MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Heb al drie verschillende gehad.. mss die van sunatura nog maar eens proberen.. Ben wel poepiebruin.

Ja, laatst met dat mooie weer was ik ook echt een neger, hah

Hoi, jeetje wat raar! En dit komt door de melanotan 2?

Groetjes Lin
Geen idee waardoor het komt, ben nooit eerder zo bruin geweest dus heb het ook nooit eerder meegemaakt. Was wel echt gruwelijk bruin in 1 maand, viel me zelf niet eens op. Ging na een maand langs m'n ouders en iedereen schrok zich dood, toen wist ik dat ik wel genoeg had gebruikt:p. Was van usapep, en die is toch wel positief hier. Denk dat het eerder aan mij ligt, want heb er niet eerder van gehoord dat iemand er last van heeft.

M'n broer heeft wel vitiligo tho, maar denk niet dat dat wat uitmaakt in dit geval(erfelijke aandoening). Anders zou ik er helemaal geen pigment in moeten hebben.
 
Ja, zag idd dat hun vials nauwelijks poeder bevatten.. minder vulmiddel is natuurlijk altijd beter!
 
Geen idee waardoor het komt, ben nooit eerder zo bruin geweest dus heb het ook nooit eerder meegemaakt. Was wel echt gruwelijk bruin in 1 maand, viel me zelf niet eens op. Ging na een maand langs m'n ouders en iedereen schrok zich dood, toen wist ik dat ik wel genoeg had gebruikt:p. Was van usapep, en die is toch wel positief hier. Denk dat het eerder aan mij ligt, want heb er niet eerder van gehoord dat iemand er last van heeft.

M'n broer heeft wel vitiligo tho, maar denk niet dat dat wat uitmaakt in dit geval(erfelijke aandoening). Anders zou ik er helemaal geen pigment in moeten hebben.


Gek.. ziet er net uit zoals spraytan er onregelmatig vanaf gaat.. Hoelang heb je hier al last van? Ik zou denk ik goed je hele lichaam scrubben misschien dat dat helpt...
 
Gek.. ziet er net uit zoals spraytan er onregelmatig vanaf gaat.. Hoelang heb je hier al last van? Ik zou denk ik goed je hele lichaam scrubben misschien dat dat helpt...
Paar weken, ik scrub vrijwel dagelijks maar daar gaat het niet zo heel veel sneller door. Wanneer ik zweette ging het er heel hard van af door even een handdoek doorheen te halen, maar onder de douche gaat het er nauwelijks af.
 
Paar weken, ik scrub vrijwel dagelijks maar daar gaat het niet zo heel veel sneller door. Wanneer ik zweette ging het er heel hard van af door even een handdoek doorheen te halen, maar onder de douche gaat het er nauwelijks af.


Vreemd zeg en wat kut.. Misschien kan je nu juist spraytan gebruiken zodat je het niet opvalt
 
Vreemd zeg en wat kut.. Misschien kan je nu juist spraytan gebruiken zodat je het niet opvalt
Met dit weer draag ik voornamelijk lange mouwen dus het valt al niet zo op, behalve dat m'n handen een heel stuk bleker zijn dan m'n gezicht:p
 
Echt raar.. als je alles lichter wilt hebben zou je eens naar de sauna kunnen gaan, daar zweet je nogal behoorlijk.
 
Hoelang kun je het ongeveer gemixd met bact. Water in de koelkast bewaren? En gebruiken jullie dit gwn het hele jaar door ??
 
Screenshot_20161028-114650.png 20161028_120111.jpg 20161028_120048.jpg Mensen een vraagje.. ik bestel bacteriostatisch water maar ik krijg steriel water! Dat is toch niet hetzelfde ! In bacteriostatisch water zit alcohol en natrium ..
Bij mijn laatste poging kreeg ik een vial met water, maar wat t is?Screenshot_20161028-114650.png 20161028_120111.jpg 20161028_120048.jpg
Screenshot_20161028-114650.png
20161028_120111.jpg
20161028_120048.jpg
 
Zou het niet vertrouwen, staat niet eens op wat erin zit
 
Nee, ga t ook zeker niet gebruiken.. alweer €25.- weggegooid. bahbah
 
Ik heb altijd zo'n vials gehad maar bestelde niet bij betreffende site.
Of je het wilt gebruiken is aan jezelf.
 
Waar staat precies dat je een recept voor nodig hebt? Ik zie het namelijk niet staan
 
Back
Naar boven