AndroidHealthClinic

Labtest hgh alley evogene (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schrikt wel af. Wilde aan dit merk beginnen als ik weer on ga + hgh...

Toch maar even extra testen afwachten. De gene van wie ik het zou halen is wel een redeijk monster geworden op Alley :-) (leest vast mee)
 
Heb ook heel lang Alley gebruikt. Merkte echt wel verschil. Maar is wel al half jaartje geleden
 
Grux . Ik hoorde ook hele goed berichten altijd .
Ik ga in januari maar weer aan de geno.
Het lukt me niet om goede ug te vinden .
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Schrikt wel af. Wilde aan dit merk beginnen als ik weer on ga + hgh...

Toch maar even extra testen afwachten. De gene van wie ik het zou halen is wel een redeijk monster geworden op Alley :-) (leest vast mee)
ik wou aankomend jaar wss ook beginnen dus lees dit ook mee :)
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Hoeveel is je base ? En heb je nog testen van andere gear hgh?
 
Krisdrake . Ik heb zelf hyge.com.cn getest en deze staat ook als topic afgelopen zomer .

Mijn basis test was 0,21 .

Heb mijn geno waar ik ooit mee gestart ben nooit laten testen eigenlijk .
 
Van 0,2 naar 3,8 is toch niet slecht zou ik denken. Weten we eigenlijk wel hoeveel je zou moeten hebben met echte hg hgh? Galen Cools
 
Van wat ik begrepen heb boven de 25 bij Hg . Maar ik ben ook heel benieuwd naar wat een ander weet .
 
minimaal boven de 20 dan zit je ig goed.
 
Van 0,2 naar 3,8 is toch niet slecht zou ik denken. Weten we eigenlijk wel hoeveel je zou moeten hebben met echte hg hgh? Galen Cools

Ik meen ooit gelezen te hebben dat met HG HGH je rond de 24 zou zitten, als die echt is dan.
 
Ik meen ooit gelezen te hebben dat met HG HGH je rond de 24 zou zitten, als die echt is dan.
Ik heb eens gehoord dat geno 27 zou moeten zijn , nu word er natuurlijk veel gelezen en gehoord ! Dus ik ga gek doen en bestel dit weekend een test voor de geno . Nou wil ik het weten ook !
 
25 is het minimum om goed te zijn, sommige ug merken gaan zelfs tot 35...

Als ik hoor van mensen die hgh maagd zijn en ineens met 5iu hgh Alley per dag starten en amper/geen bijwerkingen voelen dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen hoor.
 
35 ?! Ik ben in voor een heleboel IU
 
Vind zo vreemd want iemand uit me gym moest zijn hoeveelheid verlagen van 4iu naar 2iu omdat hij zoveel kramp had in zijn handen dat die amper kon slapen. Die gozer pakt ook Alley
 
Ik heb mijn leverancier gesproken , hij verteld dat het wel eens wisselt per batch . En dat het ook vanzelfsprekend is bij ug .

Maar deze uitslag had hij nog nooit gezien !
Wel eens een keer 12.1 .
 
Ik heb mijn leverancier gesproken , hij verteld dat het wel eens wisselt per batch . En dat het ook vanzelfsprekend is bij ug .

Maar deze uitslag had hij nog nooit gezien !
Wel eens een keer 12.1 .

Dat het wisselt is niet gek maar ik heb ook al een test van 10.2 gezien. Dan heb je nu al een aantal batches die niet "iets" minder zijn maar die gewoon zwaar ruk zijn.
 
Beetje laag voor 10iu hgh, 20 ug/l zou je toch moeten hebben dan.

En TS heeft andere producten al op dezelfde manier getest, dus lijkt me duidelijk.
 
Ook een tijdje Alley evogene gepakt maar de werking werd naar mijn mening steeds minder...

Kramp handen en tintelende vingers echter nooit gehad op Alley evogene, zelfs niet op 10iu per dag dus zegt imo wel genoeg.

Zit nu op greys getest op 34,3 serum en op 5iu al tintelende handen en kramp in vingers en sta ook een stuk voller. Van alle gh die ik genomen heb deze bijwerkingen alleen gehad van: greens (getest op 33,2) greys (getest op 34,3) en originele genotropins (niet getest)
 
Vergis je niet hoeveel het uitmaakt waar je je gear vandaan haalt. Ik ken zat lui waarbij het gewoon in de schuur ligt ipv in de koeling waar het hoort. Ook met transport kan er schade toegebracht worden aan de kwaliteit van de gh. Dus of jij het haalt dichtbij de bron of na 5 verzendingen kan een groot verschil maken. Zo zie je maar dat de ene test gewoon goed is en de andere bagger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven