Fitness Seller

Leggings

Bezoekers in dit topic

flexx123

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
18.592
Waardering
5.172
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Gaan we weer aangezien ik wel graag in legging benen train hier een topic waar ik vraag aan mensen die ook graag legging bij benen trainen dragen wat hun ervaringen zijn met welk merk goeie kwaliteit leggings hebben. Ikzelf had er 1 van Reebok die na paar keer dragen al kapot was. Nu heb ik er 1 van gymshark die ik tot nu toe wel fijn vind maar gisteren in de gym hoorde ik van iemand dat hij die ook had maar bij hem na 5 keer dragen scheurde op de naad.

Oja legging is gay ofiets dergelijks, mag je vinden maar geef ik toch niks om:)
 
Gaan we weer aangezien ik wel graag in legging benen train hier een topic waar ik vraag aan mensen die ook graag legging bij benen trainen dragen wat hun ervaringen zijn met welk merk goeie kwaliteit leggings hebben. Ikzelf had er 1 van Reebok die na paar keer dragen al kapot was. Nu heb ik er 1 van gymshark die ik tot nu toe wel fijn vind maar gisteren in de gym hoorde ik van iemand dat hij die ook had maar bij hem na 5 keer dragen scheurde op de naad.

Oja legging is gay ofiets dergelijks, mag je vinden maar geef ik toch niks om:)

ga vandaag toevallig voor het eerst legday doen in legging heb hem van aesthetix era zal je laten weten hoe of wat.
 
ga vandaag toevallig voor het eerst legday doen in legging heb hem van aesthetix era zal je laten weten hoe of wat.

Die heb ook gezien, zagen er ook wel goed uit.

Let me know.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Was wel ff wennen maar zit goed kruipt niet omhoog of omlaag. Begin wel warm maar eenmaal goed bezig isoleert tie goed en is niet warmer als normaal. Stof is ook fijn en vrij sterk moet wel langer mee gaan dan 5 trainingen haha.


IMG_20161104_201355.jpg
 
Was wel ff wennen maar zit goed kruipt niet omhoog of omlaag. Begin wel warm maar eenmaal goed bezig isoleert tie goed en is niet warmer als normaal. Stof is ook fijn en vrij sterk moet wel langer mee gaan dan 5 trainingen haha.


Bekijk bijlage 80360

Nice, welke maat heb jij? Zal ik wel maatje kleiner nodig hebben.
 
Nice, welke maat heb jij? Zal ik wel maatje kleiner nodig hebben.

Ik heb maatje M, I.V.M. de lengte denk dat je ook wel gewoon M zou kunnen nemen
 
Was wel ff wennen maar zit goed kruipt niet omhoog of omlaag. Begin wel warm maar eenmaal goed bezig isoleert tie goed en is niet warmer als normaal. Stof is ook fijn en vrij sterk moet wel langer mee gaan dan 5 trainingen haha.


Bekijk bijlage 80360

Superhero suit? :D
 
Ik heb maatje M, I.V.M. de lengte denk dat je ook wel gewoon M zou kunnen nemen

Heb gymshark ook m en die van Reebok was ook m, dus kan wel kloppen ja:)
 
En iedereen mij 2 jaar geleden maar uitlachen dat ik trainde met een legging, en nu vindt iedereen het cool. Trendsetter :cool:
 
Sinds ik roei, train ik ook geregeld in leggings. Heb overigens een hele goedkope van de decathlon. Soort huismerk ofzo. Gaat nu al bijna een jaar mee. Prima spul! Aanrader!
 
En iedereen mij 2 jaar geleden maar uitlachen dat ik trainde met een legging, en nu vindt iedereen het cool. Trendsetter :cool:

Helaas niet iedereen anders had ik wel meer aanbevelingen gehad hier:)
 
Helaas niet iedereen anders had ik wel meer aanbevelingen gehad hier:)
Helaas alleen slechte ervaringen. Dus daar heb je niet veel aan. Rucanor legging die ik voor hardlopen heb zit retestrak om de kuiten, en ik trok de ritsen na enkele keren dragen al kapot. En grote maten zijn weer te lang voor mij.
 
Ik draag het liefst Under Armour of Nike Pro.

Vind de "gym merken" vaak te dun.

Train overigens al ruim 2 a 3 jaar in legging :p
 
Back
Naar boven