MuscleMeat

lasix

Bezoekers in dit topic

marcos

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2003
Berichten
1.282
Waardering
0
Ik kan aan lasix komen, maar ik heb er de nodige info over nodig. Kan iemand mij hierover helpen?

En graag niet te veel Engels (sites), maar als t echt niet kan
 
Waar heb je zo'n zwaar diureticum in hemelsnaam voor nodig? Als het voor een wedstrijd is, zou je een begeleider moeten hebben, die er verstand van heeft. Anders is het naar mijn bescheiden mening overkill.
Je kan er RIP van worden hoor, als je zoiets fout doet.. het recept voor zelfmoord is paar banaantjes met flink veel Lasix innemen.
Of wou je je grootje naar de eeuwige jachtvelden helpen?

Espi
 
marcos zei:
Ik kan aan lasix komen, maar ik heb er de nodige info over nodig. Kan iemand mij hierover helpen?

En graag niet te veel Engels (sites), maar als t echt niet kan


Idd. waarvoor heb je lasix nodig bro?? Diuretica zijn iets wedstrijd jongens die onder begeleiding staan van mannen die echt weten wat ze doen. verkeerd gebruik en een tekort aan bepaalde minderalen betekent direct de dood. als je een tekort aan kalium, natrium of magnesium krijgt stopt je hart ermee. Droog je teveel uit, dan kapt je hart. Droog je te veel uit dan beschadig je je nieren en andere organen, enz. De meeste pro's gaan niet naar de klote door de as, maar door de diuretica, en deze mannen weten precies wat ze doen. Ik zou persoonlijk niet weten wat je eraan hebt, tenzij je binnenkort een wedtrijd gaat draaien.
 
soulreaver zei:
Idd. waarvoor heb je lasix nodig bro?? Diuretica zijn iets wedstrijd jongens die onder begeleiding staan van mannen die echt weten wat ze doen. verkeerd gebruik en een tekort aan bepaalde minderalen betekent direct de dood. als je een tekort aan kalium, natrium of magnesium krijgt stopt je hart ermee. Droog je teveel uit, dan kapt je hart. Droog je te veel uit dan beschadig je je nieren en andere organen, enz. De meeste pro's gaan niet naar de klote door de as, maar door de diuretica, en deze mannen weten precies wat ze doen. Ik zou persoonlijk niet weten wat je eraan hebt, tenzij je binnenkort een wedtrijd gaat draaien.

Wat is de mildste diureticasoort dat er op de markt is?

Waarom je het nodig hebt?, is vrij simpel..je wilt haverdroog tonen, en vocht vasthouden is niet bepaald goed voor je definitie,,en het tonen van je spiermassa..is nou eenmaal mooier zonder een vochtlaagje onder je huid.
 
Voor iemand die geen wedstrijden doet drijf jij het wel ver hoor levrone
 
marcos zei:
Ik kan aan lasix komen, maar ik heb er de nodige info over nodig. Kan iemand mij hierover helpen?

En graag niet te veel Engels (sites), maar als t echt niet kan

Laat eerst maar weten waar je het voor wilt nemen en dan wil ik je eventueel wel verder helpen. Je bent een dwaas als je het even doet om er een paar dagen stoer te zijn. (helemaal met dit weer!)
 
Levrone@ zei:
Wat is de mildste diureticasoort dat er op de markt is?

Waarom je het nodig hebt?, is vrij simpel..je wilt haverdroog tonen, en vocht vasthouden is niet bepaald goed voor je definitie,,en het tonen van je spiermassa..is nou eenmaal mooier zonder een vochtlaagje onder je huid.


Alleen het is iets tijdelijks, hooguit een paar dagen. Waarom denk je dat je al bb zoveel moet drinken? Als jij je gedurende langere tijd gaat uitdrogen kom je echt serieus in de problemen. Probeer dan liever op andere wijze droog te komen. Voorkom het vasthouden van vocht ipv. het te genezen. In een kuur heeft het ook voordelen, na je kuur verlies je het vocht toch weer. Waar zit het probleem hem dan vraag ik me af??
 
soulreaver zei:
Alleen het is iets tijdelijks, hooguit een paar dagen. Waarom denk je dat je al bb zoveel moet drinken? Als jij je gedurende langere tijd gaat uitdrogen kom je echt serieus in de problemen. Probeer dan liever op andere wijze droog te komen. Voorkom het vasthouden van vocht ipv. het te genezen. In een kuur heeft het ook voordelen, na je kuur verlies je het vocht toch weer. Waar zit het probleem hem dan vraag ik me af??


Je houdt altijd wat vocht vast...dat is het probleem althans bij mij..

Maar je weet niet wat de milste diuretica is ?
 
Je vroeg om de mildste en zei er niet bij dat het chemische troep moest zijn..

Jongen:voeding IS chemisch!
En met een ketodieet bereik je ook een flinke uitdroging, ik vernam dat Juliette Bergman zich altijd droog traint met ketodieet. Het is een kwestie van tijd, geduld (en helaas ook aanleg).

Espi
 
matthieu zei:

Matthieu bro :) , Heb jij daarvan wat meer info? links? over het gebruik en doseringen..??



Groet,

Levrone@
 
Back
Naar boven