook op.
Na 9 dagen begin ik toch al te merken dat ik meer kracht krijg. Is dat vroeg?