XXL Nutrition

Mascha Tieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zag er wederom (als gewoonlijk) perfect uit. Lijkt me als bb'ster ook een fantastische ervaring om naast iemand als Charles Glass te staan en er mee te trainen!

Wil je me misschien even uitleggen, wat hij precies bedoelde bij de biceps (preacher) curl met de positionering van de polsen. Ik snapte niet helemaal hoe je hem nu het beste moet houden, om de onderarm te ontzien. Moet je pols/hand meer naar boven wijzen of naar de grond?

Alvast bedankt and keep up the great work!
 
Hi al een tijdje geen foto`s gepost maar hier zijn er een aantal van een fotosessie die ik op Malibu gedaan heb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwaar respect voor je lichaam. En je hebt de perfecte kont:D:D:D
 
echter is die kont kwa proporties om wedstrijden te pakken wel te groot....
 
Goede abs!!
Ziet er strak en toch zeer vrouwelijk uit ... houden zo!!

Ik heb geen idee waar ze allemaal op letten bij een wedstrijd, maar eigenlijk zouden ze ook het vrouwelijke element moeten meenemen in de beoordeling.
 
in de klasses waarin mascha meedoet doen ze dat ook rexmundi, echter is ze dan vervolgens gewoon niet goed genoeg om te winnen...
 
Ik heb haar overlaatst ontmoet, superrelaxe meid met zeker veel potentie
 
Prachtfiguur!
U zou ik wel eens voor mijn lens willen hebben!
Voor de andersdenkenden hier, ben ook fotograaf, lol

Groeten!
 
Hi allemaal,

even een klein update`tje....
na een jaartje geen wedstrijden te hebben gedaan, ga ik in augustus weer het podium op jahoeeee......heb er erg veel zin in en als mijn lijfie een beetje mee werkt dan ben ik weer helemaal blij.....
Mijn voorbereiding tot nu toe gaat lekker (wel even door mijn rug gegaan maar da`s nou eenmaal een zwakke plek...dus niet zeuren en doorgaan) en de weegschaal zakt gestaagt....
Tevens is er een boek van John Stutz uit met de naam Fit Girls....echt helemaal geweldig.
Het is een groot leerboek met 340 foto`s van 120 modellen...en ik zei de gek staat er ook in....ben echt mega trots...
als je meer wil weten over het boek ga dan even naar maschatieken.com of forfunsport.nl

Ik zal proberen om jullie een beetje op de hoogte te houden hoe mijn voorbereiding gaat...

liefs Mas
 
Komen jouw foto's van gister ook online te staan?
 
Ja die komen op forfunsport.nl....eigenlijk komen daar altijd alle foto`s te staan van wedstrijden waar ik geweest ben....
 
Hi allemaal,

even een klein update`tje....
na een jaartje geen wedstrijden te hebben gedaan, ga ik in augustus weer het podium op jahoeeee......heb er erg veel zin in en als mijn lijfie een beetje mee werkt dan ben ik weer helemaal blij.....
Mijn voorbereiding tot nu toe gaat lekker (wel even door mijn rug gegaan maar da`s nou eenmaal een zwakke plek...dus niet zeuren en doorgaan) en de weegschaal zakt gestaagt....
Tevens is er een boek van John Stutz uit met de naam Fit Girls....echt helemaal geweldig.
Het is een groot leerboek met 340 foto`s van 120 modellen...en ik zei de gek staat er ook in....ben echt mega trots...
als je meer wil weten over het boek ga dan even naar maschatieken.com of forfunsport.nl

Ik zal proberen om jullie een beetje op de hoogte te houden hoe mijn voorbereiding gaat...

liefs Mas

Leuk dat je er idd ook in staat ,... ook niet meer dan verdiend !!! :thumb:
iig veel suc6 met je voorbereidingen op de wedstrijd(en) !
 
Leuk dat je er idd ook in staat ,... ook niet meer dan verdiend !!! :thumb:
iig veel suc6 met je voorbereidingen op de wedstrijd(en) !

thx....ik ga ervoor....
 
Nouuuu je mag komen kijken hoor maar de eerste is in Florida en de ander in Texas hahahahahaha.....
I wish dat er wedstrijden lekker in de buurt waren maar helaas....nou ja helaas kan in iedergeval weer lekker naar de States.....:)
 
Nouuuu je mag komen kijken hoor maar de eerste is in Florida en de ander in Texas hahahahahaha.....
I wish dat er wedstrijden lekker in de buurt waren maar helaas....nou ja helaas kan in iedergeval weer lekker naar de States.....:)

haha , tja dat word een beetje aan de dure kant ben ik bang :o ,... have fun in ieders geval dan maar !! :D
 
Nouuuu je mag komen kijken hoor maar de eerste is in Florida en de ander in Texas hahahahahaha.....
I wish dat er wedstrijden lekker in de buurt waren maar helaas....nou ja helaas kan in iedergeval weer lekker naar de States.....:)

Ooohhh, doe je de wedstrijd in Jacksonville? Daar doet een vriendin van me, Larissa Reis, ook aan mee...Is een schat van een meid waar je echt even een babbel mee moet doen!

Succes,
Xander
 
waar zijn de fotos uit de startpost heen?
 
Back
Naar boven