AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

Bezoekers in dit topic

zijn er mensen die melanotan gebruikt hebben zonder combinatie met zonnebank, en hoe bruin werd je?
Ik gebruik het, maar het lijkt alleen effectief als ik onder de zonnebank ga. heb namelijk nog een hele witte reet en oksels....moet wel zeggen dat ik er zo bruin van ben geworden wat ik normaal nooit zou hebben bereikt. dus ik geloof wel dat mt2 werkt, maar dat het echt een hulpje van de zonnebank nodig heeft.
heb wel zeer rustig aan gedaan, 20mg verbruikt in 2/3 maanden.

het werkt geloof ik ook alleen icm uvstraling, dus zonlicht of inderdaad zonnebanken;)
 
Nee, het werkt ook zonder UV straling. Het effect is alleen veel beter wanneer je ook in de zon/zonnebank kom. En 20 mg op 2/3 maanden is wel wat weinig. Meeste mensen zien na 25 mg echt goed resultaat. Als je daarmee gaat zonnen ben je in no-time bruin.

Ik zag overigens dat Theotan reageerde, hij heeft mij erg goede spullen geleverd.
 
Ben ook wel benieuwd!!!!

kan ik ook gewooon beginnen met 0,5 mg per dag, of per 2 dagen? Of gaat er dan nix gebeuren?

Ik heb dit ook gedaan en voor mij werkte dit niet. Je kan beter dagelijks injecteren in je zogenaamde 'loadfase'. Ik heb ooit eens wat dagen over geslagen, soms 1 dag soms 2... en het effect was te weinig. Ik had toen aan 25 mg amper een tint overgehouden. Dus beter dagelijks injecteren maar wel rustig opbouwen.
 
Ik heb dit ook gedaan en voor mij werkte dit niet. Je kan beter dagelijks injecteren in je zogenaamde 'loadfase'. Ik heb ooit eens wat dagen over geslagen, soms 1 dag soms 2... en het effect was te weinig. Ik had toen aan 25 mg amper een tint overgehouden. Dus beter dagelijks injecteren maar wel rustig opbouwen.

ligt aan de eventuele klachten.
ik werd de 1e shots (jaar eerder al) echt ziek, vieze boeren, pukkels etc....
ben erna begonnen met 0,5, je lichaam went en dan kun je overgaan op meer. er is toch geen haast bijl ijkt me?
momenteel zet ik alleen in t weekend een shot en zonnebank ik een keer dat weekend 10 minuutjes. ik heb een vrij lichte huid en werd vroeger als ik bruin was, eerder gewoon niet bleek. heb afgelopen weken voor t eerst in me leven gehoord bruin te zijn.
reacties van bekenden waren zeer leuk, ze moesten echt lache van "hoohoo kijk hem eens eruit zien". sindsdien ben ik maar wat gaan minderen omdat heel bruin mij te nep staat.
 
0,5 is zeker goed om mee te beginnen maar dan wel dagelijks. Ik denk dat deze dosis te weinig is als je er steeds een dag of meer tussen laat. Dat wilde ik dus zeggen.

Ik begrijp dat je nu alleen in het weekend een shot+zonnebank doet. Hoeveel mg neem je? En heb je daarvóór wel een 'kuurtje' (loadfase) gedaan?

Als je al goed bruin wordt van een wekelijks shotje + zonnebank zonder loadfase, is dat ideaal natuurlijk :)
 
Ik heb net weer 6 mg. over een weekje gezet en één zonnebankje. Ik krijg nu al reakties dat ik zo apnormaal bruin ben. Beetje oppassen want het is heftig spul en voor je het weet herkennen je vrienden je niet meer ;-)
 
Dit is je eerste week? Hoe heb je je dosis verdeeld?

Zou overigens leuk zijn als men eens een before- en afterpics post. Dan kan de rest ook zien wat voor topspul het is.
 
heb tot zaterdag ieder dag 1 mg gezet. Daarna zonnebankje gepakt en kwam er onder vandaan of ik 3 weken op de bahama's gelegen had.

Ga nu met 1 mg. per week onderhouden. Dat lijkt me voldoende. Wat denken jullie?
 
Is het ook te doseren dat je een "beetje" bruin wordt?
 
Mela is the best... super vet spul
 
Is het ook te doseren dat je een "beetje" bruin wordt?

Dat wou ik ook weten!

En als ik bijvoorbeeld een week lang 0,5 pd heb gezet kan ik dan op onderhoud zetten?

En hoeveel moet ik dan zetten?
 
Dat wou ik ook weten!

En als ik bijvoorbeeld een week lang 0,5 pd heb gezet kan ik dan op onderhoud zetten?

En hoeveel moet ik dan zetten?

gewoon zolang spuiten tot je de gewenste kleur bereikt hebt en daarna bijv. éénmaal per week op onderhoud spuiten. en alles aan dezelfde hoeveelheid bijv. op 0,5 zoals je zelf al aangaf.
 
Dus dan 0,5 per week spuiten? (als ik daar goed op ga)
 
melanotan

Ik verbrand altijd .Vraag me af of er in nederland of belgie al ergens samengewerkt word met clinuvel ,???of of je je ergens kunt opgeven voor trials
 
Dat wou ik ook weten!

En als ik bijvoorbeeld een week lang 0,5 pd heb gezet kan ik dan op onderhoud zetten?

En hoeveel moet ik dan zetten?

Stel dat je begint met 0,5 - 0,5 - 0,6 - 0,6 - 0,7 -0,7 - 0,8 - 0,8 etc. net zolang tot je jouw gewenste kleur hebt bereikt, dan stop je met dagelijks injecteren en stap je over op 1 x per week 1,0 mg. Dit is bij de meesten echt voldoende om te onderhouden.
 
heb tot zaterdag ieder dag 1 mg gezet. Daarna zonnebankje gepakt en kwam er onder vandaan of ik 3 weken op de bahama's gelegen had.

Ga nu met 1 mg. per week onderhouden. Dat lijkt me voldoende. Wat denken jullie?

Denk ik ook wel. Je bent dus direct begonnen met 1,0 mg? Geen last van side-effects zoals bijv. extreme misselijkheid?
 
Nee dat niet, heb de eerste drie dagen een halve mg in de ochtend en een halve in de avond gezet. daarna drie dagen voor het slapen gaan. Nu kakbruin.

Even voor de illustratie een voor en na foto's die ik op het melanotan.org forum vond. Een wijze les om er voorzichtig mee om te springen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sick!! Mensen die wedstrijden doen hoeven dus niet meer 'geverfd' te worden maar beginnen gewoon een overdosis kuurtje melanotan..
 
Back
Naar boven