AndroidHealthClinic

LGD-4033 en MK-2866 Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ook ik begin denk ik maandag als de sportschool open is, anders dinsdag. Heb in een log gelezen dat zon vent aan het sqautten was en het gewoon netalsof was dat die op de bank zat te chillen. Had ook gelezen dat endurance met 60% omhoog gaat.


Heb je een link naar die log misschien ?

Met name vanwege dit ben ik erin geïnteresseerd:

Most common stack is Cardarine with Tren which can impact your cardiovascular.

Ik ben sowieso de laatste 2-3 weken erg sloom en low energy. Ik denk dat dit door de nolva en Aromasin komt. Daar ben ik nu mee gestopt en vandaag begonnen met nieuwe kuur met tren. Als ik moe blijf of nog erger moe wordt (wat vaak gezegd wordt van tren) dan is dit misschien een uitkomst.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een link naar die log misschien ?

Met name vanwege dit ben ik erin geïnteresseerd:

Most common stack is Cardarine with Tren which can impact your cardiovascular.

Ik ben sowieso de laatste 2-3 weken erg sloom en low energy. Ik denk dat dit door de nolva en Aromasin komt. Daar ben ik nu mee gestopt en vandaag begonnen met nieuwe kuur met tren. Als ik moe blijf of nog erger moe wordt (wat vaak gezegd wordt van tren) dan is dit misschien een uitkomst.

Ja klopt heb daar ook wel artikelen over gelezen. Volgensmij staat dat logje in het grote sarms topic (weet ik niet zeker btw)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------


Ja ik ben ook wel benieuwd :D
 
Vannochtend niet kunnen sporten, heb me wel even gewogen ben momenteel 80,7 kilo. Ook merk ik nog steeds geen sides van de S4. Merk wel dat mijn spieren kaihard worden
 
Vannochtend een legdaytje gedaan heb vantevoren GW501516 10mg genomen. Voornam iets meer uithoudingsvermogen met hartlopen en meer energie. Morgen 20mg voor de training. Ergens volgende week begin ik met cutten naar 7/8%
Heb vandaag niet volop kunnen sqautten want was de enigste in de sportschool en ze hebben ook geen sqaut rack.
En had last van me rug dus heb niet gedeadlift.
Training van vandaag:

Sqaut:
1x10 40k warming up
1x6 90k
1x6 90k
1x6 90k

Leg ext.:
1x10 115k
1x10 130k
1x8 135k

Seated leg curl:
1x10 65k
1x10 70k
1x9 70k

Back ext:
1x6 125k
1x6 135k
1x6 145k

En heb nog 8 setjes kuiten gedaan 10 reps
 
Vandaag vergeten training op te schrijven maar ging wel lekker zeker meer energy en endourance! Heb 2 uren geknalt en nog even cardio gedaan!. Wel zweten als een malle niet normaal meer nog een supersetje aan het einde gedaan voor me bicep
 
Ben ook in, benieuwd naar je eind resultaat!
 
Ben ook in, benieuwd naar je eind resultaat!

Ja ik zelf ookwel ben tot nu toe rond de 5 kilo gegained wil sowieso op 80 kilo 8% eindigen. Vanaf volgende week begin ik met wat minder kcals te eten en meer cardio te gaan. Ook vanaf volgende week begin ik met ostarine voor het ''herstel'' Ik denk dat ik de GW501516 en de ostarine gewoon door neem in de nakuur. Onderdrukt weinig.
 
Maar je zit nu al boven de 80kg. Ik denk niet dat je daar nog onder gaat duiken met de gear die je hebt. -2% kan makkelijk zonder gewichtsverlies lijkt me.
 
Maar je zit nu al boven de 80kg. Ik denk niet dat je daar nog onder gaat duiken met de gear die je hebt. -2% kan makkelijk zonder gewichtsverlies lijkt me.

Nee klopt denk ik ook.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Vandaag echt gekilled 2 uren gesport. Vies veel energie merkte ook al dat ik van de legday van gisteren nieteens spierpijn heb gehad. Begin die gw nu wel te merken. Ben alleen vergeten training op te schrijven maar ging wel lekker voor de rest. Zieke pomp ook merk ook dat mn vacularitijd beter wordt. Wel begin ik nu een beetje sides van de S4 te krijgen. Vandaag toen ik de sportschool in liep begon alles een beetje geel te worden met donkere vlekken dat duurde 2 minuten toen was het weer weg.
 
Ja ik zelf ookwel ben tot nu toe rond de 5 kilo gegained wil sowieso op 80 kilo 8% eindigen. Vanaf volgende week begin ik met wat minder kcals te eten en meer cardio te gaan. Ook vanaf volgende week begin ik met ostarine voor het ''herstel'' Ik denk dat ik de GW501516 en de ostarine gewoon door neem in de nakuur. Onderdrukt weinig.
Klinkt goed en flink gegained al man!
 
Klinkt goed en flink gegained al man!

Ja ik hoop op 80 kilo te eindigen. Geen idee of het lukt maar vet gaat er nu goed snel af. Zweet me ook kapot de hele dag :p
 
79/80kg en een paar procent vet eraf prima lijkt me?
 
79/80kg en een paar procent vet eraf prima lijkt me?

Ja ik verwacht dat ik eindig op 79 kilo 8%

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Net een topic geopend op http://www.evolutionary.org/ met een aantal vragen overs sarm SR9009. Werd ik gewoon gebanned omdat ik de focking waarheid poste. Jezus wat een oplichters zijn dat zeg.
 
Benieuwd naar het eindresultaat en hoe het cutten gaat :) .
 
Benieuwd naar het eindresultaat en hoe het cutten gaat :) .

Ik vreet gewoon door op 3500/4000 kcal doe gewoon meer cardio. Half uurtje hiit per dag
 
Wat ik wel eens wil zien in dit soort logs zijn foto's van voor de kuur en foto's van na de kuur en foto's van drie maanden na de kuur want dit is het enigste wat telt om te zien of het je iets heeft opgebracht. Gewicht en % vet zegt niet veel. En dan zeker % vet moet met een korreltje zout genomen worden. De enigste manier om dit correct te meten is door je gewicht te vergelijken in en uit het water. Al de rest over zoveel % vet is bullshit. Soms zie je logs waar iemand meer dan 5 kg heeft gewonnen maar als je de foto's bekijkt, zie je geen verschil.
 
Wat ik wel eens wil zien in dit soort logs zijn foto's van voor de kuur en foto's van na de kuur en foto's van drie maanden na de kuur want dit is het enigste wat telt om te zien of het je iets heeft opgebracht. Gewicht en % vet zegt niet veel. En dan zeker % vet moet met een korreltje zout genomen worden. De enigste manier om dit correct te meten is door je gewicht te vergelijken in en uit het water. Al de rest over zoveel % vet is bullshit. Soms zie je logs waar iemand meer dan 5 kg heeft gewonnen maar als je de foto's bekijkt, zie je geen verschil.

Ik post wel fotos als ik klaar ben
 
Wat ik wel eens wil zien in dit soort logs zijn foto's van voor de kuur en foto's van na de kuur en foto's van drie maanden na de kuur want dit is het enigste wat telt om te zien of het je iets heeft opgebracht. Gewicht en % vet zegt niet veel. En dan zeker % vet moet met een korreltje zout genomen worden. De enigste manier om dit correct te meten is door je gewicht te vergelijken in en uit het water. Al de rest over zoveel % vet is bullshit. Soms zie je logs waar iemand meer dan 5 kg heeft gewonnen maar als je de foto's bekijkt, zie je geen verschil.

Man, man, man. Wat loop jij toch altijd negatief te doen? Jaloers ofzo? Blijf lekker in je aas subfora.
 
Man, man, man. Wat loop jij toch altijd negatief te doen? Jaloers ofzo? Blijf lekker in je aas subfora.

Ja precies alles wat betreft sarms is hij negatief. Maar ik weet stiekem denk ik wel waarom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven