MuscleMeat

Log melanotan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kyle84

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2011
Berichten
1.688
Waardering
50
Lengte
1m85
Mensen

Ik ga hier een logje bij houden over melanotan.

Iedereen kan hier zijn vragen stellen over hoe ik het ervaar als hij wil, ik zal zelf ook wel vragen stellen en dan zien we wel.

Dus gisteren een potje gemengd volgens de handleiding die ik mee gekregen heb. Daar zeggen ze dat je in een spuit 20 ml fysiologisch water moet doen en het dan inspuiten in het flesje van 10 mg melanotan.

Nu zie ik hier veel mensen schrijven dat ze maar 1ml water gebruiken of 5 ml water gebruiken dat ik zelf begin te twijfelen of de werking van melanotan nog wel goed gaat zijn met 20 ml maar goed...

Gisteren eerste spuit gezet 0.18 mg in de rechterkant van mijn buik, pijnloos. Beetje misselijkheid, na 5 minuten weg.
 
succes schatje

kussss
 
haha thanks

Zie al uit naar vanavond om mijn tweede spuit te zetten.

Buiten het beetje misselijk worden kreeg ik ook een warm gezicht wat wel prettig aanvoelt
 
wel erbij zonnebanken he

vanaf wanneer zou je aanraden om te beginnen met zonnebanken en hoeveel minuten?

Ik verbrand echt SUPER snel. Heb licht blond haar en blauwe ogen.

Vb: vorig jaar wou ik begin zomer even zonnebanken. 1O minuten eronder en was verbrand.
 
met m2 verbrand je niet integendeel je word meteen bruin

uhm gewoon 2 a 3 keer per week 10 tot 15 min
 
met m2 verbrand je niet integendeel je word meteen bruin

uhm gewoon 2 a 3 keer per week 10 tot 15 min

Ja en vandaag al beginnen? Heb gisteren nog maar de eerste keer een kleine hoeveelheid gezet. Had ook gelezen dat het pas na 3 dagen begint te werken de eerste keer.

Ik vraag dit omdat ik in een logje van iemand had gelezen dat hij te lang in de zon had gelegen en hij verbrand was en dan kan je helemaal opnieuw beginnen.
 
zou kunnen, wacht dan maar deze week zodat je goed oplaad en volgende week knal je zonnebank erop, dan moet je echt binnen 4 weken een negert zijn, maar weet niet of dat wel bij jou past je zegt dat je blauwe ogen enzo heb kan raar staan ik waarschuw je
 
zou kunnen, wacht dan maar deze week zodat je goed oplaad en volgende week knal je zonnebank erop, dan moet je echt binnen 4 weken een negert zijn, maar weet niet of dat wel bij jou past je zegt dat je blauwe ogen enzo heb kan raar staan ik waarschuw je

ja klopt, ik heb hier fotos van vroeger toen ik van vakantie terug kwam en dat is mijn doel een beetje. Wil geen neger met blauwe ogen worden :p

Op zich zal het wel mee vallen, ik denk dat je bruin wordt naargelang je huidtype, ik zal nooit italiaans bruin worden zeg maar, eerder lichtbruin. Waar ik al heel tevreden mee ben.

Ben wel benieuwd wanneer ik het ga beginne zien of wanneer andere iets gaan zien :D
 
je bent maandag begonnen toch, bouw je op of spuit je elke keer zelfde??? en merk je al wat kwa erecties enzo?
 
je bent maandag begonnen toch, bouw je op of spuit je elke keer zelfde??? en merk je al wat kwa erecties enzo?

Ik ben gisteren inderdaad begonnen. En ik ga elke keer opbouwen tot ik aan 1.2 mg zit, dat is hetgeen ze voorschrijven in het boekje.

Heb nog maar één keer een heel lage dosis gedaan dus nog geen erecties. Voel wel dat ik meer "zin" heb :rolleyes: maar weet niet of het van de melanotan is
 
waar had je hem besteld???je kreeg geen bac water toch?
 
waar had je hem besteld???je kreeg geen bac water toch?

Ik zelf kreeg geen water mee, maar heb iemand anders gestuurd en hij kreeg het wel mee. Misschien heb ik gewoon een lelijke kop :p
 
Ik volg deze ook ff :D Kan je niet een foto maken (mag gewoon anoniem) en over 1-2weken weer een foto schieten voor de progressie. Als je hem maakt wel in daglicht, want door lamplicht lijk je meteen een stuk bruiner. Ik was van plan ook te bestellen maar over 3 weken ga ik op vakantie, toch nog ff een last-minute eruit geknald.
 
Deze ga ik volgen heb zelf ook blauwe ogen en blond/bruin haar. Alleen ik wordt met een beetje moeite wel een beetje bruin. Was wel heel erg aan het twijfelen om het te doen maar mijn dillema zit hem vooral in de moedervlekken. Het is niet dat ik er helemaal onder zit maar heb er wel aardig wat zeg maar meer dan gemiddeld. Als ik eenmaal bruin zou zijn zal dat niet erg zijn maar als je stopt heb je weer meer moedervlekken erbij en dat staat me erg tegen.
 
ben je al een neger?
 
hoe duur is het?
 
80 euro voor 30mg

waar ik het had gehaald
verschilt per site
 
Back
Naar boven