AndroidHealthClinic

Let jij op je voeding gedurende de feestdagen?

Let jij op je voeding gedurende de feestdagen?


  • Totaal stemmers
    251

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, ik doe beetje net als normaal, het is nou niet zo dat we 6x per dag kerstdiner hebben. En er moet toch gegeten worden. Maar tijdens het avondeten laat ik me lekker gaan. Maar meestal eet je dan toch fatsoenlijk dus ik zie de schade niet zo.
Geldt ook voor mij

Gewoon een goed stuk vlees eten zie ik niet eens als cheaten. Zal er hooguit een biertje bij drinken, wat ik nu al een hele poos niet meer gedaan heb.

En dingen als chips/oliebollen of wat dan ook maak je me niet eens blij mee. Dat eet ik alleen maar omdat het voor andere mensen raar is als je met oudejaarsnacht een bakje rijst tevoorschijn haalt.
 
Nee, onbeperkte vlees naar binnendumpen, wat een feest, wat een feest.
 
Trouwens, het zal de eerste kerst niet zijn dat ik afval terwijl dat niet de bedoeling is. (terwijl het vroeger niet de bedoeling was dat ik aan kwam maar dat toch deed... is er blijkbaar toch iets gewijzigd)
 
Ik let er wel op, maar mijn voedingsschema zal wel niet gevolgd worden. Mij volproppen met zo veel mogelijk vlees gewoon. Aan desserts doe ik wel niet mee, heb ik ook helemaal geen zin meer in.
 
Ik zie sowieso het probleem niet echt, een paar dagen enkele honderden of misschien duizende kcals extra naar binnen werken zal echt je fysiek niet om zeep helpen. De alcohol, dat zal voor mij eerder het probleem zijn. Er zullen wel wat flessen wijn naar binnen gaan, mja, achja.
 
Shitload aan alcohol & vlees naar binnen gooien :p

Wel ook wat cardio doen natuurlijk :o
 
zuipen en veel vlees eten ja, mn carbs hou ik beperkt
 
wat versta je onder op je voeding letten?

zolang je genoeg kcal binnenspeelt let je imo op je voeding, tenzij het puur junkfood is natuurlijk...ik zorg gewoon dat ik genoeg kcal binnenspeel, de rest maakt niet zoveel uit (ik haal het niet uit chips ofzo, maar nou ook niet uit magere kip;))
 
Ja, ik let op mijn voeding. Ik let er op dat ik zo veel mogelijk van alles naar binnen krijg zonder echt ziek te worden.
 
ik volg dus gedurende de dag mijn voedingsschema, uitgezonderd de 2 feestmaaltijdenn , gisterenavond en deze middag, dan eet ik zoals de rest
 
Krijg nou wat, ik was al een pond afgevallen, maar vanochtend gaf de weegschaal weer een pond lichter aan .. bad bulk... Tijd om me eens goed te (laten) verwennen de komende dagen.
 
Niet echt, maar ik vind het ook kansloos om je helemaal rond te vreten met kerst. Daar is kerst naar mijn mening niet voor bedoelt. Net als kadootjes geven enzo, kerst is een tijd van bezinning.
 
Zoals eerder gezegd let ik een beetje erop dat ik niet te weinig eiwitten binnen krijg.
Verder is het remmen los:D
 
Niet echt, maar ik vind het ook kansloos om je helemaal rond te vreten met kerst. Daar is kerst naar mijn mening niet voor bedoelt. Net als kadootjes geven enzo, kerst is een tijd van bezinning.


Amen broeder, amen. De Here zij met U.
 
ik eet en drink me ziek, het is dan ook zo lekker allemaal.
 
Lekker op vakantie nu en hier is het onbeperkt eten dus ga helemaal los na 1 jaar netjes gegeten te hebben.
Is ook wel eens goed denk ik.
10 dagen nergens naar kijken en lekker eten:eek::eek:
 
nee, 't mag ook wel s feest zijn. al maak ik het niet te bontm door 10.000 kcal naar binnen te werken. Dat gevreet ook altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven