MuscleMeat

LGD-4033 en MK-2866 Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man, man, man. Wat loop jij toch altijd negatief te doen? Jaloers ofzo? Blijf lekker in je aas subfora.

Kerel, het is gewoon zo. Heeft niks met negatief te maken. Leg jij eens uit hoe jij je vetpercentage meet. Gewicht en vetpercentage willen niet veel zeggen. Foto's zijn het enigste wat een objectief beeld geven van je progressie. Jaloers? Op wat? Toch niet op jouw stats. Was jij dat niet die stond te verkondigen dat het op je 37ste niet meer goed vooruitging?
 
Laatst bewerkt:
Kerel, het is gewoon zo. Heeft niks met negatief te maken. Leg jij eens uit hoe jij je vetpercentage meet. Gewicht en vetpercentage willen niet veel zeggen. Foto's zijn het enigste wat een objectief beeld geven van je progressie. Jaloers? Op wat? Toch niet op jouw stats. Was jij dat niet die stond te verkondigen dat het op je 37ste niet meer goed vooruitging?

Kerel we weten nou wel dat je pro bb bent
 
Kerel we weten nou wel dat je pro bb bent

Ik heb niks met een pro bb te maken. Ik ben enkel kritisch. Maar zoals je geschreven hebt. Binnenkort foto's en dan zal mijn commentaar ook positief zijn als dat nodig is. Foto's zijn de enige objectieve vaststelling van je vooruitgang. Ik heb ook al kuurtjes gedaan waar ik 5 kg zwaarder uitkwam maar dat ik toch teleurgesteld was omdat ik mij afvroeg waar die kilo's zaten. En wees nu eens eerlijk. Hoe weet je nu dat je een vetpercentage hebt van 12%,10%, of 9% of 8% vet. Hoe is dat gemeten? Leg het mij uit?
 
Ik heb niks met een pro bb te maken. Ik ben enkel kritisch. Maar zoals je geschreven hebt. Binnenkort foto's en dan zal mijn commentaar ook positief zijn als dat nodig is. Foto's zijn de enige objectieve vaststelling van je vooruitgang. Ik heb ook al kuurtjes gedaan waar ik 5 kg zwaarder uitkwam maar dat ik toch teleurgesteld was omdat ik mij afvroeg waar die kilo's zaten. En wees nu eens eerlijk. Hoe weet je nu dat je een vetpercentage hebt van 12%,10%, of 9% of 8% vet. Hoe is dat gemeten? Leg het mij uit?

Als ik zelf geen vooruitgang zag was ik er allang mee gestopt
 
Ik heb niks met een pro bb te maken. Ik ben enkel kritisch. Maar zoals je geschreven hebt. Binnenkort foto's en dan zal mijn commentaar ook positief zijn als dat nodig is. Foto's zijn de enige objectieve vaststelling van je vooruitgang. Ik heb ook al kuurtjes gedaan waar ik 5 kg zwaarder uitkwam maar dat ik toch teleurgesteld was omdat ik mij afvroeg waar die kilo's zaten. En wees nu eens eerlijk. Hoe weet je nu dat je een vetpercentage hebt van 12%,10%, of 9% of 8% vet. Hoe is dat gemeten? Leg het mij uit?


Op de 1e pagina staan al foto's voor de kuur.

Daar kan je zien of hij echt 10%is. Duidelijk is wel dat hij daar nog veel spiermassa mist in verhouding tot de 10%. Of het zijn super slechte foto's op een of andere manier.
 
Vandaag begonnen met ostarine. GW ben ik mee gestopt omdat ik me nogal vaag voelde als ik ging blowen enja wil wel graag een jointje kunnen roken in het weekend. Ergens volgende week stop ik mijn kuur.
 
Benieuwd naar je eind resultaat! Succes nog in de komende week!
 
Benieuwd naar je eind resultaat! Succes nog in de komende week!

Ja ik ga denk ik nog wel wat langer door vandaag even terug gerekent ben nog maar 5 weken bezig dus ik ga sowieso nog 2 weken door.
 
Even een update:
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd meer om al mn trainingen te loggen dus daar stop ik even mee. Trainingen gaan best lekker zit nu op 10mg lgd, 70mg s4 en 25mg osta maar begin nu wel last te krijgen van de nachtblindheid. Verder niet echt erg ervaar het niet als onprettig is best wel vaag af en toe. Alleen heb nogal wat problemen met hartlopen want kan na 500m bijna niet meer lopen vanwege de pomp. En de taurine werkt niet heel goed. Iemand suggesties ?
 
Taurine met kalium/potasium.
 
even een update: Gaat best lekker sinds ik de osta neem is duidelijk mijn acne minder ofzo? Heb verder wel wat meer energie zweet beduidend nog meer.... Ik ga nog een week door dan start ik de nolvadex.
 
vanaf week 9 toch pas nolva?
 
Ik ben van plan weer terug te gaan naar een upper/lowerbody rooster (4 dagen). Zodat ik meer tijd heb voor cardio.
 
Veel te jong, SARM's zijn geen supplementen. In de AAS-log hoort dit ook niet thuis gelet op de leeftijd van TS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven