XXL Nutrition

melanotan 2 starten

Bezoekers in dit topic

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
591
Waardering
7
ik zou met melanotan 2 willen starten. alleen wil ik zeer goed voorbereid zijn en weten waar ik alles kan bestellen aan de beste prijs kwaliteitsverhouding.
Ook het bac. water en andere benodigdheden zou ik graag online bestellen, want apothekers in belgie zijn nogal achterdochtig.
Ik zou ook willen weten hoe je er het beste mee reist want ben meer dan de helft van de tijd in het buitenland. ik had zelf gedacht aan een soort mini frigootje dat je gewoon in je koffer kan opbergen, eentje dat zowel op snoer als batterijen werkt. ( moet toch bestaan denk ik, hoe doen diabetes patienten het anders?)
verder hoor ik verhalen van: mag je een mengsel invriezen? de ene zegt ja, de andere neen
hoe lang blijft bac water eens geopend goed? waar kan ik het evt online in ampulles bestellen?
wat is de meest comfortabele manier van het te bewaren zonder iets van de werkzaamheid te verliezen?
kortom veel vragen, maar vermits hier gebruikers zitten, zullen die wel beantwoord kunnen worden.

alvast veeeel dank bij voorbaat.
 
..
 
Laatst bewerkt:
pfff ben nu paar dagen bezig,en van nature albino.Ben nu zo zwart als zwarte pietebaas
 
Waarom zijn ze achterdochtig, als je ze verteld dat je anabolen gebruikt en je goede spuiten wil hebben staan ze niet raar te kijken.
Maar online bij de melenotan leveraar kun je ze mee bestellen, ook wel zo makkelijk.
Als je het beste wil met de minste bijwerkingen zou ik voor M1 gaan, M2 werkt beter (sneller) maar als je gevoelig bent voor bijwerkingen zou ik M1 gebruiken.
Maar waarom mee naar het buitenland, dat risico wil je toch niet lopen?..kan je niet beter in de tijd dat je in NL bent wat meer gebruiken zodat je bruin weggaat? het blijft wel 2 maand bruin.
Ik gebruik M2 gewoon in de spuitjes in de vriezer, erg makkelijk.
Bac water zou ik niet te lang bewaren, kost ook geen drol..dus daar moet je je niet druk om maken ;-)

ik ben nooit in nederland, ben van belgie en wil echt onderhouden, dus zal ik het wel moeten meedoen naar het buitenland. want ga mijn job niet opzeggen voor melanotan. welk risico kun je lopen als je het niet bij je handbagage houdt? mij hebben ze nog nooit gevraagd mijn koffers te openen. het is ook geen coke of xtc, he.

dus als ik het goed begrijp, vries je het mengsel van bac water en melanotan in? en ontdooi je het wanneer je het wilt gebruiken?
hoe lang blijft zo'n mengsel goed in de vriezer? ik dacht in de koelkast een drietal weken.
 
Wat zijn eignelijk mogelijke bijwerkingen van melanotan?
 
..
 
Laatst bewerkt:
ik dacht dat het in de koelkast zeker drie weken goed bleef?
hoe doe je dat dan voor onderhoud? moet je altijd meteen 10 mg meteen mengen want je kan het moeilijk op een weegschaal gaan afwegen toch.
 
..
 
Laatst bewerkt:
De spuitjes kun je allemaal vullen en in de vriezer wegleggen, en dan hoef je iedere keer maar 1 spuitje te ontdooien ;-)

dus het mengsel van water en melanotan invriezen?
op andere sites wordt me dat weer afgeraden, ik weet op den duur niet meer wat te geloven: de ene zegt drie tot 4 weken in de koelkast, de andere 1 week! de ene zegt niet invriezen, de andere wel.
en hoeveel spuitjes kan je zo invriezen? hoe lang zou een mengsel van water en melanotan goed blijven als het is ingevroren?
 
Hoe moet dat anders dan als je 10mg wil mengen, kijk 100 of 1000 mg mengen moet je niet doen, maar die 10mg is het minimum, die heb je met een paar weken op als je op onderhoud zit..

wanneer jij een voorraad in de vriezer aanlegt, hoeveel spuitjes leg je dan aan?
 
Ontdooien duurt 1 min, en mijn haren zijn iets donkerder maar niet zo heel veel ;-)

wat is je originele kleur? merk dat mensen met lichter haar het sterker zien dan mensen met van nature al donkerder haar, allez ja, als ik de foto's zie he
 
Het is onzin om al die spuitjes te gaan vullen en in te gaan vriezen.
gewoon die 10mg mengen met bac. water 1ml.
Spul kun je in de koelkast bewaren.
Het poeder kun je wel in de vriezer bewaren als je het lange tijd niet nodig bent.
Kwa dosering zou ik het laag houden ondanks de melding van diverse sites dat je 1mg per 100 kilo per dag moet zetten.
Reden daarvan is dat sproeten eerst donker worden en dat kan er een beetje raar uitzien.
Het onderhuids staafje van Epitan bevat 11mg en daar doet je lichaam een maand mee.
Oftewel doe kalm aan met dat spul.
Ik las dit trouwens ook pas na een paar "shotjes", mijn eerste was 0.8 gram en had gelijk last van facial flushing (rode warme huid).
Inmiddels 4 gezet en toch ook elke keer licht misselijk en gaperig..
We zullen zien verder!
 
Ja dat is waar alleen is het invriezen niet nodig, gewoon in de koelkast is goed genoeg.
 
Ja dat is waar alleen is het invriezen niet nodig, gewoon in de koelkast is goed genoeg.

hoelang blijft het mengsel goed in de koelkast? soms hoor ik 1 week, soms 3-4 weken.
Ik zou met 0,5 beginnen om op te bouwen naar 2 mg ( weeg bijna 100 kg) op een periode van 1-2 maanden. zeker 1 a 2 weken 0,5 doen en dan 2 weken 1, 2 weken 1,5 om te eindigen op 2 en dan een keer of 2 per week 2 mg doen.
ik zou ook graag mijn haren donker houden vandaar dat ik beetje hoger wil gaan. is altijd leuker dan kleurenshampoos, wimperverfkes,...
 
Back
Naar boven