MuscleMeat

melanotan 2 starten

Bezoekers in dit topic

gozer er zijn 2 versies,De gevriesdroogde,en de kristalversie,BEIDE zijn goed

ik vind het topspul,werd werkelijk zwart......maar die misselijkheid vreselijk

Alles wat gevuld lijkt, is verstandig te vermijden. Zelfs als er bijna niks in de vial zit, kan je ook helaas niet met 100% zekerheid zeggen dat er iets anders in zit. Wel is het zo, dat bij minder in de vial een grotere kans bestaat dat het ok is.

Verder zeg ik ook niet als er eventueel "Mannitol" in de vial zit, dat je er ook niet bruin van wordt. Uiteraard hoef je ook niet ziek o.i.d. te worden, je vergroot alleen de risico's, omdat je nou met twee verschillende drugs te maken hebt, waarvan de werking totaal onbekend is.

Wat je ook doet met mijn advies, moet je zelf weten. Er kan nog niks wetenschappelijk onderbouwd worden, maar er zijn wel al VELE meldingen gedaan van mensen die vials hadden gebruikt met 'Mannitol' en er nare symptomen ervan hadden gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Verder kan ik wel zeggen dat de kwaliteit van Melanotan en Melanotan II die nu op de markt is niet meer is wat het is geweest. De puurheid van het goedje is niet meer te evenaren als een jaar geleden. Dit komt doordat het een beetje een hype geworden is en laboratoria niet meer aan de vraag kunnen voldoen, maar ook, omdat leveranciers goedkopere alternatieven zoeken om het aan de man te brengen.
 
Daar was ik idd al bang voor, zo gaat het vaak he. Zodra het om geld draait...

Kan jij geen M2 leveren? ;)
 
Ik ben geen leverancier nee. Ik heb zelf wel genoeg contacten in deze branche. Alhoewel ik zelf nou niemand die leverancier is zou vertrouwen in deze tijd.
 
Thanks man. Wanneer zouden we het volgens jou op de markt kunnen verwachten? Word het dan direct ook veel duurder?
 
iemand een goede link of uitleg hoe je die vialtjes enz. moet mengen?

Ik deed altijd 10 mg M2 mengen met 1 ml bact. water.

En dan beginnen met een lage dosis, zodat je op kan bouwen en niet direct met erge side-effects zit. Ik begon geloof ik op 0,5 en ging elke dag 0,1 omhoog tot max. 1,2 mg. Dat voelde goed voor mij.
 
Ik deed altijd 10 mg M2 mengen met 1 ml bact. water.

En dan beginnen met een lage dosis, zodat je op kan bouwen en niet direct met erge side-effects zit. Ik begon geloof ik op 0,5 en ging elke dag 0,1 omhoog tot max. 1,2 mg. Dat voelde goed voor mij.

dus gewoon 1mg m2 mengen met 1ml bact. water in zoon potje doen zoals op die foto's? en dan met een spuit het 'eruit zuigen' zeg maar? sorry weet er nog niet zoveel van af, maar wil het misschien wel gaan gebruiken.
 
Mijn leverancier leverde ook grote spuitjes om bact. water op te nemen en in de vial te doen. Je prikt gewoon door het rubbertje en laat rustig 1 ml erin sijpelen. Dan pak je een insulinespuitje, die druk je door het rubbertje van het vialtje en je neemt 0,5 eruit. Goed de luchtbelletjes wegtikken en het spuitje ietsje duwen zodat er een minidruppeltje op zit en de overige lucht eruit is. Dan ben je klaar om je 'shotje' te zetten. ;) Je kan bijv op voorhand al spuitjes maken of het gewoon elke keer in de koelkast zetten nadat je een spuitje uit het vialtje hebt genomen.

edit: Mooi linkje [Link niet meer beschikbaar]
 
bedankt man, het is me nu een stuk duidelijker;):thumbs:
 
dus als ik het goed begrijp heb je bij een vial van 10mg gemengd met 1ml bact. water, 20 shotjes van 0.5mg, dus per shotje moet je 0.05ml opnemen? dat is toch bijna niet te zien ofwel?:o
 
weet iemand hier nog een betrouwbare dealer?
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd!
En wat zijn een beetje normale kosten voor 30mg?

nog geen reacties ontvangen..
op melanotan.nl wordt het aangeboden voor 75 euro voor 30mg, of dit een goede prijs is weet ik niet.
en als je op de linkt klikt kom je op [Link niet meer beschikbaar] , geen idee waar je daar moet bestellen enz.
 
Doorgaans betaal je tussen de 25 en 30 euro per 10 mg.
 
Ja inderdaad! die site heb ik ook gezien. Alleen is dit wel betrouwbaar spul en komt het wel aan? Kan ff niet vinden vanaf welk land het verzonden wordt ivm douane.

Ook op melanotan.nl bij de forum en dan bij abonnementen wordt het aangeboden voor 110 euro voor 30mg....

Iemand ervaringen met deze 2?
 
Ja inderdaad! die site heb ik ook gezien. Alleen is dit wel betrouwbaar spul en komt het wel aan? Kan ff niet vinden vanaf welk land het verzonden wordt ivm douane.

Ook op melanotan.nl bij de forum en dan bij abonnementen wordt het aangeboden voor 110 euro voor 30mg....

Iemand ervaringen met deze 2?

Ja, je betaalt via paypal en je zending komt netjes aan! Wel goed spul, helaas had ik toen te weinig besteld.
 
Dan heb je het denk over degene van het forum toch? Paypal is geen probleem
Is dan wel ietsjes duurder, maar iniedergeval goed spul dan :D
 
ik heb nog steeds pure melanotan 2 zonder toevoegingen zoals mannitol e.d
 
Laatst bewerkt:
zijn er mensen die melanotan gebruikt hebben zonder combinatie met zonnebank, en hoe bruin werd je?
Ik gebruik het, maar het lijkt alleen effectief als ik onder de zonnebank ga. heb namelijk nog een hele witte reet en oksels....moet wel zeggen dat ik er zo bruin van ben geworden wat ik normaal nooit zou hebben bereikt. dus ik geloof wel dat mt2 werkt, maar dat het echt een hulpje van de zonnebank nodig heeft.
heb wel zeer rustig aan gedaan, 20mg verbruikt in 2/3 maanden.
 
Ben ook wel benieuwd!!!!

kan ik ook gewooon beginnen met 0,5 mg per dag, of per 2 dagen? Of gaat er dan nix gebeuren?
 
Back
Naar boven