AndroidHealthClinic

lasix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el-terrible

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
416
Waardering
0
hoi ik probeer nu al 3 maanden het teveel aan vocht rond mijn abs te laten verdwijnen zonder goed resultaat, (dat vocht heb ik na mijn laatste kuur deca susta)
hiervoor gebruik ik proviron, en ga ik minimum 3 keer per week een saunatje gaan doen van 2 * 15 minuten

er zijn mensen die mij zeggen dat met diuretica alles in max 2 dagen verdwijnt

na grondige onderzoeken op het internet, zie ik toch dat dit het gevaarlijkste is waar een bodybuilder mee in aanraking kan komen,

is het echt zo gevaarlijk? en zou ik het beter vermijden
 
Ja je kan er dood aan gaan.
Beetje jammer wanneer je het voor de flauwekul doet.

Of ga je een wedstrijd doen??
 
ik heb er al over gesproken voor wedstrijden te doen, maar voorlopig doe ik geen wedstrijden...

ken je geen ander veiliger middel?
 
Lekker spul is dat dan ...Ik zou zelf dan wel voor andere opties gaan..
Heb je echt al een goed voedingsschemaerbij geprobeerd + juiste oefeningen
 
dennis88 zei:
Lekker spul is dat dan ...Ik zou zelf dan wel voor andere opties gaan..
Heb je echt al een goed voedingsschemaerbij geprobeerd + juiste oefeningen


ja ben al bijna 4.5 maanden aan het cutten, ben al 12 k verloren
 
Zoals de meeste jongens al hebben aangegeven, tricky spul, niet zo maar mee experimenteren,want het trekt aardig wat vocht uit je lichaam.
Mocht je toch het een keer willen proberen, neem dan, lees goed, niet meer dan 1/8 ( dus de helft van een kwart)van een klein tabletje in. Een half uur voor het slapen gaan.
Je zult die nacht weinig slapen, omdat je waarschijnlijk om de half uur moet gaan plassen. De volgende dag zal je je wel gigantisch klote voelen, hoofdpijn, misselijk. Dit komt omdat je flink wat vocht bent kwijtgeraakt.
Dus absoluut geen halve of hele tablet innemen!!
Maar kijk eerst eens goed naar je voeding en cardio, voordat je naar dit soort middelen grijpt.
En met winstrol of masteron kom je ook een heel eind.
 
gewoon hele strippie in een keer opvreten;)
 
Als jij dat bent op je avatar zou ik me ver van diuretica houden en eerst gaan vreten en niet zo mauwen over een beetje vocht .
Als je voorlopig geen webstrijden kan of wil draaien heb je het zeker niet nodig ,zelfs als je wel webstrijden draait vindt ik het risco nog onacceptabel tegenover de te behalen voordelen.
Zoals eerder is gezegd diuretica is serieuze shit en kan heel slecht uitpakken als je niet goed weet wat je doet.

**** dat beetje vocht je doet toch niet mee :eyes: aan een schoonheidswedstrijd..
 
Pure_tech zei:
Als jij dat bent op je avatar zou ik me ver van diuretica houden en eerst gaan vreten en niet zo mauwen over een beetje vocht .
Als je voorlopig geen webstrijden kan of wil draaien heb je het zeker niet nodig ,zelfs als je wel webstrijden draait vindt ik het risco nog onacceptabel tegenover de te behalen voordelen.
Zoals eerder is gezegd diuretica is serieuze shit en kan heel slecht uitpakken als je niet goed weet wat je doet.

**** dat beetje vocht je doet toch niet mee :eyes: aan een schoonheidswedstrijd..

amen
 
Ik vraag me af of je wel zeker weet dat het idd vocht is, rond je abs.
 
Pure_tech zei:
Als jij dat bent op je avatar zou ik me ver van diuretica houden en eerst gaan vreten en niet zo mauwen over een beetje vocht .
Als je voorlopig geen webstrijden kan of wil draaien heb je het zeker niet nodig ,zelfs als je wel webstrijden draait vindt ik het risco nog onacceptabel tegenover de te behalen voordelen.
Zoals eerder is gezegd diuretica is serieuze shit en kan heel slecht uitpakken als je niet goed weet wat je doet.

**** dat beetje vocht je doet toch niet mee :eyes: aan een schoonheidswedstrijd..

Wijze woorden.

Geen diurectica gebruiken. Ga voor de gein eens je zout inname uitrekenen en beperken (je zal versteld staan hoeveel je nog binnenkrijgt) plus dagelijks 3,5 a 4 liter water drinken.

Voor de rest na je training lekker in de sauna goed zweten.
 
Gewoon 1 dag lang zweten in stoomhok en sauna ofzo

Dan ben je waarschijnlijk wel paar kg lichter, maar wel veel vocht kwijt.
 
Ik heb lasix moeten nemen tijdens mijn chemo .. niemand deed daar echt druk over alsof het een echt gevaarlijk iets was ... nuja die dokters weten natuurlijk wel wat ze doen, wat bij een amateur bodybuilder waarschijnlijk niet het geval is ...
 
was jij niet een aantal weken geleden degene die een topic over clenbuterol opende? je zou daar al een aantal weken mee bezig zijn toch?

ik denk dat je het eerder in je voeding en trainen moet zoeken vriend, diuretica is iets wat je gebruikt als je onder de 5% vet zit of waneer je verschrikkelijk veel vocht vast houd --> hoge bloeddruk.
 
G21 zei:
was jij niet een aantal weken geleden degene die een topic over clenbuterol opende? je zou daar al een aantal weken mee bezig zijn toch?

ik denk dat je het eerder in je voeding en trainen moet zoeken vriend, diuretica is iets wat je gebruikt als je onder de 5% vet zit of waneer je verschrikkelijk veel vocht vast houd --> hoge bloeddruk.


Ja hij was dat,Onverstandig bezig
Kerel probeer eens ananas en selderij;)
 
Gast zet jezelf eerst eens droog en hard, dan kan je als je echt wil op een natuurlijke manier je vocht afdrijven met bv Fluid fighters van Performance! Spul werkt super, voor jou zeer zeker een betere keuze als een gigantisch heftig middel als lasix!!!
 
furosemide (lasix) wordt heel veel aan oude mensen gegeven want die hebben vaak last van oedeem vochtophoping als je het inbreng intra musculair werkt vrij snel blijf dan wel bij w.c. in de buurt want je gaat er ontiegelijk van pissen het ontrekt veel vocht uit je lichaam
 
G21 zei:
was jij niet een aantal weken geleden degene die een topic over clenbuterol opende? je zou daar al een aantal weken mee bezig zijn toch?

ik denk dat je het eerder in je voeding en trainen moet zoeken vriend, diuretica is iets wat je gebruikt als je onder de 5% vet zit of waneer je verschrikkelijk veel vocht vast houd --> hoge bloeddruk.
ja dat was ik;)
 
toen 2 - 4 hele pillen per dag genomen.....4 a 5 dagen lang....stond dan droog en hoorde ermee op...nooit erges last van gehad........
 
Back
Naar boven