AndroidHealthClinic

Lipolyse/Lipostabil: zelf prikken, wie durft en wil!?

  • Topic starter cmedh
  • Startdatum
  • Reacties 176
  • Weergaven 50K
  • Volgers 47

Bezoekers in dit topic

hoi
ik wil wat meer weten over jouw verhaal
kan ik ook van die injectie,s bij je kopen en hoeveel heb ik er nodig.
graag reactie terug
waar kan ik het kopen
ik heb op google gekeken en ik kan het niet vinden
groetjes angeline

koop een loopband, is goedkoper
 
Zal dit wel werken tegen puffy nipples? (en nou niet beginnen van "dat is weg te trainen", dat is namelijk niet zo, tis samen met gyno gekomen en zal blijven.. Weet dat ze met gyno operaties ook een stukje liposuctie doen achter de tepel?)

Ik weet niet of je op jezelf doelde, maar zo ja dan ben je lichtelijk aan het overdrijven met "puffy nipples". (zie je foto's)
 
prachtige lichamen

er zijn genoeg mensen die wel weten hoe het werkt, en het zelf uitvogelen kan ook geen kwaad !"en wij zijn slecht voor mensen die o zo hard aan een prachtig lichaam werken? sorry maar de meeste daarvan zitten aan de anabolen.. dat is lekkergoed voor je lichaam?
Niemand hier weet dus hoe het werkt, maar jullie gaan wel allemaal lekker injecteren. Dat "niks anders" lukte is natuurlijk een fabeltje, de mensen met die prachtige lichamen werken daar keihard voor, zo ook hier op dit forum. Het is dan ook irritant om te zien hoe mensen zoals jullie dit forum vervuilen met dit soort wannabe-farmaceutische onzin. Wat dat betreft verdienen jullie dan ook de consequenties die bij het gebruik van dit soort goedjes hoort. Die zijn niet mis kan ik je vertellen, dood vetweefsel onder je huid kan zeer ernstige infecties/ontstekingen veroorzaken. Denk eerst nog maar eens na voordat je zonder enig verstand van zaken dit soort spullen besteld (en gebruikt). Er zijn namelijk anabole steroiden die minder schadelijk dan dit spul, maar goed. Zoals altijd: Veel plezier ermee, en vergeet niet, eigen schuld dikke bult.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...nel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum
 
er zijn genoeg mensen die wel weten hoe het werkt, en het zelf uitvogelen kan ook geen kwaad !"en wij zijn slecht voor mensen die o zo hard aan een prachtig lichaam werken? sorry maar de meeste daarvan zitten aan de anabolen.. dat is lekkergoed voor je lichaam?

Men kan hier wel blijven flamen en trollen, maar volgens mij is dit board een plek voor het verzamelen en versprijden van informatie en ervaringen. Niet over meningen.

Als ik zo strak in mijn velletje zit dat defenitie, seperatie en de adertjes duidelijk te volgen zijn. Maar om het tepeltje is nog wat vet te vinden, gaat echt die spuit erin hoor aangezien dat niets meer te maken heeft met geen eigen kracht/dicipline.

Iedereen die zo idiologisch met zijn lichaam bezig is, zal het met mij eens zijn.

Ik heb het dus niet over de gemiddelde "barbypop" die op haar rug terwijl zij zich vol laat lopen met alcohol, chocola blijft snaaien om daarna haar reet leeg te laten zuigen en daar haar lippen mee vol te laten spuiten.
 
..

wat ik ermee bedoel te zeggen is dat elk medicijn/afvalmiddel/fatburner slecht voor je lichaam is.! en dat mensen niet zielig zijn omdat ze op een andere manier proberen te veranderen dan andere.
Men kan hier wel blijven flamen en trollen, maar volgens mij is dit board een plek voor het verzamelen en versprijden van informatie en ervaringen. Niet over meningen.

Als ik zo strak in mijn velletje zit dat defenitie, seperatie en de adertjes duidelijk te volgen zijn. Maar om het tepeltje is nog wat vet te vinden, gaat echt die spuit erin hoor aangezien dat niets meer te maken heeft met geen eigen kracht/dicipline.

Iedereen die zo idiologisch met zijn lichaam bezig is, zal het met mij eens zijn.

Ik heb het dus niet over de gemiddelde "barbypop" die op haar rug terwijl zij zich vol laat lopen met alcohol, chocola blijft snaaien om daarna haar reet leeg te laten zuigen en daar haar lippen mee vol te laten spuiten.
 
wat ik ermee bedoel te zeggen is dat elk medicijn/afvalmiddel/fatburner slecht voor je lichaam is.! en dat mensen niet zielig zijn omdat ze op een andere manier proberen te veranderen dan andere.

Was niet helemaal duidelijk te lezen in je post.

Maar even voor de duidelijkheid:

Dit is meer een "sculpting agent", dwz dat als je nog kleine patches subq vet hebt wat je weg wilt hebben. Dat dit hiermee kan..

Dit is niet bedoeld voor het grove werk.

Voor het grote werk voor diegene die te lui en/of niet gediciplineerd genoeg is heeft met lyposuctie/sculptuur uitgevonden..

IMO zou ik ten alle tijden de tredmolen verkiezen voor de operatie..
 
..

ik ben zelf een tijd erg ziek geweest.. heel veel aangekomen door medicijnen/prednison.. ben van 55 kilo naar 135 kilo gegaan in nog geen 2 maande tijd.. en de kilo´s zitten er makkelijker aan dan dat ze er af gaan.. mijn vriend zelf is bodybuilder.. en hij vertelde mij dat lipostabil een middel was wat mij waarscheinlijk kon helpen. ik ben zelf niet het type die zelf gaat prikken en hij heeft dat gelukkig vaker gedaan bij andere. het schijnt erg goed te helpen maar het zou me ruim 400 euro per maand gaan kosten (geld wat ik op dit moment nit heb aangezien ik studente ben). Raar vind ik het dat mensen het hier echter voor een paar euro kunnen kopen, zou dit wel betrouwbaar zijn? zou dit het zelfde effect geven als wat er in enderland te kopen is?
Was niet helemaal duidelijk te lezen in je post.

Maar even voor de duidelijkheid:

Dit is meer een "sculpting agent", dwz dat als je nog kleine patches subq vet hebt wat je weg wilt hebben. Dat dit hiermee kan..

Dit is niet bedoeld voor het grove werk.

Voor het grote werk voor diegene die te lui en/of niet gediciplineerd genoeg is heeft met lyposuctie/sculptuur uitgevonden..

IMO zou ik ten alle tijden de tredmolen verkiezen voor de operatie..
 
Prednison is inderdaad troep. Maar 80kg aankomen in twee maanden?
 
Prednison is inderdaad troep. Maar 80kg aankomen in twee maanden?

IMO is dat vocht aangezien je van corticosteroiden nogal eens nierproblemen en hypertentie kan krijgen..

Vraag eerst eens aan je HA wat plaspillen..

Als het echt alemaal vet is, meid geloof me.. Dit spul maakt je echt niet blij en denk dat je beter af bent met een doorverwijs naar de endocrinoloog..
Of je belt/mailt ff hier naar :
Robert T.H.K. Trossel, Preventief Medisch Centrum
Joost Banckertsplaats 24
3012HB ROTTERDAM
Tel: (010) 4126362


Ga je veel blijer van zijn.

Trouwens.. 55kg bij 1,80.... foei...
 
Laatst bewerkt:
..

Jaja van zwaar ondergewicht naar zwaar overgewicht:(


IMO is dat vocht aangezien je van corticosteroiden nogal eens nierproblemen en hypertentie kan krijgen..

Vraag eerst eens aan je HA wat plaspillen..

Als het echt alemaal vet is, meid geloof me.. Dit spul maakt je echt niet blij en denk dat je beter af bent met een doorverwijs naar de endocrinoloog..
Of je belt/mailt ff hier naar :
Robert T.H.K. Trossel, Preventief Medisch Centrum
Joost Banckertsplaats 24
3012HB ROTTERDAM
Tel: (010) 4126362


Ga je veel blijer van zijn.

Trouwens.. 55kg bij 1,80.... foei...
 
zie dat je plots 12 kilo bent afgevallen :)

Denk echt dat het vocht is hoor meid, ga even naar de huisarts voor een consult. Maak dan goed duidelijk dat je zo gegroeid bent in twee maand, iets wat de meest groeierige vrouw nog niet voor elkaar krijgt..

Of je moet zwaar aan de pretni zitten en een dieet ala "supersize me" hebben gevolgd..



Een vrouw van 1.80 moet afhankelijk van haar bouw toch wel minimaal een 65 tot 70Kg wegen hoor.
 
Ze hebben berekend dat ik 75/80 mag wegen voeg me anders even toe op msn praat wat makkelijker m.jh@live.nl
 
aankomen

het was niet alleen prednison maar ook de oh zo heerlijke sonde voeding (wat niet samen mag met prednison aangezien dit je maag kapot vreet.. maarja zoslim waren de artsen niet) , ze wisten niet wat ik had en liep al ruim 1.5 jaar rond met erge pijnklachten (buik).. en tsja na die 1,5 jaar functioneerde me lichaam niet echt meer
Prednison is inderdaad troep. Maar 80kg aankomen in twee maanden?
 
Ze hebben berekend dat ik 75/80 mag wegen voeg me anders even toe op msn praat wat makkelijker m.jh@live.nl

toch niet via de BMI methode he? want dat is BS.. Dan is de gemiddelde BBer obese en sommige op dit forum morbide, terwijl er geen gram verkeerd op zit..

Maar idd, de gemiddelde vrouw van jou lengte met een slank postuur behoort om en nabij de 75 kg te wegen (individueel gezien kan die stelling dus BS zijn)
 
Tsja, hoeveel ampullen je nodig hebt durf ik echt niet te zeggen eigenlijk, hangt heel erg af van de hoeveelheid vet die er zit en die je kwijt wilt.

In de klinieken waar je dit kunt laten doen, hebben ze het erover dat je, afhankelijk van de hoeveelheid vet en grootte van het gebied waarop je wilt verliezen zo'n 8 behandelingen nodig zult hebben. Mijn ervaring is dat dat wel ongeveer klopt, maar als er echt veel zit heb je wel meer nodig. Het verschilt denk ik per persoon. Ik heb er zelf echter goede ervaringen mee en heb heupen, dijen, billen en lovehandles geprikt, ik zie nu echt welke plekken ik al wel en nog niet heb gedaan en je voelt aan de dikte van de huidplooien op verschillende plekken dat het onderhuidse vet echt op sommige plekken al weg is of juist nog duidelijk aanwezig.
Geldt dit nog steeds. Kun je ze nog steeds bestellen?
 
Iemand foto's van voor het prikken en foto's van na het prikken? het resultaat dus de strakkere buik, de verdwenen lovehandles?
 
Hallo, wat is het adres van de fabrikant die het verkoopt??
 
Ik heb alles ff doorgelezen maar valt me op dat tig mensen er zich in hebben geintresseerd, veel waarschijnlijk ook gekocht, maar waar zijn de resultaten van voor en na?? Of is iedereen dood na het spuiten hiervan :p
 
Back
Naar boven