AndroidHealthClinic

Labtests Euro Pharmaceuticals

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trenboloni

Cool Novice
Lid geworden
13 sep 2015
Berichten
137
Waardering
46
Lengte
1m73
Massa
104kg
Vetpercentage
9%
Ik had ze niet meer verwacht maar heb ze dan toch eindelijk gekregen !

Het waren oorspronkelijk PDF bestanden maar aangezien deze groter dan het 400kb file limiet zijn heb ik ze omgezet naar jpegs
Labrapport Deca.jpg
Labrapport Test E.jpg
Labrapport Var.jpg
 
Trouwens lees ik net het topic hieronder door en zie ik een rare opmerking van Nootmuskaatje
"Als ik mij niet vergis heeft hij ook een donatie van enkele honderden euro's ontvangen voor meerdere testen, en opeens verdween hij."

Dit is NIET waar. Ik heb idd wat geld gekregen destijds maar heb dat terug overgemaakt omdat ik niet meer verwachtte een test bij die lui te gaan doen.
 
hoeveel heeft dit gekost als ik vragen mag?
 
wel raar dat alles hoger gedoseerd is dan aangegeven en er vroeger toch klachten waren,
ach ja in deze sectie weet je op den duur niet meer wat te geloven :D
 
Dacht dat EP allang weer van de markt was, hoor er al zo lang niks meer over.
 
dat zien zeer goede resultaten maar hoe betrouwbaar is dit? kan ook geshopt zijn tog?
 
Dacht dat EP allang weer van de markt was, hoor er al zo lang niks meer over.
Dat komt omdat de EP tegenhanger hun zin hebben gekregen. Na deze resultaten zul je vast wel iets meer van EP gaan horen :)
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.

Tuurlijk kan het geshopped zijn. How about de bodyenfitshop scandal, beetje zelfde als dit toch.
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.

En waarom is dit 100% onbetrouwbaar dan ? Bij twijfel kan ik altijd Trenboloni verzoeken het originele PDF bestand door te mailen naar mij.
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.
Verheerlijking en zeker weten wat een middel bevat zijn nogal verschillende dingen. Of gaan we nou ook de B&F labresultaten ''afkraken'' noemen?
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.

Alle Lab rapporten worden uitgevoerd door een volledig geaccrediteerd en gelicentieerd lab testfaciliteit. De naam van het lab testfaciliteit en de contactgegevens is genoteerd aan elk rapport. Consumenten kunnen direct in om de legitimiteit van de rapporten bevestigen contact op met het lab testfaciliteit.

laboratorium analyses worden uitgevoerd door onze primaire lab testen partner - SIMEC AG. SIMEC kan worden gecontacteerd via e-mail op info@simec.ch of via telefoon op +41 62 752 83 08.

http://www.simec.ch/en/laboranalytik.html
 
Mensen hebben echt moeite met toegeven dat ze het fout hadden, hè? :roflol:
 
Jammer dat de tren e niet getest is.
 
Hm wel goed gedoseerd dus. Ben dan benieuwd naar de sustanon van ep....
 
Dit is 100% onbetrouwbaar, weet toch iedereen ? Ik vind het wel sterk dat zoiets op het forum mag gepost worden. Dit is namelijk verheerlijking van bepaalde producten. Omgekeerde kan ook gebeuren, producten afkraken. Als zon praktijken worden toegelaten post iedereen hier binnenkort testresultaten.

Dan kan je de hele sectie hier wel sluiten. Je zal nooit weten of het echt of nep is.
Tenzij je hg stuf van de apotheek hebt.
 
wel raar dat alles hoger gedoseerd is dan aangegeven en er vroeger toch klachten waren,
ach ja in deze sectie weet je op den duur niet meer wat te geloven :D

Ik heb zelf geen slechte batches meegemaakt behalve eentje die erg pijnlijk was. Daar hebben ik en wat maatjes toendertijd samen een stuk of 20+ flesjes van terug gestuurd naar EP en hebben we nieuwe voor gekregen.
Voor de rest heb ik (of mensen die ik ken en EP gebruiken) nog nooit meegemaakt dat ik er niet lekker op ging. Ik denk zelf dat dit door mensen die EP een slechte naam wilden geven in het leven is geroepen.

En waarom is dit 100% onbetrouwbaar dan ? Bij twijfel kan ik altijd Trenboloni verzoeken het originele PDF bestand door te mailen naar mij.
Ja, PM'en mag altijd. Dan mail ik de pdf'jes. Of wellicht kan je contact opnemen met het lab waar het getest is, dit weet ik niet zeker.
En als ik nep resultaten zou posten zou ik dat wel maaaaanden geleden hebben gedaan ipv wachten op echte resultaten :P
 
Trenboloni heb je ook de bijbehorende HPLC-chromatogrammen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven