AndroidHealthClinic

Mascha Tieken

Bezoekers in dit topic

even een paar foto`s die genomen zijn 2 dagen na de Europa Super Show....
twee dagen dus lekker gegeten hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er erg goed uit Masha!!! :cool:
 
Laatst bewerkt:
Hi al een tijdje geen foto`s gepost maar hier zijn er een aantal van een fotosessie die ik op Malibu gedaan heb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto's werken niet meer Mascha, als je ze nog hebt, kan je ze anders even uploaden als je je post bewerkt onder "Bladeren".
 
even een paar foto`s die genomen zijn 2 dagen na de Europa Super Show....
twee dagen dus lekker gegeten hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekkah :p
 
hihi binnenkort zal ik een aantal nieuwe foto`s plaatsen wordt wel weer tijd denk ik :)
 
even een paar foto`s die genomen zijn 2 dagen na de Europa Super Show....
twee dagen dus lekker gegeten hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus weer een vialtje minder test nodig ! thx Mascha:heart::heart::heart:
 
even een paar foto`s die genomen zijn 2 dagen na de Europa Super Show....
twee dagen dus lekker gegeten hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



sow dan :eek::eek::eek:

ik ben net lid en zie deze foto....wel heeeel erg mooi hoor :p
 
Super! Prachtige fysiek!
 
je hebt echt een lekkere kont
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pffft dikkere kuiten dan de gemiddelde mannelijke amateur BB, doe je goed mascha :thumb:
 
Damn wat een kuiten zeg :cool:
 
pff ze liep ook rond op de artemis 17mei.

echt een mooie vrouw om te zien.
 
thx :):):)

V.a. volgende week gaat het feest weer beginnen...ik ga me weer voorbereiden op een wedstrijd en daar heb ik erg veel zin in.
Dit keer ga ik er staan hoe ik wil, en trainen hoe ik wil.
Inmiddels heb ik jaren lang geprobeerd om aan het plaatje van een figure atleet te voldoen, maar helaas veranderen de regels steeds en een getrainde fysiek wordt steeds minder van belang.
Hierdoor werd en zal ik worden afgestraft op wedstrijden. Persoonlijk vind ik een wedstrijd die in deze tak van sport plaats vindt, dus een sport wedstrijd, moet ook sport gerelateerd zijn en niet gewoon het mooiste meisje van het podium.
Het is en blijft sport en geen schoonheids verhaal...

dusssss ik ga jullie op de hoogte houden van mijn veranderingen en hoe alles me vergaat...
Keep U posted;)
 
Héél veel succes Mascha! Mooie foto's trouwens.. ;)
 
thx :):):)
Inmiddels heb ik jaren lang geprobeerd om aan het plaatje van een figure atleet te voldoen, maar helaas veranderen de regels steeds en een getrainde fysiek wordt steeds minder van belang.
Hierdoor werd en zal ik worden afgestraft op wedstrijden. Persoonlijk vind ik een wedstrijd die in deze tak van sport plaats vindt, dus een sport wedstrijd, moet ook sport gerelateerd zijn en niet gewoon het mooiste meisje van het podium.

Erg vervelend die onduidelijke en telkens veranderende regels. Lijkt me erg frustrerend, vooral als je als enige gespierde vrouw tussen allemaal softe modepoppen op het podium staat. Ik heb al veel onduidelijke winnaars gezien...

Hoe dan ook, ik vind jouw fysiek erg mooi :)
 
thx :):):)

V.a. volgende week gaat het feest weer beginnen...ik ga me weer voorbereiden op een wedstrijd en daar heb ik erg veel zin in.
Dit keer ga ik er staan hoe ik wil, en trainen hoe ik wil.
Inmiddels heb ik jaren lang geprobeerd om aan het plaatje van een figure atleet te voldoen, maar helaas veranderen de regels steeds en een getrainde fysiek wordt steeds minder van belang.
Hierdoor werd en zal ik worden afgestraft op wedstrijden. Persoonlijk vind ik een wedstrijd die in deze tak van sport plaats vindt, dus een sport wedstrijd, moet ook sport gerelateerd zijn en niet gewoon het mooiste meisje van het podium.
Het is en blijft sport en geen schoonheids verhaal...

dusssss ik ga jullie op de hoogte houden van mijn veranderingen en hoe alles me vergaat...
Keep U posted;)

Ach, je staat er altijd leuk bij...ik zou me niet zo druk maken ;)
 
Back
Naar boven