XXL Nutrition

Mascha Tieken bij de Grand Prix Los Angelos

Bezoekers in dit topic

gewoon absurd..jammer dat je stopt..want ik dacht als je de overstap zou maken naar bb dat je dan eindelijk..tot je recht zou komen..maar dit??! **** them..
 
Jammer van je plaatsing Mascha. Je totaalplaatje ziet er bij jouw super uit en je weet jezelf altijd op en top te presenteren.
Ik begrijp je teleurstelling maar als te goed, zeker als je juryleden zelf niet eens weten waar ze op moeten jureren.
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als we jouw niet meer onstage zien.
Wat dacht je van de Canadese Bond van Paul Dillet. Deze ziet er ook super uit?
Anyway, geniet nog lekker van je tijd in LA en wellicht tot gauw bij een van de wedstrijden waarbij we met zijn allen onder het genot van een Ben en Jerries naar de wedstrijden kijken.
 
Wat een zonde!

Iedereen hier is eensgezind positief over het fysiek dat je daar hebt laten zien, daar is niks tegen in te brengen. Dergelijke jury en organisatie maken de sport kapot, want als de atleten niet serieus genomen worden hoe kan de sport dan nog serieus genomen worden.

Het is heel jammer om te horen dat een passie als deze in 1 klap door die pannenkoeken omver wordt geblazen Mascha, maar begrijpelijk.
Ik hoop in ieder geval dat je voor jezelf en de mensen die wel in zien wat voor een geweldige prestatie je elke keer neerzet gewoon doorgaat met waar je al die jaren toch ook veel plezier aan moet hebben beleefd!

Succes
 
Meestal niet veel te vertellen hier maar hier wilde ik toch wat op zeggen.

Jammer dat je stopt! Je stond daar in een wereld shape! Maar als ik die 'tegenstanders' zo ziet en dan niet wint dan kan ik me er echt wel iets bij voorstellen dat je er met minder plezier weer aan wilt beginnen.
 
je bent belazerd, zou ook niet meer draaien qua hardheid en muscle was jij 1
 
Ach hier in Nederland gebeuren deze taferelen ook zoveel, krijg je wanneer begeleiders zelf in de jury zitten en hun eigen jongens en meisjes voortrekken. Of begeleiders die jury leden kennen, vroeger had je al een streepje voor als je door Willem Jonkman of door Kneet werd getraind! Daarom is het qua wedstrijden een verrotte sport, als het al sport is. Het heeft alleen maar met smaak van de des betreffende personen in de jury te maken en hoe bevoorrecht ze zijn. Er wordt niet echt een prestatie neergezet waardoor je onomstotelijk wint. Wedstrijden doen is mooi om progressie te maken met je fysiek, verder is het vaak een geld slurpend verhaal en loopt vaak uit om een zware teleurstelling!
 
Op het NK van 15 april gebeurde dit ook IMO. Is gewoon waardeloos, je staat er echt super bij.
 
Mascha is de vrouwelijke levrone...
Super atleet die nooit heeft mogen winnen waar ze recht op heeft.
 
Ze is eerder 'the flying dutchwoman' :D:D:D:D
 
hahaha de bijnaam die ik van Berry heb gekregen :D

"the Flexing DutchWoman" ":D
 
De uitslag is echt belachelijk, vriendjespolitiek en niks anders, das bodybuilding, als we de geschiedenis bekijken van de Mister Olympia zijn ook daar al meerere keren zware flaters gebeurdt, denken we aan 1980 en 81...Mike Mentzer is ook gestopt in 1980 vanwege de zo belachelijke uitslag toen, ik snap je dus echt wel, Frank Zane gooide toen zijn trofee kapot op de parking...ik train al 14 jaar en weet maar al te goed wat je er voor moet doen en laten, en als je dan op top niveau zit zoals jij, dan moet je er nog meer voor doen en laten, weken, maanden voorbereiden, telkens opnieuw, al die jaren, en dan op zo een manier behandeld worden, ik denk dat het plezier er dan wel van af is, ook al heb je dan zo een liefde voor de sport, zoiets verdien je niet, je shape is top, al die ervaring, respect voor je, ik heb het al genoeg van dicht bij gezien, mijn pa doet al wedstrijden sinds de jaren 60deed vorig jaar nog een wedstrijd op 62 jarige leeftijd, was klassen beter dan de rest maar werd ook 2de geplaatst tegen iemand die stukken minder was maar bij de hoofdsponsor zat...dat is echt balen, zeker op die leeftijd, ik heb ook soms de indruk dat men nooit naar de benen kijkt, altijd maar dat bovenlichaam, men kan evengoed in lange broek op een podium gaan staan...daaraan zie je dat het niet eerlijk is, als ik de foto's bekijk denk ik dat je in de shape van je leven was, die afwerking, detail, mooie proporties, je stond er...weten dat je al met heel veel topatleten kon trainen, die in je geloven...en dan zo beoordeeld worden...ik zou het zelfde doen als jou, trainen ga je toch altijd blijven doen, die liefde zal blijven, laat je nu maar omringen door de mensen die echt veel respect voor je hebben, en dat zijn er heel veel!!! Je fysiek en je persoonlijkheid maken van jou een hele mooie vrouw Mascha;)!!!! Je bent top!! Take care;)X
 
Bah wat een smerige streken dit. Ik zit me nu al kwaad te maken, laat staan hoe het voor jou moet zijn Mascha. Na alle moeite, energie en passie met zo'n geweldig resultaat (lichamelijk gezien) komen en dan door de jury gewoon aan de kant geschoven te worden. Heb jammer genoeg meteen weer wat minder respect voor de sport (niet de atleten!).
 
Heel jammer dit weer. Voor wat het waard is: In onze ogen ben jij een winnaar Mascha. ;)
 
Dank jullie voor jullie reacties en support, dat betekend echt veel voor me. Op fb heb ik ook de foto's geplaatst met de vraag who? And why? De reacties zijn echt overweldigend.
Ik haal uit jullie en deze reacties heel veel troost want ik ben best van de leg.
Ik zal altijd blijven trainen want "love THE iron but hate THE bullshit!" en ga verder om mijn sportschool op te bouwen en atleten helpen hun doel fysiek te behalen. Maar ik zal ze ook mentaal gaan voorbereiden op het feit dat wedstrijden doen niet je liefde voor de sport versterken maar uit eindelijk er een antipathie kan ontstaan.

Ik begrijp nu waarom er zoveel atleten ineens helemaal uit de picture verdwenen zijn. Want door de jaren heen zijn het er nogal wat.

Een ding hoop ik ook , dat meerdere wedstrijd atleten opstaan tegen deze bs. Want als ik bv kijk naar deze wedstrijd..... Het hoofdjurylid is al meerdere keren beschuldigd van coïtusuele intimidatie.... En toch houdt de IFBB zo'n verschikkelijke man in hun elite groepje en kiest niet voor het welzijn van haar atleten. Absurd gewoon... En dat is maar een topje van de ijsberg. Ik begrijp de atleten dat ze bang zijn om hun
mond open te doen omdat ze dan helemaal niet meer scoren...maar wat ze vergeten is dat zij de macht hebben om dingen te veranderen.
Wat is de IFBB zonder atleten? Niets!
Wat zijn atleten zonder IFBB? Gewoon nogsteeds atleten.

Dus dank jullie allemaal voor jullie steun , echt top!
 
Laatst bewerkt:
Dit is een van de redenen om door te gaan, ze denken dat ze zo de Europese concurentie zullen demotiveren. Je blijfy yenslotte een topatlete anders zou je nooit zo ver zijn geraakt .
 
Een noob kan nog zien dat jij er beter bij staat dan hoger geplaatsten.

Kan het mij absoluut voorstellen dat je denkt krijg de $#%$^&%$& als ze niet eens de moeite nemen om jouw mooie posingroutine te bekijken.
 
Misschien heeft het te maken met dat het een physique-wedstrijd was, en niet puur bodybuilding?
 
Puur Bodybuilding?? nou ik ben niet puur bodybuilding hoor want dan had ik wel veel harder en droger gekomen en tevens kom ik daar spiermassa voor te kort op prof niveau.

De richtlijnen voor de Physique waren;
Bodybuilding van de jaren 80
niet te gespierd, hard en grof, vasculariteit was zeker niet de bedoeling.
dit was ik dus niet want de jury zei dat ik te soft op mijn bovenlichaam was.

maar zoals ik het nu zie is de WPD een klasse waar figure dames staan met een mindere symmetrie en die een paar poses mogen doen,...jammer van deze klasse want het was voor vele een uitkomst en een verademing.....
 
Tja heb wel; vaker gehoord dat je in de USA bijna niet kan winnen
Was zeker ook een USA top 10?
Zat net je filmpje te bekijken maar je bent toch echt een toppertje (jammer dat je stopt maar ik kan er wel wat bij voorstellen na zo'n teleurstelling)
Op de foto's zie je er echt veel beter uit als die andere dames, waarschijnlijk hebben wij Nederlanders een betere smaak.
Kop op Mascha je hoeft je nergens over te schamen voor ons sta je op 1
Die nummer 2 ziet er trouwens qua fysiek goed uit maar voor mijn gevoel nog steeds minders als jouw fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewoonweg belachelijk! minimaal top 3 had dit moeten zijn.. Vuil vriendjes politiek dit.
 
Back
Naar boven