XXL Nutrition

Log melanotan

Bezoekers in dit topic

Oke nog een vraagje (sorry als je het al vaker hebt gezegd in het topic maar 15 paginas spitten is zo een gedoe:P)

Heb je nog toename van acne gemerkt en heb je van je zelf al acne voor je aan melanotan begon.

Geen toename van acne, heb het nooit gehad ook niet. Huid wordt zelfs beter vind ik persoonlijk. Kan ook met zonnebank te maken hebben, zonnebank is goed tegen acne, maar dan ook weer niet goed voor andere dingen...tis maar wat je wil.
 
Ik begin vanaf morgen weer met melanotan 2 en zal het hier dan ook verder bijhouden in dit logje.
 
Hoe zit het met jullie met de bijwerkingen? Ik heb 1ml bac water opgelost in 10mg melanotan. Ik heb nu de 5e dag voor het eerst 10 units (1mg) gespoten nadat ik eerst heb opgebouwd en voor het eerst voel ik goed de bijwerkingen. Kreeg meteen na het zetten een stijve en ik voel me een heel klein beetje misselijk maar of dat van de melanotan komt... Maar op de site staat dat de erecties pas na een uur komen opzetten, kan ik dalijk rekenen op een mega boner die niet meer zakt? :P

Ow en wat vinden jullie de maximale dosis per kg lichaamsgewicht?
 
Hoe zit het met jullie met de bijwerkingen? Ik heb 1ml bac water opgelost in 10mg melanotan. Ik heb nu de 5e dag voor het eerst 10 units (1mg) gespoten nadat ik eerst heb opgebouwd en voor het eerst voel ik goed de bijwerkingen. Kreeg meteen na het zetten een stijve en ik voel me een heel klein beetje misselijk maar of dat van de melanotan komt... Maar op de site staat dat de erecties pas na een uur komen opzetten, kan ik dalijk rekenen op een mega boner die niet meer zakt? :P

Ow en wat vinden jullie de maximale dosis per kg lichaamsgewicht?

Jep je mag rekenen op een mega boner die niet meer zakt, heel je leven loop je nu met een boner :rolleyes:

Erectie is dus de reden waarom ze het aanraden het savonds te doen voor het slapen. Misselijkheid is normaal, ik krijg zelf een raar gevoel in mijn buik, ik los het op door te eten, hoe raar het ook mag klinken, maar bij mij helpt het.

De maximale dosis die ik neem is 1.2 mg na het opbouwen van 5 dagen zoals jij het hebt gedaan. Ik ben blond met blauwe ogen en ik verbrand normaal gezien heel snel. Nu totaal niet meer. Dus als je niet blond bent dan zou ik persoonlijk niet hoger gaan dan 1 mg. Zo hou je meer melanotan over want het is niet bepaald goedkoop.

P.S: Morgen ten laatste is je boner weg.

Van welke site heb je besteld?
 
Jep je mag rekenen op een mega boner die niet meer zakt, heel je leven loop je nu met een boner :rolleyes:

Erectie is dus de reden waarom ze het aanraden het savonds te doen voor het slapen. Misselijkheid is normaal, ik krijg zelf een raar gevoel in mijn buik, ik los het op door te eten, hoe raar het ook mag klinken, maar bij mij helpt het.

De maximale dosis die ik neem is 1.2 mg na het opbouwen van 5 dagen zoals jij het hebt gedaan. Ik ben blond met blauwe ogen en ik verbrand normaal gezien heel snel. Nu totaal niet meer. Dus als je niet blond bent dan zou ik persoonlijk niet hoger gaan dan 1 mg. Zo hou je meer melanotan over want het is niet bepaald goedkoop.

P.S: Morgen ten laatste is je boner weg.

Van welke site heb je besteld?

Haha nee ik ben niet bang dat die boner uren lang gaat aanhouden. Maar ik kan dus rekenen op spontane erecties over een uurtje.

Ik ben zelf ook blond met blauwe ogen. Maar ik denk dat ik voorlopig de dosis gewoon op 1mg hou. Ik heb geen haast om bruin te worden tenslotte en het is inderdaad niet goedkoop.

MII heb ik gekocht bij sunatura.
 
Als ik het goed begrepen heb, werkt het middel pas vanaf week 3 echt goed. Dus als ik 3 weken dagelijks de dosis opbouw tot ongeveer 0.8mg/dag en dan pas enkele keren zou zonnebanken, zou ik al goed verschil moeten zien? Daarna zou ik op een onderhoudsdosis kunnen gaan (2 maal per week ongeveer aan de mela2)?
Of raden jullie aan om toch maar onmiddellijk te gaan zonnebanken?
(reden van vraag is wegens tijdsgebrek door de week)
 
Als ik het goed begrepen heb, werkt het middel pas vanaf week 3 echt goed. Dus als ik 3 weken dagelijks de dosis opbouw tot ongeveer 0.8mg/dag en dan pas enkele keren zou zonnebanken, zou ik al goed verschil moeten zien? Daarna zou ik op een onderhoudsdosis kunnen gaan (2 maal per week ongeveer aan de mela2)?
Of raden jullie aan om toch maar onmiddellijk te gaan zonnebanken?
(reden van vraag is wegens tijdsgebrek door de week)

Zijn er trouwens alternatieven voor sunatura? Betalingen zijn er blijkbaar moeilijker geworden voor Belgen (via Western union?). En melanotan.be ziet er ook niet betrouwbaar uit :)
 
Zijn er trouwens alternatieven voor sunatura? Betalingen zijn er blijkbaar moeilijker geworden voor Belgen (via Western union?). En melanotan.be ziet er ook niet betrouwbaar uit :)

melanotanshop.eu ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb het ook gebruikt, maar had alleen te vlot opgebouwd en daardoor te vroeg te hoog gedoseerd. Hierdoor sloeg ik geel uit en leek het mede door de zonnebank heel onnatuurlijk. Het spul werkt wel retegoed, ik zag echt mega veel resultaat. Ik ben van plan in mei of juni er ook weer mee te beginnen, maar dan ga ik echt rustig aan doen hehe
 
Ik ga mede door de positieve reacties in deze log en andere logjes van mensen met blauwe ogen en blond haar dit jaar ook maar eens een keer beginnen,
Het enige waar ik egt bang voor ben is de eventuele nieuwe moedervlekken, Ik zit er niet vol mee ofso en sproeten heb ik vrijwel niet.
Toch lees je op sommige forums berichten van mensen die soms wel 10-20 nieuwe moedervlekken erbij krijgen, Laten we hopen dat dat uitzonderingen zijn.
 
Ik heb het ook gebruikt, maar had alleen te vlot opgebouwd en daardoor te vroeg te hoog gedoseerd. Hierdoor sloeg ik geel uit en leek het mede door de zonnebank heel onnatuurlijk. Het spul werkt wel retegoed, ik zag echt mega veel resultaat. Ik ben van plan in mei of juni er ook weer mee te beginnen, maar dan ga ik echt rustig aan doen hehe

Watvoor doseringen gebruikte je? :D
 
Ik heb het ook gebruikt, maar had alleen te vlot opgebouwd en daardoor te vroeg te hoog gedoseerd. Hierdoor sloeg ik geel uit en leek het mede door de zonnebank heel onnatuurlijk. Het spul werkt wel retegoed, ik zag echt mega veel resultaat. Ik ben van plan in mei of juni er ook weer mee te beginnen, maar dan ga ik echt rustig aan doen hehe

Hoge doseringen zijn echt niet aan te raden! Heb ik zelf ook kunnen ondervinden. Ik kreeg behoorlijk wat moedervlekken erbij en mijn lippen werden donker paars. Pas toen ik op 0,6mg per dag ging zitten werd ik geleidelijk bruin en vielen de sides heel erg mee. Ik ben nu door mijn 20mg heen. Zo rond april wil ik weer beginnen, maar dan een kleine dosis elke dag zodat ik tegen de zomer aan lekker bruin ben, maar zonder paarse lippen...
 
Als ik het goed begrepen heb, werkt het middel pas vanaf week 3 echt goed. Dus als ik 3 weken dagelijks de dosis opbouw tot ongeveer 0.8mg/dag en dan pas enkele keren zou zonnebanken, zou ik al goed verschil moeten zien? Daarna zou ik op een onderhoudsdosis kunnen gaan (2 maal per week ongeveer aan de mela2)?
Of raden jullie aan om toch maar onmiddellijk te gaan zonnebanken?
(reden van vraag is wegens tijdsgebrek door de week)

Ik heb eerste week opgebouwd tot 1 mg en dan op onderhoud gegaan van 0.6-0.8 mg en ben pas vanaf week 2 begonnen met zonnebank. Ze beweren dat je zonder zonnebank ook bruin wordt maar is niet zo. Misschien een kleine verkleuring maar daar blijft het bij.

Geen probleem als je niet veel tijd hebt, 2 maal per week onder zonnebank is genoeg om super bruin te zien. Ben er een maand geleden ook weer mee begonnen, 1 week genomen en dan 3 keer onder zonnebank op een maand en zie super bruin weer.

Hangt er ook van af hoe snel je in de zon bruint. Ik kon niet snel bruinen maar sinds ik de eerste keer melanotan heb gebruikt, gaat het echt super snel nu.

Je gaat het zelf ook merken in de zomer, zelfs al is het maar 20 graden en de zon schijnt een beetje ga je super bruin worden.
 
Ik heb eerste week opgebouwd tot 1 mg en dan op onderhoud gegaan van 0.6-0.8 mg en ben pas vanaf week 2 begonnen met zonnebank. Ze beweren dat je zonder zonnebank ook bruin wordt maar is niet zo. Misschien een kleine verkleuring maar daar blijft het bij.

Geen probleem als je niet veel tijd hebt, 2 maal per week onder zonnebank is genoeg om super bruin te zien. Ben er een maand geleden ook weer mee begonnen, 1 week genomen en dan 3 keer onder zonnebank op een maand en zie super bruin weer.

Hangt er ook van af hoe snel je in de zon bruint. Ik kon niet snel bruinen maar sinds ik de eerste keer melanotan heb gebruikt, gaat het echt super snel nu.

Je gaat het zelf ook merken in de zomer, zelfs al is het maar 20 graden en de zon schijnt een beetje ga je super bruin worden.

Bedankt voor je antwoord!
Zet je vanaf week 2 tweemaal per week?
 
Bedankt voor je antwoord!
Zet je vanaf week 2 tweemaal per week?

Ja, alleen de dagen dat ik naar de zonnebank ga. Soms is dit maar 1 keer per week aangezien het niet echt normaal is dat je nu super bruin bent.
 
Gisteren 0.3gr gezet, wat word je er misselijk van :D voel me nu pas terug beter
 
Hallo,
Ik heb het vorige zomer gebruikt!
Echt top spul, heb 10mg Melanotan II en 5ml gedestilleerd water. Dat met elkaar mengen:
Dosering
Dag1:0.5mg
Dag2:0.7mg
Dag3:1.mg
Dag4:1mg
Dag5:1mg
Toen kreeg ik een mooi bruine kleur(heb van mezelf huidtype1 dus werd nooit bruin)
Ik ging toen 2keer in de week 15min onder de zonnebank!
Nu 1jaar veder nadat ik het hebt in gespoten:1keer in de week zonnebank nog steeds bruin!
Alleen ik ken er niet meer via diegene aankomen!
Iemand nog adresse???
Wil wel before and after pics laten zien alleen weet niet hoe!

Grtz Wesley
 
Back
Naar boven