Fitness Seller

Mag geen whey protein van mijn ouders

Bezoekers in dit topic

vervelend dat je ouders het verbieden, maar je hebt het verder niet echt nodig,

probeer ze over te halen om extra vlees voor je te koken en in de avond een bak kwark laten eten voor je gaat slapen, en dan zit je goed.

een bak kwark van 450 gram heeft ong net zoveel eiwit als een shake van 1 schep met 500ML melk.
 
Als mijn dochter tot dr 18de van de shakes af kan blijven krijgt ze dr rijbewijs van mij :eyes:
 
Als mijn dochter tot dr 18de van de shakes af kan blijven krijgt ze dr rijbewijs van mij :eyes:
want?
Denk dat er ergere dingen zijn waar ze beter van af kan blijven.

Drugs,alcohol,piemels....
 
Was n soort van sarcastisch bedoeld. En drugs alcohol en piemels blijft ze vanaf tot ik in m'n kist lig.
 
Nee, ze krijgt nu altijd mijn laatste slokje al als ze getraind heeft (atletiek)
 
Wettelijk gezien mogen ze vanaf hun 18e zelf bepalen wat ze wel/niet doen, maar uiteraard heb je nog een bepaalde "macht" over ze als ze nog thuis wonen.
Ik denk ook dat ik eerst in gesprek zou gaan in plaats van meteen iets verbieden, want het is belangrijker dat je kind begrijpt waarom iets niet verstandig is om te doen.
De TS is in ieder geval op een leeftijd dat hij keuzes moet gaan leren maken.
Je kan ze beter het gevoel geven dat ze zelf ook ergens zeggenschap over hebben en ondertussen sturing geven, dan dat ze helemaal los gaan zodra ze op zichzelf wonen.
Meerder jarig ja, maar je bent als ouder tot hun 21ste verantwoordelijk. Dus jou verhaal gaat niet helemaal op ;)
 
Arme jongen mag ook al niet meer op 't internet van zijn ouders.
 
Meerder jarig ja, maar je bent als ouder tot hun 21ste verantwoordelijk. Dus jou verhaal gaat niet helemaal op ;)

Jawel hoor. Wat ik zeg klopt en wat jij zegt ook.
Vanaf 18 jaar mogen ze alles zelf bepalen, maar als ouder ben je tot hun 21ste financieel verantwoordelijk voor ze.
Dat betekent dat je ze moet onderhouden en/of studie moet betalen, maar geldt niet voor boetes, schulden of schade die ze maken.

edit: Dit geldt in Nederland
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven