AndroidHealthClinic

Sticky Formule 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

helemaal leuk is dat tie niet eens zelfstandig op de openbare weg nog mag rijden dan :P

En toch beter kan rijden dan 99,5% van de bestuurders die er wel op mogen rijden :D
 
Hopelijk werkt de grindbak niet als een magneet voor hem zoals het bij zijn ouweheer deed. :clown:
 
Volg hem al een tijdje in zijn klasse waar hij nu uitkomt, kanaal 206 vaak live (motors TV ?) geloof ik en ook livestreams via internet:

[Link niet meer beschikbaar]

Er zijn 3 races per weekend.

Leuke klasse en Max rijdt daar in zijn eerste jaar meteen mee met de beste (2e in klassement nu).

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Hopelijk werkt de grindbak niet als een magneet voor hem zoals het bij zijn ouweheer deed. :clown:

Veel pech gehad, vaak eigen fout maar Jos had wel talent.

Prima regenraces gedaan heel vaak boven het niveau van de auto waarin hij reed en sterke starts zo vaak.
 
Volg hem al een tijdje in zijn klasse waar hij nu uitkomt, kanaal 206 vaak live (motors TV ?) geloof ik en ook livestreams via internet:

[Link niet meer beschikbaar]

Er zijn 3 races per weekend.

Leuke klasse en Max rijdt daar in zijn eerste jaar meteen mee met de beste (2e in klassement nu).
of op aantal duitse zenders


eerste gaat die niet meer worden hij had vorige week ze slag kunnen slaan ocon score 0 maar hij maar punt of 15 ofzo

goed voor de nl autosport kan wel boost gebruiken
 
Heel cool en gaaf dat Nederland zo weer in beeld komt, deze jongen komt er wel :)
 
Deed het volgens mij lang niet verkeerd tijdens de eerste training...
 
Vond Verstappens starts altijd geweldig om te zien. Spectaculaire rijder. Veel leuker als Christian Albers.
 
Gaat weeer als een raket dit weekend, heeft wat last van de 10 plaatsen terugzetting maar de derde race dit weekend kan hij gewoon weer van pole.

Race 2 is bijna afgelopen en hij is (race is nog bezig) van plek 11 (hij had dus plek 1 in de kwalificatie) naar plek 3 gereden. Is onder meer de bijna kampioen voorbijgereden alsof het een klein kind was en gaat nu met nog 2 rondes voor plek 2.

Race 1 (niet gezien) was'ie ook aardig bezig maar door een botsing (?) tot een teleurstelling geworden.

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

EDIT: pakt dus letterlijk op de streep plek 2 volgens de commentator en de tijdwaarneming.
 
Doet het goed in de tests, ik ben ervan overtuigd dat hij zijn teamgenoot (Sainz JR, SR. was een top rallyrijder) met relatief gemak achter zich laat 75% van het seizoen.

En gaat verassen met uitslagen dit seizoen al tempert iedereen de verwachtingen natuurlijk.
 
Weet iemand hoe laat de race is? zondag zeer vroeg in de ochtend zeker?
 
Grindbak is al verbreed hoorde ik.
 
Plek 12, zeker netjes!

Jep, heb zitten kijken. Zijn teamgenoot staat er beter voor en deed het goed. Max Verstappen had wat problemen waardoor hij in de 2e sessie op het moment supreme (einde) niet door kon gassen.

Even later kon hij dat ietswat rechtzetten maar het kost je toch veel tijd.

Belooft wat voor morgen, voor de mensen die geen sport 1 hebben de Duitse zender RTL heeft ook altijd een live uitzending en de BBC geloof ik ook (niet zeker of dat nog zo is).
 
Drukte iets tegen zijn rug aan in de kuip ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven