XXL Nutrition

Lang en breed op wat testoflesjes

Bezoekers in dit topic

Thanks man. Ja was even een experiment. Ik was al toch al dik en een stuk minder spiermassa dan eerst dus ik wilde eens kijken of 500mg test e per week voldoende is om massa te behouden.
Vond het wel aardig werken voor de dosering die ik nam, alleen dat mijn kracht zo achteruit ging was kut.

Ik merk de afgelopen dagen toch wel dat mijn insuline gevoeligheid afgenomen is. Ik kan minder eten bij de doseringen die ik nam en heb gewoon geen hypo, terwijl ik de eerste week best vaak even wat suikers bij moest nemen.
Ik ga nu voorlopg op zo'n 2500mg metformine (verhoogt je insuline gevoeligheid) per dag verder naast mijn huidige kuur. Even paar weekjes geen slin dus, daarna weer knallen!

cycle
50mg test prop eod
300mg npp eod
75mg provirion ed
25mcg t3 ed
2500mg metformine ed
 
Laatst bewerkt:
kaneel werkt ook zeggen ze.
Weet alleen niet zo uit me hoofd de hoeveelheid.
 
kaneel werkt ook zeggen ze.
Weet alleen niet zo uit me hoofd de hoeveelheid.

Met kaneel is het niet more=more maar volstaat een kleine hoeveelheid bij je shakes al.
Dingen als groene thee en tijdelijk minder koolhydraten (en algehele kcal wat omlaag) zijn ook opties.

Maar metformine werkt uiteraard beter dan alles :)
 
Met kaneel is het niet more=more maar volstaat een kleine hoeveelheid bij je shakes al.
Dingen als groene thee en tijdelijk minder koolhydraten (en algehele kcal wat omlaag) zijn ook opties.

Maar metformine werkt uiteraard beter dan alles :)
dnp werkt ook goed :P
 
dnp werkt ook goed :P

Het klopt idd dat dnp je insuline gevoeligheid doet toenemen :)
Alleen jammer dat het voor de rest vieze zooi is, helemaal dat wat je op de zwarte markt koopt is zwaar vervuild.
 
Het klopt idd dat dnp je insuline gevoeligheid doet toenemen :)
Alleen jammer dat het voor de rest vieze zooi is, helemaal dat wat je op de zwarte markt koopt is zwaar vervuild.
het was ook niet als serieus bedoeld hoor.. ging meer om idd dat het je insu gevoeligheid doet toenemen :P
 
Het hele bedrijf moest afgelopen zaterdag een extra dag komende werken om de jaarlijkste telling te doen.
Was heel leuk en gezellig, maar ik kon het zondag niet opbrengen om te gaan trainen. Vond mijn vriendin ook wel fijn dat ik even niet ging.

Vandaar nog steeds fucking moe want ik slaap doordeweeks meestal erg kort dus dat hakt er nu extra in :P
maar goed, fucking training fucking gedaan en best fucking veel gewicht verplaatst!

Ik had al iets van 6 weken geen lowbar squat gedaan en daarvoor ook al bar (lol) weinig dus voelde wat onwenning, maar toch mooie gewichten gezet en volgens mij is 4x210 wel een PR'etje.
Mijn highbar squat is alleen bijna even sterk momenteel, dus ik gok dat als ik weer vaker lowbar pak dat ik daar nog zeker wat kilo's uit kan halen.

squat
5×180
5×200
4×200
4×210

benchpress
8×130
8×130
8×130
8×130

barbell skull crusher
12×60
12×60
12×60
10×60

1 tricep pushdown
12×14
10×16
10×16
10×16

side raise
12×22
10×25
10×25
8×25

Update'tje over de Metformine, Ik heb bijwerkingen in de zin van een droge mond en wat last van mijn maag. Ook wat minder honger, maar dat is prima. Zat eerst op 4700 kcal per dag en nu denk ik zo;n 3800 dus ik zie de viscerale fat bloat al snel verdwijnen. Was al snel paar kilo gewicht kwijt.

Weet nog niet precies hoe lang ik het ga nemen, maar ik wil uiteraard zo snel als het weer zin heeft de insuline erbij nemen.
 
Waarom pak je in de tussenpauze van de insu geen igf-1 lr3 eigelijk? Ook wel relax toch
 
Waarom pak je in de tussenpauze van de insu geen igf-1 lr3 eigelijk? Ook wel relax toch

Heb ik net als met GH het geld niet voor over momenteel. Zijn leuke middeltjes, maar het geld wat je eraan uitgeeft en wat je ervoor terug krijgt vind ik uit verhouding.
 
Metformine is wel kut spul zeg. Ik heb vrij veel last van mijn maag ervan en het hindert met trainen dus best wel.
Maar goed, volgens mij begint mijn insuline gevoeligheid ook weer wat toe te nemen (sneller flauw/honger tussen maaltijden) dus volgens mij gaat het de goeie kant op.
Heb mijn dosering naar 2000mg per dag terug geschroefd.


deadlift
3×260
3×260
3×270
8×220 (beltless)

plate loaded standing leg curl (fpa)
10×50
10×50
8×50
8×50

benchpress
3×140
3×150
2×155
9×125

latpulldown (fpa)
12×85
12×90
10×95
8×95
 
Metformine is wel kut spul zeg. Ik heb vrij veel last van mijn maag ervan en het hindert met trainen dus best wel.
Maar goed, volgens mij begint mijn insuline gevoeligheid ook weer wat toe te nemen (sneller flauw/honger tussen maaltijden) dus volgens mij gaat het de goeie kant op.
Heb mijn dosering naar 2000mg per dag terug geschroefd.


deadlift
3×260
3×260
3×270
8×220 (beltless)

plate loaded standing leg curl (fpa)
10×50
10×50
8×50
8×50

benchpress
3×140
3×150
2×155
9×125

latpulldown (fpa)
12×85
12×90
10×95
8×95

Hey Jay hoe is het? Trainingen gaan weer lekker zo te zien! Ben niet heel bekend met metformine maar ik verstrek patiënten altijd 500mg(lees ik schrijf het dus niet voor en ken het gebruik van doseringen etc ook niet). Misschien dat de "hoge" dosis daarom voor wat bijwerkingen zorgt? Nogmaals allemaal speculatief..
 
Hey Jay hoe is het? Trainingen gaan weer lekker zo te zien! Ben niet heel bekend met metformine maar ik verstrek patiënten altijd 500mg(lees ik schrijf het dus niet voor en ken het gebruik van doseringen etc ook niet). Misschien dat de "hoge" dosis daarom voor wat bijwerkingen zorgt? Nogmaals allemaal speculatief..

2000+ is idd vrij hoge dosering en geeft bijwerkingen, maar 500mg is wel vrij laag toch?
Wat ik lees van diabetes II patienten dat ze vaak starten op 500mg per dag en dan langzaam opbouwen naar 1000 a 1500 per dag.
 
2000+ is idd vrij hoge dosering en geeft bijwerkingen, maar 500mg is wel vrij laag toch?
Wat ik lees van diabetes II patienten dat ze vaak starten op 500mg per dag en dan langzaam opbouwen naar 1000 a 1500 per dag.

Zou best kunnen hoor. Bij mij slikken ze ook veel anti-psychotica, anti-epileptica, zucht remmers, pijnstillers, maagbeschermers noem maar op. Misschien is dat de reden dat ze zo laag doseren bedacht ik me later:D. Zal een keer verpleegkundige of arts aantikken. Ben nu eigenlijk wel benieuwd.
 
high bar squat
3×180
3×200
1×220
6×160 (beltless)

Failde op de tweede rep met 220 helaas. Ging wel echt goed diep alle reps.

benchpress (±75%)
5×125
5×125
5×125
5×125
5×130
5×130

Ondanks dat ik van de week nog tegen Starter20 zei dat ik niet zo van het volume ben maar liever opbouw tot een max 3 of 5 ben ik vandaag toch wat volume gaan pakken en ga ik komende tijd doen. Hopelijk gaat die bench wat omhoog ervan.

assisted pullup (fpa)
12x -40
10x -30
8x -25
6x -20

sitting dumbell external rotation
12×8
10×10
6×12

dumbell concentration curl
15×16
10×18
8×18

triceps pushdown (fpa)
12×40
10×40
10×40
 
Laatst bewerkt:
Goeie train ouwe, wat meer volume gaat je deugd doen!
 
Sowieso gaat volume je helpen.
 
Back
Naar boven