XXL Nutrition

Macro Sheet om gemakkelijk je Macro's bij te houden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchSoldier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
520
Waardering
65
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Ik heb in Excel een sheet gemaakt met allerlei voeding en aantal supplementen die ik neem om makkelijk mijn macro's te kunnen zien van de dag.

Ik dacht misschien vinden andere dit ook handig.

In de tabel hoef je alleen het aantal van het product te geven en dan kun je onderaan de tabel zien wat de macro's zijn en ook percentages.

De voeding die er in staat zijn dingen die ik meest gebruik, maar je kunt zelf ook nog dingen toevoegen door regel in te voegen in de tabel.

De waardes van de macro's per product worden ingevoerd per 100 gram/milliliter en in de 1 na laatste kolom genaamd portie kun je in gram/milliliter aangeven hoeveel je wilt per aantal. De getallen die nu in de kolom portie staan zijn vaak aanbevolen waardes of hoeveelheden die ik gebruik.

Eventuele vragen zijn welkom! :)
 

Bijlagen

  • Mijn voeding.xlsx
    19,8 KB · Weergaven: 164
Niet echt meer nodig toch aangezien myfitnesspal dat ook kan.
 
Leuk initiatief, maar wel een aantal jaren te laat.
 
Leuk initiatief, maar wel een aantal jaren te laat.
 
Vind dit zelf persoonlijk sneller en fijner dan zo'n app waarin je alles moet gaan toevoegen. Maar ik begrijp dat veel mensen dat niet zo vinden.
Maar het gebruik staat vrij voor iedereen die wil. Misschien komen er meer mensen achter dat dit snel en handig is voor ze.
 
Vind dit zelf persoonlijk sneller en fijner dan zo'n app waarin je alles moet gaan toevoegen. Maar ik begrijp dat veel mensen dat niet zo vinden.
Maar het gebruik staat vrij voor iedereen die wil. Misschien komen er meer mensen achter dat dit snel en handig is voor ze.

Vrijwel ieder product staat al in die app. Dus je hoeft enkel even te zoeken. Producten die je regelmatig gebruikt zieke ook gewoon bij recent iedere keer bovenaan staan.
 
Back
Naar boven