XXL Nutrition

melanotan 2 starten

Bezoekers in dit topic

Ik las dit trouwens ook pas na een paar "shotjes", mijn eerste was 0.8 gram en had gelijk last van facial flushing (rode warme huid).
Inmiddels 4 gezet en toch ook elke keer licht misselijk en gaperig..
We zullen zien verder!

0.8 gram.... wauw das wel erg veel. Volgens mij bedoel je 0.8 mg. :D

Ben trouwens ook net begonnen. 0.25 eerste dag, daarna 0,5 en nu twee dagen 1 mg. Je wordt er een behoorlijk bronzige man van haha. Bij 1 mg. wordt ik wel een klein beetje misselijk, maar valt reuze mee en is zo weer over.
 
Kan je het gewoon niet mengen met azijnzuur dan blijft het waarschijnlijk 2 jaar goed in de koelkast?
 
een bumb omdat ik het niet nodig vindt om hier een nieuwe topic voor te starten...

Weet iemand hoelang en waar (koelkast,vriezer) je bac water kan bewaren?? de 10mg MTII vials liggen al in de vriezer...:cool:

Ben pas van plan dit in de zomer te gebruiken (MTII blijft toch wel zo lang goed in de vriezer?)
 
MII blijft indd maanden goed in de vriezer. Hoe dit met bact. water zit weet ik niet. Een optie zou zijn om de vials nu al te vullen en zo in te vriezen.
 
Wat is melaton juist? (Ik veronderstel dat het iets is waar je bruin van wordt), kan je ook in pilvorm ofzo nemen of in je mond gieten? En waar kan je het krijgen enz..

Is dat dat product die 3 jaar geleden nog in experimentele fase was?

Edit: De volgende nadelen zijn bekend: misselijkheid na inname, vorming van sproeten, zwarter worden van moedervlekken. Ok niets voor mij, als je er sproeten van krijgt..
 
Nee, alleen subcutaan te injecteren. Nog nergens vrij te verkrijgen, geloof dat het rond 2010 op de markt zou komen. Of het nu nog echt in experimentele fase is weet ik niet, ben ik wel erg benieuwd naar.

Weet wel dat het werkt, heb het vorig jaar gebruikt en ben daarvoor nog nooit zo bruin geweest. Helaas ben ik nu weer zo wit als een melkfles omdat ik het kleurtje niet heb behouden dmv zonnebanken (of onderhoudsdosis). Toch voor de zonnige dagen weer eens een kuurtje doen denk ik.

Ik heb hier nog 3 vialtjes leggen maar de sides vind ik zeer naar. Krijg een erg warm gevoel op het bovenlichaam en mijn kop word kenkerrood, houdt minstens 1,5 uur aan. Het prikt en ik zweet volop na 5 minuten na het zetten. Hier had ik totaal geen last van bij mijn vorige kuurtje, dus eigenlijk ben ik op zoek naar nieuwe vialtjes.

Op het board zijn meerdere members waarbij je zou kunnen bestellen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Nee, alleen subcutaan te injecteren. Nog nergens vrij te verkrijgen, geloof dat het rond 2010 op de markt zou komen. Of het nu nog echt in experimentele fase is weet ik niet, ben ik wel erg benieuwd naar.

Weet wel dat het werkt, heb het vorig jaar gebruikt en ben daarvoor nog nooit zo bruin geweest. Helaas ben ik nu weer zo wit als een melkfles omdat ik het kleurtje niet heb behouden dmv zonnebanken (of onderhoudsdosis). Toch voor de zonnige dagen weer eens een kuurtje doen denk ik.

Ik heb hier nog 3 vialtjes leggen maar de sides vind ik zeer naar. Krijg een erg warm gevoel op het bovenlichaam en mijn kop word kenkerrood, houdt minstens 1,5 uur aan. Het prikt en ik zweet volop na 5 minuten na het zetten. Hier had ik totaal geen last van bij mijn vorige kuurtje, dus eigenlijk ben ik op zoek naar nieuwe vialtjes.

Op het board zijn meerdere members waarbij je zou kunnen bestellen.

[Link niet meer beschikbaar]

Idd, ben er ook erg benieuwd naar.. Ik ben ook erg wit en door de zonnebank bruin ik wel lichtjes maar ik krijg er ook pigmenten vlekken door, dus geen zonnebank meer mij. 2x per week 20 minuten om het te houden was nl ook teveel en is wss te schadelijk voor de huid.

Hmm, zal wss toch wachten tot je het kan nemen in pilvorm, lijkt me gemakkelijker dan het in te spuiten..
 
Het komt binnenkort al wel uit in injecteerbare ampul. Dat is een dosis van 11mg voor 1 maand. Fase 3 testen zijn succesvol, er lopen nu aanvragen voor marktintroductie. 2010 op de markt lijkt dus haalbaar. Nu nog meer even zwart bestellen dan...zal vast ook goedkoper blijven.
 
ik ben weer bezig met een klein kuurtje,
heb nu ongeveer 20 mg verbruikt in een week of 6, ik neem het niet strikt elke dag. Van de mt2 heb ik weinig effect gemerkt maar als ik onder de zonnebank ga heeft het gewoon een 3 dubbel effect. van nature heb ik huidtype 1 a 2 en ben nu voor mezelf redelijk bruin , doelstelling was niet meer bleek te zijn.
wel last van beetje misselijkheid, en ik kreeg wat last van pukkeltjes in me gezicht. maar misschien kan dit ook door de creme komen die ik na het zonnebanken op doe. (gewoon nivea).
Was eigenlijk benieuwd wat het zou doen zonder de zonnebank maar kon het geduld niet opbrengen. overigens nog geen donkerdere haren, wel donkerdere baardgroei. ik krijg opmerkingen dat ik me moet scheren terwijl ik me gewoon geschoren heb, heb pikzwarte stoppels er van.
 
werkt dit spul eigenlijk tegen acne? en krijg je hier een mooie gave huid door os is het enkel een mooi kleurtje?
 
Werkt niet tegen acne, in sommige gevallen kan het zelfs iets verergeren.
 
Nee, alleen subcutaan te injecteren. Nog nergens vrij te verkrijgen, geloof dat het rond 2010 op de markt zou komen. Of het nu nog echt in experimentele fase is weet ik niet, ben ik wel erg benieuwd naar.

Weet wel dat het werkt, heb het vorig jaar gebruikt en ben daarvoor nog nooit zo bruin geweest. Helaas ben ik nu weer zo wit als een melkfles omdat ik het kleurtje niet heb behouden dmv zonnebanken (of onderhoudsdosis). Toch voor de zonnige dagen weer eens een kuurtje doen denk ik.

Ik heb hier nog 3 vialtjes leggen maar de sides vind ik zeer naar. Krijg een erg warm gevoel op het bovenlichaam en mijn kop word kenkerrood, houdt minstens 1,5 uur aan. Het prikt en ik zweet volop na 5 minuten na het zetten. Hier had ik totaal geen last van bij mijn vorige kuurtje, dus eigenlijk ben ik op zoek naar nieuwe vialtjes.

Op het board zijn meerdere members waarbij je zou kunnen bestellen.

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik jou was zou ik oppassen. De symptomen die je beschrijft lijken erg op een allergische reactie. Ik bestudeer en volg het nieuws rond deze peptide al meerdere jaren en ik kan je vertellen dat het laatste jaar veel rotzooi circuleert. Verder betwijfel ik dat je vials 'verlopen' zijn. Mits deze niet in de vriezer hebben gelegen, blijft deze peptide jaren goed.
 
Bedankt voor je reactie Vman. Het voelde al niet goed, daarom ben ik met deze partij gestopt. Hiervoor had ik een partijtje waarbij ik totaal geen last had van een rood gezicht enzo. Alleen de bekende erecties en misselijkheid. Die kuur heb ik dan ook zonder problemen kunnen afmaken.

De vialtjes waren wel gekoeld opgestuurd, alleen hebben ze 2/3 dagen naast de vriezer gelegen omdat die eikels bij TNT hem niet hadden afgeleverd en er dus een weekend tussenzat. Ik weet niet of dit kwaad kan, ik bewaar het zelf altijd in de vriezer.

Hoe weet je of je rotzooi in handen hebt of niet?
 
iemand een goede link of uitleg hoe je die vialtjes enz. moet mengen?
 
Bedankt voor je reactie Vman. Het voelde al niet goed, daarom ben ik met deze partij gestopt. Hiervoor had ik een partijtje waarbij ik totaal geen last had van een rood gezicht enzo. Alleen de bekende erecties en misselijkheid. Die kuur heb ik dan ook zonder problemen kunnen afmaken.

De vialtjes waren wel gekoeld opgestuurd, alleen hebben ze 2/3 dagen naast de vriezer gelegen omdat die eikels bij TNT hem niet hadden afgeleverd en er dus een weekend tussenzat. Ik weet niet of dit kwaad kan, ik bewaar het zelf altijd in de vriezer.

Hoe weet je of je rotzooi in handen hebt of niet?

Er kan van alles inzitten, wat het heel moeilijk maakt om te beoordelen of het 'rotzooi' is. Op dit moment is de trend de 'vuller' 'Mannitol' te gebruiken dit is echter wel makkelijk met het blote oog te waarnemen. VERMIJD alles met 'Mannitol' dit is een drug op zichzelf en men is er nog niet uit wat voor schade dit kan veroorzaken icm de peptide Melanotan. De drug 'Mannitol' passeert de hersenbarrière en dit kan grote consequenties hebben. Men doet dit om de vial meer volume te geven en mensen zo het gevoel te geven dat ze 'waar voor hun geld' krijgen.

Alle vials waar meer dan een klein beetje poeder op de bodem zit, zit 'Mannitol' in.

In de bovenste drie zit 'Mannitol' verwerkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen 'Mannitol"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je gebruikt en je hebt deze symptomen, stop dan onmiddellijk.

- hoesten
- uitslag (lijkt op acne maar is het niet)
- jeuk
- keelpijn / veel slijm
- hoofdpijn
- of andere hevige symptomen (duizeligheid, slecht zien, slechter gehoor etc.)
 
Mijn partij lijkt idd op de onderste. Ik heb wel gevraagd waarom het zo weinig leek, van een andere leverancier was het namelijk heel veel. Hij zei dat het kwam omdat het gevriesdroogd is.

Iig ben ik op zoek naar echte M2, iemand die mij een vialtje wilt laten proberen mag mij gerust PMen. Uiteraard betaal ik er gewoon normaal voor maar ik wil eerst proberen, dus 1 vialtje en geen heel pakket. ;)
 
gozer er zijn 2 versies,De gevriesdroogde,en de kristalversie,BEIDE zijn goed

ik vind het topspul,werd werkelijk zwart......maar die misselijkheid vreselijk
 
Dat er 2 versies zijn betekent niet dat er niet mee gerommeld is. Dat de gevriesdroogde versie goed is weet ik. Maar wie zegt dat je pure M2 in handen heb?
 
Back
Naar boven