MuscleMeat

Mega grow (xxl) vs Magnificent (B&F)

Welke is ''beter'' Mega grow of Magnificent

  • Mega Grow (xxl)

    Stemmen: 18 42,9%
  • Magnificent (b&f)

    Stemmen: 24 57,1%

  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
welke is ''beter'' uitgaande op waardes,smaak,prijs-kwaliteit etc.
 
Mis de optie creatine mono.
 
Ik ben natuurlijk een boardsponsor, maar een blik op de ingrediëntenlijst zegt denk ik genoeg.
:)

Maar ik denk ook wel dat XXL straks met een nieuwe versie van MegaGrow komt, dus dan is het beter te vergelijken. :)

-Leon
 
Altijd die vraag over wat beter is.

Kijk eens naar de ingrediënten van de producten, en laat het verschil tot je door dringen. Probeer nu eens realistisch in te schatten of dat kleine verschil zichtbaar verschil gaat maken.

Voila.

Koop 1 pot Mega Grow en gebruik dat tot hij op is, en doe dan hetzelfde met Magnificent. :)
 
Ik ben natuurlijk een boardsponsor, maar een blik op de ingrediëntenlijst zegt denk ik genoeg.
:)

Maar ik denk ook wel dat XXL straks met een nieuwe versie van MegaGrow komt, dus dan is het beter te vergelijken. :)

-Leon

Megagrow staat al jaren bekend als een van de beste post workout producten verkrijgbaar. De ingredienten zijn vrij simpel, maar op de een of andere manier klopt de formule gewoon. Vrijwel iedereen merkt een duidelijke kracht en massa toename na een aantal weken Megagrow gebruikt te hebben. De vele reviews op DBB en de XXL site spreken voor zich.

Binnenkort komen we inderdaad met een nieuw post workout product. Dat wordt geen vervanger van Megagrow. Megagrow blijven we uiteraard houden, dat is ondertussen een klassieker.

Het nieuwe post workout product wordt een totaal ander product dan Megagrow en vergelijkbare producten. Het bevat alleen top ingredienten in hoge werkzame doseringen. Dat wordt in 1 klap het allerbeste postworkout product op de markt :D
 
Laatst bewerkt:
SPANNEND!!! wanneer gaat het op de markt komen dan wacht ik nog met me potje mega grow
 
SPANNEND!!! wanneer gaat het op de markt komen dan wacht ik nog met me potje mega grow

in het xxl-topic stond dat dit nog wel even zou duren,
Gaat helaas nog een tijdje duren voordat het uitkomt want we moeten op de certificering wachten. Vanaf nu zullen al onze producten gecertificeerd worden die goedgekeurd zijn door de EU. Dan weet je 100% zeker dat wat er op het label staat ook daadwerkelijk inzit.
 
Laatst bewerkt:
Magnificent is veruit het beste post-workout product in de markt. Geen enkel product kan zich simpelweg meten met de samenstelling en echte top-ingredienten. :)

Total Muscle Solution is het beste totaal spieropbouwende product. Ook hier geldt hetzelfde.:cool:

We hebben ze momenteel zelfs samen in een onverslaanbare combi;
Super Duo.

Met deze prijs-kwaliteit kan momenteel geen enkel merk zich meten. Dat zijn de feiten!:)
 
Let the "My product is better then yours" game begin!
 
denk persoonlijk dat xxl in het hierboven gezegde wat professioneler is
 
ik ben al lid van 2005 van dbb, heb al voor honderde( of zeld duizenden:p) euros in beide shops uitgegeven, maar toch is de keuze van bodyenfit of xxl niet altijd makkelijk in dit soort salengestelde producten.
maar in enkelvoudige producten (zuiveren bcaa's peptopto creatineà en dergelijke krijg je hetzelfde bij bodyenfit heel wat goedkoper dan bij xxl
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven