MuscleMeat

Mascha Tieken bij de Grand Prix Los Angelos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zie dit topic net pas en hoewel ik als leek geen bal verstand heb van jury- beoordelingen heb ik hier toch hard om moeten lachen,zo absurd vind ik het.
Wat is er dan te soft aan het bovenlichaam, en als helemaal in vergelijk met andere deelnemers? Ik zie dat niet, juist niet.
Ik vind de fysiek die je nu en hier op deze foto's hebt, juist heel erg mooi.
En mijn mening is niets waard, je koopt er ook helemaal niets mee, maar toch mijn complimenten dat je er zo goed bijstond.
Als ik het goed begrepen heb, is dit dus een nieuwe klasse? Is dit de klasse waar Cindy Philips ook in verder gaat of is dat weer wat anders?
 
De richtlijnen voor de Physique waren;
Bodybuilding van de jaren 80
niet te gespierd, hard en grof, vasculariteit was zeker niet de bedoeling.

Tja, als je zoiets leest dan weet je toch dat je niet aan een sportwedstrijd meedoet, maar aan een soort schoonheidswedstrijd, hetgeen per definitie subjectief is.

Ik ken echt geen enkele sport waar de criteria zijn dat je niet te goed mag zijn om te kunnen winnen.

Als bodybuilding natural was gebleven, dan zou niemand het in zijn hoofd moeten halen om een 'physique', 'classic', of 'figure' klasse in te voeren.
Dan had alles gewoon 1 grote open klasse geweest, en de beste wint. No bullshit.
 
Dank je :D
Ja dit is ook de klasse waar Cindy in komt te staan. Kris Murell stond ook bij mij op het podium en ook zij zag de bui al hangen. Ze is 13 kilo aan spier kwijt en verder kwam ze zo soft als ze maar kon.
Belachelijk verhaal is het gewoon...een sportwedstrijd waar je niet het maximale uit je zelf mag halen.
Wat mij tevens tegen het verkeerde been schopte was dat de nr 1 van deze wedstrijd de organisator als Paal zag....waar zij tegen aanstond te dansen (te rijen) achter het podium.
Tevens is klassiek poseren niet aan de orde...je moet de boel moonen en je moet constant met je benen wijdt met je kont naar het publiek wiegen....
Het was net een optreden van stripmeiden. Echt dit zal ik nooit doen.....snap ook niet waarom ze dan ook niet in een striptent gaan werken...maar wie weet dat onze "sport"ooit in dat soort clubs wordt georganiseerd......
en dat het hoofdjury lid over heel het internet te vinden is met alle coïtusuele intimidatie beschuldigingen...maar ach past wel bij de scene dacht ik zo.....
 
Het klinkt alsof je zeer van streek bent, dat is natuurlijk ook te begrijpen. Maarja bekijk het positief, je hebt je best gedaan en kan met een gerust hart slapen. Weet dat het droog en kinderachtig klinkt, maar overal wordt er wel ''vals'' gespeelt en andere ten onrechte benadeeld.

alsnog vind ik dat je net het gepresteerd en wens je succes in de toekomst!
 
Marscha je bent een lekker wijf. Kunnen ze je niet afpakken :P

IFBB is gewoon een en al geld verdienen. Aan wie kunnen ze het meeste geld verdienen? Dat is ook de reden dat Jay nog 2x de sandow heeft gewonnen terwijl dit niet verdiend was. Sponsors betalen grof geld en het zal me niks verbazen als er achter de schermen juryleden omgekocht worden. Binnen jouw klasse zal het me ook niks verbazen als bepaalde dames "extra verdiensten" hebben verleend aan juryleden of belangrijke personen binnen de industrie.

Je had de show gewoon moeten winnen als er eerlijk beoordeeld was. IFBB is zo corrupt als de nete dus het is de vraag of je inderdaad door moet gaan. Ook al vinden we het wel jammer.
 
Het is ook jammer maar wat kan ik anders??? ze kijken niet....
Misschien willen ze dat juist, dat hun vriendinnetjes in de top zitten. Puur vriendjespolitiek? Maar er zijn toch andere wedstrijden?

Met wat ik gezien heb hier hoor je sowieso in de top 5 bij neutrale jury.
 
Dank je :D
Ja dit is ook de klasse waar Cindy in komt te staan. Kris Murell stond ook bij mij op het podium en ook zij zag de bui al hangen. Ze is 13 kilo aan spier kwijt en verder kwam ze zo soft als ze maar kon.
Belachelijk verhaal is het gewoon...een sportwedstrijd waar je niet het maximale uit je zelf mag halen.
Wat mij tevens tegen het verkeerde been schopte was dat de nr 1 van deze wedstrijd de organisator als Paal zag....waar zij tegen aanstond te dansen (te rijen) achter het podium.
Tevens is klassiek poseren niet aan de orde...je moet de boel moonen en je moet constant met je benen wijdt met je kont naar het publiek wiegen....
Het was net een optreden van stripmeiden. Echt dit zal ik nooit doen.....snap ook niet waarom ze dan ook niet in een striptent gaan werken...maar wie weet dat onze "sport"ooit in dat soort clubs wordt georganiseerd......
en dat het hoofdjury lid over heel het internet te vinden is met alle coïtusuele intimidatie beschuldigingen...maar ach past wel bij de scene dacht ik zo.....


beste mascha

dat je belazerd bent is wel duidelijk je zag er echt waanzinnig goed uit
dat de ifbb een corrupte bende is weten we al jaren wat ik mij nu even
afvraag .. jij zit ook regelmatig in de jury toch ?? ivm jou poseer beker
en kent ook veel jury leden van ifbb nederland zusjes bergmann en de
rest van dat vrienden clubje .. hebben die uberhaubt iets van zich laten
horen of zijn ze bang voor hun baantje..als ze jou gelijk geven ???
 
He mascha jammer van de uitslag, slaat natuurlijk nergens op. Je hebt in ieder geval je best gedaan en bent in je beste shape gekomen. Jezelf keer op keer verbeteren en overwinnen is waar t uiteindelijk om draait en dat heb je gedaan;). Blijft natuurlijk een schrale troost..
 
@specialpaint

Ik zit al jaren niet meer in de jury mede omdat ik mijn mening op bepaalde dingen geef en daarbij blijf.
Mijn poseerbeker, de Mascha Tieken Bokaal was een eigen initiatief en op eigen kosten. Ik vind het gewoon leuk als mensen een goede en mooie routine neerzetten. En vind dat dit moet worden aangemoedigd, vandaar dat ik voor deze bokaal gekozen heb.
Nee ik heb voor/tijdens en na de wedstrijd niets gehoord.....

Voor mij waren wedstrijd doen ook altijd om te kijken of ik mezelf kon verbeteren en dat heb ik tot de laatste wedstrijd gedaan. Ik zal altijd blijven trainen want "love the Iron" maar wedstrijden nee... "hate the bullshit"!!!!!

jullie reacties doen me goed en hierdoor weet ik dat ik zeker op het goede pad zat/zit...
 
Het blijft een jury sport jammer dat het zo is gelopen gebeurt vaker maar is niks aan te doen.Zal altijd wel zo blijven helaas je bent echt een goede atleet de mooiste vrouwelijke die ik gezien heb.
 
Als je dit soort dingen leest zie je toch wel wat voor amateuristisch zooitje deze sport is in vergelijking met anderen. En wat voor corrupt zooitje ook. Ik heb respect voor degene die zich ondanks dit soort taferelen niet uit het veld laat slaan en zich keer op keer weer afbeult, maar ik was allang vertrokken uit het competitieve bodybuilden.
 
wel heel raar dat de ifbb ned geen mening (durft) geeft. Juist .de ifbb jury kent de criteria waarop gejureerd moet worden, ben erg benieuwd hoe zij dit kunnen uitleggen wanneer ze jouw fysiek met dat van de winnaar vergelijken
 
Tja, als je zoiets leest dan weet je toch dat je niet aan een sportwedstrijd meedoet, maar aan een soort schoonheidswedstrijd, hetgeen per definitie subjectief is.

Ik ken echt geen enkele sport waar de criteria zijn dat je niet te goed mag zijn om te kunnen winnen.

Als bodybuilding natural was gebleven, dan zou niemand het in zijn hoofd moeten halen om een 'physique', 'classic', of 'figure' klasse in te voeren.
Dan had alles gewoon 1 grote open klasse geweest, en de beste wint. No bullshit.

Wat een bullshit, geen 1 topsport is naturel
 
Als ik de dames zie die boven je zijn geëindigd vind ik de fysieke soms zelfs storend om naar te kijken!
Om dit soort acties wil ik niet meer het podium op, wat een belachelijke uitslag. Alles klopte met mooie vloeiende lijnen en verhoudingen bij Mascha en ze eindigt als 15e. Rond uit beschamend voor de sport! Mascha, laat je niet gek maken je zag er top uit!
 
I`m back.

shoot als die stage kriebels toch eens op zouden houden maar nee ik kan het niet laten! Ik ga toch weer het podium op...
maar jullie gaan me eerst zien op de NK tijdens een guestposing :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Leuk! welcome back!
 
leuk Mascha
Had je niet ff een show kunnen geven toen wij de meeting bij je hadden..... geintje :)
 
I`m back.

shoot als die stage kriebels toch eens op zouden houden maar nee ik kan het niet laten! Ik ga toch weer het podium op...

:thumbs:

Hoe, waar, welke klasse, tell us mooooore! ;)
 
Ik kom uit in de Physique klasse, heb nu 3 wedstrijden in de agenda staan. Welke precies laat ik nog even in het midden.
De voorbereiding gaat lekker, in het begin wel veel last van mijn bechterew maar op een of andere manier gaat mijn lichaam steeds beter functioneren als ik beter in shape kom.
Ben niet zo van de selfies maar deze was bijna een maand geleden genomen


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven