AndroidHealthClinic

Levrone is back! 2014 Olympia (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

still small
 
Staat er nou echt GEAR op zn shirt op die laatste foto??
 
Dus hij heeft het "geluk" zijn gezondheid nog te hebben.. en nu gaat hij weer zijn gezondheid riskeren? Wat een logica..

Snap niet waarom hij voelt dat hij nog iets te bewijzen heeft of nog iets moet bereiken in deze sport.
 
Het gaat hem nu alleen om op een cover te komen van een magazine. Verder wilt hij nu een gespierd lenig en soepel lichaam. Dat had ik gelezen op bb.com
 
Het interesseert me geen **** van wat hij doet in zijn vrije tijd. Dat hij op zijn nummers poseerde heb ik nooit geweten. Prof bb interesseert me zoizo al niet zo veel op de fysieken na.

Tsjah, als je prof bb niks vindt dan zit je wel goed op dit subforum :roflol:
 
Tsjah, als je prof bb niks vindt dan zit je wel goed op dit subforum :roflol:

Ik zei al dat ik me interesseer in de fysieken en AAS/peps. Heel de politiek en wedstrijden interesseren me geen ruk.
 
Die foto heeft zoveel filters eroverheen, dat je amper iets meer kan zien.
 
Geeft een iets duidelijker beeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Someone skipped leg day.
 
ziet er weinig overtuigend uit eerlijk gezegd
 
http://www.gearnutra.com/home.html


hoop trouwens voor je dat je niet denkt dat hij nog steeds natty is .

Nee,dit bedoel ik cynisch.....

Meneer Levrone die eerst jaren stoer loopt te verkondigen hoe hij verder 'natural' weer zijn fysiek zal gaan opbouwen en nu plotseling al zijn plannen weer wijzigd en vol aan de juice gaat,duidelijk zichtbaar terwij lhij zich er eerst van distancieerde......
 
Tsjah, het lijkt wel wielrennen.
 
Meneer Levrone die eerst jaren stoer loopt te verkondigen hoe hij verder 'natural' weer zijn fysiek zal gaan opbouwen en nu plotseling al zijn plannen weer wijzigd en vol aan de juice gaat,duidelijk zichtbaar terwij lhij zich er eerst van distancieerde......

Tja. Ze verkopen meer GEAR als het boegbeeld huge is. Dus hij gaat aan de juice en roepts iets over Olympia 2014 en probeert ondertussen de markt op te komen met de supps en dergelijke.
 
Tja. Ze verkopen meer GEAR als het boegbeeld huge is. Dus hij gaat aan de juice en roepts iets over Olympia 2014 en probeert ondertussen de markt op te komen met de supps en dergelijke.

Zo is het.
 
Maar hoe is zn shape nu? Vind vrij weinig interessante updates op zijn site.
 
Back
Naar boven