MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Bacteriologisch water is een medicijn kerel. Wanneer beginnen mensen nou eens naar Yzord te luisteren. Dus niet handelen in water dus.(EricR als hij nog mod is).
 
Ow krijgen we dit weer. Een n00bje die iets serieus afwimpelt met "don't feed the troll". We zullen zien als je Ministerie van Volksgezondheid op je dak krijgt voor het verkopen van bac water. Been there, done that.
 
Ow krijgen we dit weer. Een n00bje die iets serieus afwimpelt met "don't feed the troll". We zullen zien als je Ministerie van Volksgezondheid op je dak krijgt voor het verkopen van bac water. Been there, done that.

Je blijft doorgaan he, ik kan je reporten voor trollen en je kan daar een waarschuwing voor krijgen.
 
Ja ik ben bang nu...jezus. het was een goed bedoelt advies en ineens ben ik een troll. Stijgt de test naar je hoofd ofzo?
 
snap niet dat iedereen moeilijk doet voor bac, afgelopen 2,5 jaar bijna altijd naci of steriel water gebruikt zonder problemen. enige is dat je het gemengd niet langer als een maandje moet laten staan.
 
Jaa sunatura is zonder filler, misschien dat dat uit maakt

Dat is nieuw voor mij.....kreeg toen ik daar nog bestelde telkens wisselende inhoud. Ene keer kleine brokjes, dan een halve vial vol glad afgestreken. En heb door de jaren heen regelmatig besteld.
Dus om te zeggen dat hier geen filler in zit gaat niet op. Waarschijnlijk verkoopt sunatura ook maar weer door wat deze persoon bij een ander weer heeft ingekocht en weet niemand wat er daadwerkelijk in zit.
 
Ik ben er half bleek van geworden, overal waar ik in de zomer veel heb gezweten of waar ik veel heb zitten schrobben is aardig wat pigment weg. Witte handdoeken die zelfs bruin zijn geworden door stukjes van m'n huid. Loop nu als iemand met vitiligo rond, maar dat is het niet btw. Er zit nog wel wat pigment in, maar meer zoals pre-mt2. Ziet er echt verschrikkelijk uit:(

Dacht ik compenseer het door weer mt2 te gebruiken en wat te zonnebanken, maar nu er geen zon meer is gaat alles een beetje weg en wordt het al iets recht getrokken.

Screenshot_20161016_123110.png

Het verschil is nog iets groter, m'n camera is niet zo geweldig.

Zover ik het kan beoordelen van een foto, lijkt het dat je Tinea Versicolor hebt. Een veel voorkomend probleem bij het gebruik van MT2. Persoonlijk raad ik je aan een (paar) keer in bad te liggen met Head & Shoulders (of te behandelen met iets anders dat het ingredient selenium sulfide bevat, bijv. Selsun).
 
Zover ik het kan beoordelen van een foto, lijkt het dat je Tinea Versicolor hebt. Een veel voorkomend probleem bij het gebruik van MT2. Persoonlijk raad ik je aan een (paar) keer in bad te liggen met Head & Shoulders (of te behandelen met iets anders dat het ingredient selenium sulfide bevat, bijv. Selsun).
Interessant, heb helaas geen bad maar even goed scrubben tijdens het douchen met head & shoulders zou dan ook kunnen denk ik?
 
Interessant, heb helaas geen bad maar even goed scrubben tijdens het douchen met head & shoulders zou dan ook kunnen denk ik?

Zou in principe geen probleem moeten zijn. Wel goed laten intrekken en aankomende dagen herhalen. Persoonlijk zou ik voor Selsun gaan. Dat is wat geconcentreerder en werkt effectiever als je geen bad hebt. Je kan het zo bij de apotheek halen.
 
Interessant, heb helaas geen bad maar even goed scrubben tijdens het douchen met head & shoulders zou dan ook kunnen denk ik?
Als het tinae versicolor is dan is dit goed te behandelen. Zelf krijg ik altijd bij het gebruik van m2 hier ook last van. Krijg dan bij de huisarts een shampoo en medicatie ervoor en heb er dan geen last meer van.
 
Als het tinae versicolor is dan is dit goed te behandelen. Zelf krijg ik altijd bij het gebruik van m2 hier ook last van. Krijg dan bij de huisarts een shampoo en medicatie ervoor en heb er dan geen last meer van.
Volgens Google wordt Tinea Versicolor veroorzaakt door een schimmel/gist.
Wat heeft dat dan met Melanotan te maken ?
Groetjes Linda
 
Volgens Google wordt Tinea Versicolor veroorzaakt door een schimmel/gist.
Wat heeft dat dan met Melanotan te maken ?
Groetjes Linda

Melanotan heeft invloed op de talgklieren en vaak krijgen gebruikers hierdoor een vettige huid. De gist waarover je het hebt, komt van nature op je huid voor en leeft van vet/olie. Doordat je meer talg gaat produceren groeit de aanwezigheid van deze gist. Bij sommigen kan de gist de bovenste laag van huid aantasten, waardoor de vorming van huidkleurstof/pigment verstoord raakt en er 'vlekjes' ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Melanotan heeft invloed op de talgklieren en vaak krijgen gebruikers hierdoor een vettige huid. De gist waarover je het hebt, komt van nature op je huid voor en leeft van vet/olie. Doordat je meer talg gaat produceren groeit de aanwezigheid van deze gist. Bij sommigen kan de gist de bovenste laag van huid aantasten, waardoor de vorming van huidkleurstof/pigment verstoord raakt en er 'vlekjes' ontstaan.
Ach zo .. Dat van die vettigere huid heb ik zelf helemaal niet, mijn poriën zijn juist veel kleiner geworden .
Groetjes
 
Iemand enig idee heolang melanotan2 in je bloed blijft ?
Word eind Januari geopereerd en lijkt me toch verstandig om dan niet aan dit spul te zitten ..
wat denken jullie ?
 
Iemand enig idee heolang melanotan2 in je bloed blijft ?
Word eind Januari geopereerd en lijkt me toch verstandig om dan niet aan dit spul te zitten ..
wat denken jullie ?

Halfwaardetijd van MT1 is ongeveer 1 uur. MT2 heeft een halfwaardetijd van ongeveer 33 uur. Persoonlijk zou ik direct stoppen en oppakken wanneer je volledig hersteld bent.
 
Begin het spuiten een beetje beu te worden dus wil graag voor een periode over gaan stappen naar neusspray. Ben me er van bewust dat het voor de helft minder effectief is etc. Hoe zou ik het moeten mixen vraag ik me alleen af. En welke neussprays zijn ideaal voor te doseren? Had laatst 10mg MTII met 2ml gemixt, toen ik het ging sprayen was bijna alles gelijk op, moet niet bedoeling zijn lijkt me. Moet ik nog iets anders erbij doen behalve de MTII en bac water?
 
Begin het spuiten een beetje beu te worden dus wil graag voor een periode over gaan stappen naar neusspray. Ben me er van bewust dat het voor de helft minder effectief is etc. Hoe zou ik het moeten mixen vraag ik me alleen af. En welke neussprays zijn ideaal voor te doseren? Had laatst 10mg MTII met 2ml gemixt, toen ik het ging sprayen was bijna alles gelijk op, moet niet bedoeling zijn lijkt me. Moet ik nog iets anders erbij doen behalve de MTII en bac water?
Iemand een antwoord hierop? Zou er erg mee geholpen worden.
 
Gezien het mechanisme achter melanotan-2 ga ik ervan uit dat het ook beschermt tegen de zon, toch?
 
Back
Naar boven