AndroidHealthClinic

Labtest hgh alley evogene

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt maar een goeie (betrouwbare) serum test van alley heb ik nog niet gezien. Dus dat zegt ook wel weer genoeg toch..
 
Ook een tijdje Alley evogene gepakt maar de werking werd naar mijn mening steeds minder...

Kramp handen en tintelende vingers echter nooit gehad op Alley evogene, zelfs niet op 10iu per dag dus zegt imo wel genoeg.

Zit nu op greys getest op 34,3 serum en op 5iu al tintelende handen en kramp in vingers en sta ook een stuk voller. Van alle gh die ik genomen heb deze bijwerkingen alleen gehad van: greens (getest op 33,2) greys (getest op 34,3) en originele genotropins (niet getest)

Zit nu op blacks en zijn getest op 27. 5iu/dag daarvan en het is feest als je wakker kan blijven. Zijn ook iets hoger gedoseerd dan 10iu/vail (13/14).
Vraag niet naar bronnen, doe zelf je research, met een beetje moeite vind je ze wel.
 
Zit nu op blacks en zijn getest op 27. 5iu/dag daarvan en het is feest als je wakker kan blijven. Zijn ook iets hoger gedoseerd dan 10iu/vail (13/14).
Vraag niet naar bronnen, doe zelf je research, met een beetje moeite vind je ze wel.
Ik zit op whites en zijn getest op 47,3.

Zo lust ik er nog een paar
 
image.jpeg
 
Voor de volledigheid . Lot nummer
 
ik heb totaal geen ervaring en kennis van HGH maar het lijkt me interessant om eens (lang) te gebruiken voor een wedstrijd. maar het lijkt dus lastig te zijn betrouwbaar spul te vinden?
 
Valt wel mee , wel gewoon een test er bij doen , die paar tientjes zijn te verwaarlozen op een hgh cycle en enkel honderden per maand natuurlijk .
Goedkoop blijkt duurkoop te zijn ....
 
Voor de volledigheid . Lot nummer

Zegt niets, in bijna een jaar tijd heb ik slechts 1x een kitje gehad met een afwijkende nummers. Bijna alle Alleys in omloop hebben bovenstaand lotnummer en exp. date.
 
hoe ga jij erop dan? Kan me herinneren dat jij altijd wel te spreken was van alley
 
hoe ga jij erop dan? Kan me herinneren dat jij altijd wel te spreken was van alley

DE Alley die ik heb gehad waren prima! Maar het ene kitje is het andere niet. Ik heb dat hier in dit topic ook al aangegeven. (transport, manier van bewaren etc.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven