AndroidHealthClinic

Log tegen acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beter acne op je rug dan op je achterhoofd

ik schaam me echt voor mn achterhoofd shit is ****ed up bra
 
Ik moet zeggen jongens dat het wat is afgenomen, maar het kan terug komen.
Tot nu toe 2x zonnebank en elke dag 2 zink tabletten genomen 100 mg elke dag dus.
 
rbkzcy.jpg



Het is dus wat afgenomen, weet niet of het door de zink komt.
Had wel 4 jaar last ervan op mn rug
 
rbkzcy.jpg



Het is dus wat afgenomen, weet niet of het door de zink komt.
Had wel 4 jaar last ervan op mn rug

Dude, hier zie je niks op vorige plaatjes ook niks ;)
Waar maak je je zorgen om, ga gewoon keer onder de zonnebank en je bent af van die 'kleine rooie pukkels'.
Misschien heb je er wel last alleen kunnen we dat niet waarnemen, maak anders 1 met een betere camera.
 
Ik weet zeker dat het komt door de whey bro's, heb voor de grap meer genomen en heb nu meer last ervan. Jammer had isolaat genomen maar helpt ook niet echt na dit soja eiwit proberen.
 
Dude, hier zie je niks op vorige plaatjes ook niks ;)
Waar maak je je zorgen om, ga gewoon keer onder de zonnebank en je bent af van die 'kleine rooie pukkels'.
Misschien heb je er wel last alleen kunnen we dat niet waarnemen, maak anders 1 met een betere camera.

Ik zie het wel hoor ;).
 
laat maar, ik heb prostaat kanker in mijn familie en zink verdubbelt de kans hierop.
ik ga wel clearasil kopen ofzo
k*t spul, niet doen

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 19:21 ----------

Ja, de frequentie van het beddenverschonen.
Nu is dit ook niet alles natuurlijk, maar ik ben best bereid om het e.e.a. te proberen om er toch volledig vanaf te komen.
Het gaat gewoon een beetje tegen mijn principes in. Want zoals velen streef je naar een mooi fysiek (voor iedereen anders), en acne hoort daar gewoon niet bij.
Helemaal mee eens:D
 
vind dat je rug er goed uit ziet, ik heb ook wat last van opstoten maar het is meer in het gezicht. ik heb daarnet vit b5 besteld via stopacne,daarbij ook multivit b. hopelijk werkt het
 
Dat gaat sowieso werken voor je claw, is echt een goede oplossing, gebruik het zelf ook.
 
Dat gaat sowieso werken voor je claw, is echt een goede oplossing, gebruik het zelf ook.

ik hoop het, maar eigenlijk valt het redelijk mee, als jongere had ik er meer last van. maar ik vind ook dat ik vlug een vette huid krijg, idem met mijn haar
 
ik hoop het, maar eigenlijk valt het redelijk mee, als jongere had ik er meer last van. maar ik vind ook dat ik vlug een vette huid krijg, idem met mijn haar

En dan is vit. b "de oplossing"?
 
Gewoon aan de roa man. 10mg/dag en alles is weg bij mij. Hele rug, schouders, triceps, borst en gezicht zaten een halfjaar geleden nog vol.
 
Ziet er gewoon goed uit hoor maar foto is ook erg vaag maak is een goede met flitser. Ik denk persoonlijk ook al weet ik dat er weinig tot geen bewijs voor is dat het met snelle carbs te maken heeft bij bepaalde soorten acne. Toen ik die grotendeels schrapte was mijn acne egt 70-80% minder geworden.
 
update, ik slik nu al een week vit b5, de eerste dagen 5gr en nu 10gr. merk al wat verschil. door vele sup dat ik slik kreeg ik soms opstoten op mijn kaaklijn en slapen, enkele dagen geleden was het weer het geval maar ze zijn al weer weg:) oke is nog wa vroeg maar dat beloofd:cool:
 
hmm, misschien buiten biergist eens extra vit b5 / roa nemen.
heeft roa niet veel nevenwerkingen of is dat allemaal
wat overroepen ? best naar dokter gaan zeker..
 
hmm, misschien buiten biergist eens extra vit b5 / roa nemen.
heeft roa niet veel nevenwerkingen of is dat allemaal
wat overroepen ? best naar dokter gaan zeker..
Roa is wel het laatste redmiddel ja. Staan genoeg reviews en info over de bijwerking op internet. En je moet het inderdaad via de dokter halen (buiten de paar mensen die het wel voor je kunnen krijgen).
 
als je je haar zou laten groeien word je huid alleen maar vettiger
spreek uit ervaring. zou het gewoon zo laten en dingen uitproberen
& anders misschien roa nemen.
 
Back
Naar boven