MuscleMeat

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure

Bezoekers in dit topic

Maakt mij totaal niet uit,
Of zij podium ambities hebben , beter in hun vel willen zijn of een monster willen worden.
Als ik hun doel kan realiseren geeft mij dat al een onwijs goed gevoel.

EDIT: tevens krijg ik een beetje gevoel dat ik iets probeer in te nemen van de mensen die er al langer in zitten kijkend naar sommige plotse reacties.
Ik doe dit om mensen te willen helpen , krijg ik geen mensen binnen geeft niet! maar ben altijd beschikbaar puur omdat ik het leuk vindt en mijn passie voor het trainen et wil delen naar het podium toe.

zit hier even wat oude posts terug te lezen... vindt het wel vermakelijk... je wilt mensen begeleiden prima hoor maar als je 186 lang bent en dan 110 kg weegt met een bf van 17% kom je op mij over als een clown.

als je ooit zelf wat gepresteerd hebt doe dan een serieuze poging.


maar goed misschien ben je inmiddels wel gestopt met de sport en doe je fanatiek bankhangen met een zak chips erbij .

anyway vond het vermakelijk.
 
Weet iemand een trainer voor men's physique begeleiding?

(omgeving Amersfoort)
 
Voor de omgeving Utrecht:

Glenn Gravenbeek, ouwe rot en superaardige man.

Deel van zijn historie:

1983

Holland Nationals - NBBF, MiddleWeight, 2nd
World Amateur Championships - IFBB, MiddleWeight, 10th

1984

Holland Grand Prix - NBBF, Light-HeavyWeight, 1st

1986

European Amateur Championships - IFBB, Light-HeavyWeight, 5th
Holland Nationals - NBBF, Light-HeavyWeight, 1st

1990

Dutch Night of Champions - NBBF, Winner
Holland Nationals - NBBF, Light-HeavyWeight, 1st

1991

Dutch Night of Champions - NBBF, Winner

1993

World Games, HeavyWeight, 1st


Voor info, PM :)
 
Raylison Maria voor elk niveau van begeleiding

Locatie is Dordrecht maar kan ook in andere plaatsen in Nederland!

Kijk op zijn nieuwe site voor meer details: www.raylisonmaria.eu Op deze site staan ook de contactgegevens voor info en boekingen!
 
Je hebt niets over het hoofd gezien, want ik sta er niet op.
Als je atleet er rijp voor is weet je coach jouw wel te vinden, bij deze heb ik je gevonden:p
Je bent van harte welkom om een keer in Deventer te trainen en als je je ontgroening training kan overleven dat praten wij verder:D

Das zeker waar Ibo. Ben ik dan scheel? Zag niks over Deventer staan :p

En had je hem overleefd Mikie ?
 
Raylison Maria voor elk niveau van begeleiding Locatie is Dordrecht maar kan ook in andere plaatsen in Nederland! Kijk op zijn nieuwe site voor meer details: www.raylisonmaria.eu Op deze site staan ook de contactgegevens voor info en boekingen!

Gaan binnenkort weer starten met begeleiding van atleten. Raylison heeft nog ruimte!
 
Omgeving Rotterdam miss een MAP begeleider?
 
Nice, goede lijst thanks
 
Maakt mij totaal niet uit,
Of zij podium ambities hebben , beter in hun vel willen zijn of een monster willen worden.
Als ik hun doel kan realiseren geeft mij dat al een onwijs goed gevoel.

EDIT: tevens krijg ik een beetje gevoel dat ik iets probeer in te nemen van de mensen die er al langer in zitten kijkend naar sommige plotse reacties.
Ik doe dit om mensen te willen helpen , krijg ik geen mensen binnen geeft niet! maar ben altijd beschikbaar puur omdat ik het leuk vindt en mijn passie voor het trainen et wil delen naar het podium toe.

Heey!

Zal ik jou motor reviseren? heb wel alleen keer de banden van een auto gewisseld :)



:roflol::roflol::roflol:
 
Zijn er ook beginnende coaches in de buurt van Eindhoven/Tilburg die dit doen om ervaring op te doen?
Zij mogen mij wel pm sturen.
 
p
 
Laatst bewerkt:
Hi
Kent iemand bodybuilding coaches in deventer die je wedstrijd klaar maken?

Mvg
 
Back
Naar boven