1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

melanotan 2 starten

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door duckieduncie, 1 jul 2008.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. duckieduncie

duckieduncie Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    ik zou met melanotan 2 willen starten. alleen wil ik zeer goed voorbereid zijn en weten waar ik alles kan bestellen aan de beste prijs kwaliteitsverhouding.
    Ook het bac. water en andere benodigdheden zou ik graag online bestellen, want apothekers in belgie zijn nogal achterdochtig.
    Ik zou ook willen weten hoe je er het beste mee reist want ben meer dan de helft van de tijd in het buitenland. ik had zelf gedacht aan een soort mini frigootje dat je gewoon in je koffer kan opbergen, eentje dat zowel op snoer als batterijen werkt. ( moet toch bestaan denk ik, hoe doen diabetes patienten het anders?)
    verder hoor ik verhalen van: mag je een mengsel invriezen? de ene zegt ja, de andere neen
    hoe lang blijft bac water eens geopend goed? waar kan ik het evt online in ampulles bestellen?
    wat is de meest comfortabele manier van het te bewaren zonder iets van de werkzaamheid te verliezen?
    kortom veel vragen, maar vermits hier gebruikers zitten, zullen die wel beantwoord kunnen worden.

alvast veeeel dank bij voorbaat.

2. koolstofje

koolstofje Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

Laatst bewerkt: 31 mei 2009
  3. krieltje

krieltje Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    367
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    15%
    pfff ben nu paar dagen bezig,en van nature albino.Ben nu zo zwart als zwarte pietebaas

4. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    ik ben nooit in nederland, ben van belgie en wil echt onderhouden, dus zal ik het wel moeten meedoen naar het buitenland. want ga mijn job niet opzeggen voor melanotan. welk risico kun je lopen als je het niet bij je handbagage houdt? mij hebben ze nog nooit gevraagd mijn koffers te openen. het is ook geen coke of xtc, he.

dus als ik het goed begrijp, vries je het mengsel van bac water en melanotan in? en ontdooi je het wanneer je het wilt gebruiken?
    hoe lang blijft zo'n mengsel goed in de vriezer? ik dacht in de koelkast een drietal weken.

5. pure power

pure power Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Wat zijn eignelijk mogelijke bijwerkingen van melanotan?

6. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

7. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    ik dacht dat het in de koelkast zeker drie weken goed bleef?
    hoe doe je dat dan voor onderhoud? moet je altijd meteen 10 mg meteen mengen want je kan het moeilijk op een weegschaal gaan afwegen toch.

8. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

9. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    dus het mengsel van water en melanotan invriezen?
    op andere sites wordt me dat weer afgeraden, ik weet op den duur niet meer wat te geloven: de ene zegt drie tot 4 weken in de koelkast, de andere 1 week! de ene zegt niet invriezen, de andere wel.
    en hoeveel spuitjes kan je zo invriezen? hoe lang zou een mengsel van water en melanotan goed blijven als het is ingevroren?

10. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

11. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    wanneer jij een voorraad in de vriezer aanlegt, hoeveel spuitjes leg je dan aan?

12. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

13. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    duurt dat lang voor te ontdooien?
    zijn je haren nu ook donkerder geworden?

14. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

15. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    wat is je originele kleur? merk dat mensen met lichter haar het sterker zien dan mensen met van nature al donkerder haar, allez ja, als ik de foto's zie he

16. Cylon

Cylon Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Het is onzin om al die spuitjes te gaan vullen en in te gaan vriezen.
    gewoon die 10mg mengen met bac. water 1ml.
    Spul kun je in de koelkast bewaren.
    Het poeder kun je wel in de vriezer bewaren als je het lange tijd niet nodig bent.
    Kwa dosering zou ik het laag houden ondanks de melding van diverse sites dat je 1mg per 100 kilo per dag moet zetten.
    Reden daarvan is dat sproeten eerst donker worden en dat kan er een beetje raar uitzien.
    Het onderhuids staafje van Epitan bevat 11mg en daar doet je lichaam een maand mee.
    Oftewel doe kalm aan met dat spul.
    Ik las dit trouwens ook pas na een paar "shotjes", mijn eerste was 0.8 gram en had gelijk last van facial flushing (rode warme huid).
    Inmiddels 4 gezet en toch ook elke keer licht misselijk en gaperig..
    We zullen zien verder!

17. koolstofje

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ..

18. Cylon

Cylon Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ja dat is waar alleen is het invriezen niet nodig, gewoon in de koelkast is goed genoeg.

19. duckieduncie

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    hoelang blijft het mengsel goed in de koelkast? soms hoor ik 1 week, soms 3-4 weken.
    Ik zou met 0,5 beginnen om op te bouwen naar 2 mg ( weeg bijna 100 kg) op een periode van 1-2 maanden. zeker 1 a 2 weken 0,5 doen en dan 2 weken 1, 2 weken 1,5 om te eindigen op 2 en dan een keer of 2 per week 2 mg doen.
    ik zou ook graag mijn haren donker houden vandaar dat ik beetje hoger wil gaan. is altijd leuker dan kleurenshampoos, wimperverfkes,...

20. Yzord

Yzord VIP ŸžõrЙ Elite Member

Leuk Bevonden:
    28
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m76
    Massa:
    100kg

Deel Deze Pagina