Fitness Seller

Luuk's Log

Bezoekers in dit topic

Godver net hele update geschreven druk ik op verkeerde knopje alles weg!!

Lekker getraind blablabal stress weg kunnen werken na nachtje van 3 uur blabla bla te lui om alles weer te typen

Training:
Pushups 14x10x11x
Benchpress: Wu 40xstang 25 x30
WErksets: 15x45 daarna 2x47,5
Incline Dumbell press:
3 sets 15x18kg per hand
Flat cable press:
3 sets 15x5
dumbell flyes:
3 sets 15x12kg per hand
Peckdeck
3 sets 15x75
Crunches: 4 x25bodylab.
Kniehefffen 3x15

Vraag: Syntha 6 is bijna op dus zal whey gaan bestellen.
Is Whey Protein van bodylab24 wat? te bestellen op bodylab.nl

Voorheen bestelde ik bij B&F maar begreep dat ik dat beter niet meer kan doen?
 
Je moet bestellen waar je wilt maar als ik één tip mag geven...

https://xxlnutrition.com/be/nld


en nu die Syntha 6 op is zou ik je de Hydro whey aanraden van XXL. Je gaat het verschil snel merken.
 
Jep dat is hem.
 
Weging vanmorgen:

Gewicht: 120.2
Buik: 111.5
Borst: 121

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:34 ----------

Heb een nacht of 3 weinig tot niet geslapen.
Ben vanmorgen 11 uur van mijn werk naar huis gegaan wat wat wil zeggen want in de laatste 15 jaar heb ik me nog nooit ziek gemeld!!

Ik sla de training van vanavond en morgenavond even over.

Moet mijn rust even vinden en ontspannen dan hoop ik zondagochtend weer te kunnen knallen!!
 
De griep is nog steeds aan het rond gaan dus best even uitzieken en daarna terug on track!

Deze week best niet meer gaan trainen.

Als je er terug "door" bent dan start je terug goed met de voeding en zien we na een weekje wel wat we eventueel kunnen aanpassen. Maar zolang je gestaag gewicht en centimeters verliest zou ik weinig veranderen.
 
Nog steeds ziek.
Vrijdag weer naar t werk geweest maar vandaag weer thuis!

Zodoende al bijna week niet getraind wat erg fucked up is!!
Voedsel krijg ik ook niet allemaal binnen heb totaal geen honger.
Dwing me zelf af en toe wat te eten.

Eet wel de normale dingen zoals ei kipfilet etc.
Heb er wat fruit aan toegevoegd voor de nodige vitamines nu ik ziek ben!

Hoop donderdag weer te kunnen trainen. Dat zal dan ook de enige training zijn deze week want zit dit weekend in een
hotel ver van de gym af ivm 60e verjaardag van mijn vader!!

Kortom even slechte periode voor gymbezoek maar zodra ik weer fit ben 100% rammen!!
 
Vanmorgen wel de weging gedaan.
Kunnen we natuurlijk niet al te serieus nemen omdat ik al meer dan een week niks actiefs heb gedaan
en een aantal dagen amper heb kunnen eten. Heb dus een zwaar calorieën tekort gehad deze week.
Dat doet griep/oververmoeidheid met je.

Begin wat op te knappen ben er nog niet helemaal maar hoop na t weekend weer helemaal de oude te zijn!!

Gewicht: 118 KG (meer dan 2 kilo eraf zal vooral vocht zijn)
Buik: 111 cm
Borst 120.5 cm

Qua centimeters 1/2 kwijt das beter dan niks.

Als t goed is word vandaag mij Whey Isolaat gebracht benieuwd hoe dat gaat zijn!!
 
Hoe gaat het hier?

Zwaar aan feesten dit weekend? :D



Als je deze week de trainingen hervat, begin dan wel rustig aan en forceer niets. Zo een griepje blijft wel even plakken dus rustig herbeginnen. Idem voor je voeding, rustig opbouwen.
 
Nee niet zwaar aan t feeste,
Ben er nog niet 100% wat erg vervelend is omdat ik nooit ziek ben!!

Dit weekend wel wat meer gegeten als normaal ivm festiviteiten.

De planning is morgen weer werken. En als ik dan 's avonds nog energie over heb
wil ik ook weer even naar de gym. Denk dan lichte full body training om mezelf niet weer direct de ziektewet in te trainen ;-)

Dan deze week rustig weer het normale trainingsritme in gaan!!
 
Nee niet zwaar aan t feeste,
Ben er nog niet 100% wat erg vervelend is omdat ik nooit ziek ben!!

Dit weekend wel wat meer gegeten als normaal ivm festiviteiten.

De planning is morgen weer werken. En als ik dan 's avonds nog energie over heb
wil ik ook weer even naar de gym. Denk dan lichte full body training om mezelf niet weer direct de ziektewet in te trainen ;-)

Dan deze week rustig weer het normale trainingsritme in gaan!!


Goed plan ;)
 
Net korte en niet te zware full body training gedaan.
Merk dat ik na bijna 14 dagen niet trainen en 1 week weinig eten wel weer even in moet komen.

Heb alleen kracht training gedaan. Had naast griep ook last van oververmoeidheidsverschijnselen dus wil mijn lichaam niet direct volledig op zijn donder geven.

Traininkje ging lekker ik hoop dat mijn eetlust ook weer wat terug komt door t trainen want eten ging vandaag nog moeizaam terwijl ik normaal altijd honger heb!!
 
Eet lust begint weer wat terug te komen.
Ben vooral lichamelijk nog niet 100% fit.
Denk nog niet eens 75%

Net weer lichte full body gedaan om t lichaam toch beetje in actie te laten zijn.
Heb nu weer paar dagen vrij ivm Pasen enzo.
Ga deze dagen gebruiken om veel uit te rusten.
Uiteraard nog keertje trainen maar gym niet altijd open ivm pasen.

Dan hoop ik volgende week weer 100% te zijn en weer te kunnen knallen!!
 
Weging van vanmorgen

Gewicht 117,7
Buik 111
borst 119.5

MAar ons eraf. Slechte week natuurlijk qua eten en sporten gehad. Toch beetje er af ben bllij dat er niets aan gekomen is.
Hard aan t werk om weer in t normale ritme te komen!!
 
Stukje uit de laatste editie van Muscle & Fitness uit antwoorden van Maurice Kurvers:

"De Signalen van overtraining zijn niet moeilijk te herkennen, je voelt je echt de hele dag lamlendig, je kunt last hebben van zware hoofdpijn, motivatie gebrek, hoge hartslag, gebrek aan eetlust en een gevoel hebben als je griep hebt. Slapen gaat moeilijk en als je eenmaal slaapt schrik je vaak na korte tijd weer wakker en ben je ook meteen echt klaarwakker. De rust lijkt helemaal uit je systeem te zijn verdwenen"

Dit is grotendeels hoe ik me laatste 2 weken voel. Niet alle symptomen gelukkig maar vooral het slaap gedeelte en geen rust gedeelte heb ik momenteel veel mee te kampen.
Dit zorgt er dus voor dat trainen niet 100% gaat omdat ik veel moe ben.

Hoe ik dit op ga lossen weet ik niet. Ik probeer te blijven trainen omdat het de laatste tijd erg lekker ging en ik niet al te veel zin heb om weer helemaal uit vorm te raken.
Zojuist getraind en ik merk dat ik het vuur mis wat ik de afgelopen tijd wel had. Ik kan niet alles geven nog.

Door toch te blijven trainen hoop ik langzaam weer in mijn ritme te komen en mijn eetlust weer op te bouwen en weer te kunnen knallen zoals ik deed tot 2 weken geleden.

Een heel verhaal maar dan weten jullie wel hoe het momenteel met me gaat.

Vandaag de volgende training gedaan:

10 min rustige cardio
Benchpress wU 40x stang 25x30 kg
Werksets. 45 kg 3 sets 15 laatste set fail al bij 10
Incline dumbelll pres:
3 sets van 15x18kg
Flat cable pres:
3 sets 15x5
Peckdeck
2 sets 15x 75 1 set 15x82
Crunches 3x25
Afgesloten met 10 minuten rustige cardio.

Tussen de sets door neem ik meer rust dan normaal. Heb dit ook nodig merk ik aan mijn lichaam.

Iemand tips en adviezen voor me om dit te handelen ik hoor ze graag!!
 
Ik kan uiteraard niet voelen hoe jij je voelt maar overtraind zijn is niet iets dat je op 2 maand opbouwt. Dit duurt echt maanden en dan heb je op een gegeven moment een zware klop en is het op.

Je bent ziek geweest, onderschat dit niet.

Maar hou je trainingen een beetje relax en probeer je vooral te amuseren.
 
Thanks.

Vooral dat laatste het amuseren moet ik weer gaan doen.
Zal de trainingen relax houden zoals je t zegt. En er van gaan genieten dan moet t allemaal goed komen!!
Training vandaag ging redelijk volgende keer zal t weer beter gaan!!

Ill keep you updated!!
 
Gewicht was vanmorgen 117.7 Omtrek ook t zelfde. Merk wel dat ik minder gesport heb en wat meer gegeten de laatste tijd. Had eigenlijk gisterochtend moeten wegen maar kwam er niet aan toe. Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Hopelijk zet dit door en kan ik weer hard the gym gaan hitten!!!! En volgende week weer een dalende lijn in gewicht!!
 
Laatst bewerkt:
Het slapen is nog steeds niet in orde. Ene nacht pak ik uurtje of 8 en dan weer 2 nachten 2 uurtjes.
Vandaag de sportschool weer meegepakt had een redelijke nacht gehad dus de energie er ook voor.

Heb een full body training gedaan. En ook lekker stukje cardio meegepakt.

Het gaat allemaal wat beter dan de afgelopen weken dus hoop toch snel weer mijn schema te kunnen hervatten!!

Ill keep you updated!
 
Zie eerst maar dat je weer 100% bent en dan vliegen we er terug in en gaan we naar die 110 kg ;)
 
Back
Naar boven