Fitness Seller

Melanotan kuurtje!

Bezoekers in dit topic

Drippy

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2011
Berichten
214
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik ben sinds gister aan me 2e melanotan II kuur begonnen en ga mijn ervaring hier met jullie delen, desnoods kunnen er ook vragen gesteld worden

Hiervoor het 1 maal eerder gedaan. Ben toen begonnen met een opstart week van 7 dagen.
dag 1: 0.02 ml
dag 2: 0.03 ml
dag 3: 0.04 ml
dag 4: 0.05 ml
dag 5: 0.05 ml
dag 6: 0.04 ml
dag 7: 0.03 ml

Daarna overgegaan op 1x per week spuiten a 0.03 ml.
Na dag 3 ben ik onder de zonnebank gegaan, er was nog niet veel te zien, niet veel bruiner als normaal. Toen na dag 6 weer naar de zonnebank geweest…
Het resultaat was schokkend, heb nog nooit zo zwart gezien :P Had hele donkere kringen om me ogen en me lippen waren paars. Ben daarna 2/3 weken niet naar de zonnebank geweest omdat ik nog bruin genoeg was.

Uiteindelijk klaar met de kuur en 2 maanden geen mela gespoten. Nu dus sinds gisteren weer begonnen.
Ben begonnen met 0.03 ml nu ga ik niet weer een opbouw week doen, ik spuit tot vrijdag 3 streepjes en dan weer 1x per week. Dan nog naar de zonnebank als ik het nodig vind.
Ik spuit het in met een insulinespuitje, voel er verder niks van.

Als er vragen zijn hoor ik het wel!
 
Laatst bewerkt:
ml?

het draait om het aantal mg niet de ml.

je koopt bijvoorbeeld 10 mg, dat mix je met 1 ml bac of steriel water en dan pak je dus 0.1 ml voor 1 mg.

weet niet wat jouw verhouding is maar 2 ml water sq injecteren is nogal overdreven vindt je niet?
 
Huh het is toch gewoon mooi weer buiten?
 
ml?

het draait om het aantal mg niet de ml.

Dit en daarnaast 5ml in een slin spuit en dat subcutaan.......??? volgens mij begrijp je er zelf ook niet veel van.....kijk eens hoeveel 5ml is! Dat is met AAS intramusculair al behoorlijk veel, zelf voor mijn bilspier. Laat staan in buikvet!!!

Daarnaast heet het melanotan II, ik moest serieus denken, WTF is een mela kuur nu weer?
 
ml?

het draait om het aantal mg niet de ml.

je koopt bijvoorbeeld 10 mg, dat mix je met 1 ml bac of steriel water en dan pak je dus 0.1 ml voor 1 mg.

weet niet wat jouw verhouding is maar 2 ml water sq injecteren is nogal overdreven vindt je niet?

Klopt, mijn fout.
Was even kwijt hoe het nou precies hete.
insuline-spuit-1-ml-met-naald.png


Het zijn zeg maar die kleinste streepjes en daar dan 3 van.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Huh het is toch gewoon mooi weer buiten?

Dat heb je goed gezien!
Maar het kan altijd een tintje bruiner.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Dit en daarnaast 5ml in een slin spuit en dat subcutaan.......??? volgens mij begrijp je er zelf ook niet veel van.....kijk eens hoeveel 5ml is! Dat is met AAS intramusculair al behoorlijk veel, zelf voor mijn bilspier. Laat staan in buikvet!!!

Daarnaast heet het melanotan II, ik moest serieus denken, WTF is een mela kuur nu weer?

Jaja, sorry, foutje!
Zal de naam wel even veranderen...
 
Waar koop je dat spul? Lijkt mij ook wel wat om een keer te proberen.
 
Blijft over dat je in mg moet blijven denken want je wil niet weten hoeveel oplossing je spuit maar hoeveel werkzame melanotan per dag.

Hoeveel ml water heb je bij hoeveel mg melanotan gedaam?
 
Waar koop je dat spul? Lijkt mij ook wel wat om een keer te proberen.

Je kan het niet zomaar in de winkel kopen, zou het proberen bij je lokale AAS boer.

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Blijft over dat je in mg moet blijven denken want je wil niet weten hoeveel oplossing je spuit maar hoeveel werkzame melanotan per dag.

Hoeveel ml water heb je bij hoeveel mg melanotan gedaam?

Ik heb 10 mg Melanotan vermengd met 100 units, een heel spuitje dus.

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Gister avond laat me tweede spuit gezet.
Vandaag weer een gloeihoofd en van mensen krijg ik de vraag of ik naar de zonnebank ben geweest. Het werkt dus weer goed!
 
Je kan het niet zomaar in de winkel kopen, zou het proberen bij je lokale AAS boer.

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------



Ik heb 10 mg Melanotan vermengd met 100 units, een heel spuitje dus.

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Gister avond laat me tweede spuit gezet.
Vandaag weer een gloeihoofd en van mensen krijg ik de vraag of ik naar de zonnebank ben geweest. Het werkt dus weer goed!

dat is dus 1 ml, als je 3 kleine streepjes pakt is 0.03 ml

10 mg = 1 ml
1 mg = 0.1 ml
0.1 mg = 0.01 ml
0.3 mg = 0.03 ml

je zet dus 0.3 mg, ik snap niet wat er interessant kan zijn aan deze log want dit is echt heel weinig.

ik pakte zelf 1 mg per dag tot ik op juiste kleur was en vanaf toen 2 x per week 1 mg om op kleur te blijven.
 
dat is dus 1 ml, als je 3 kleine streepjes pakt is 0.03 ml

10 mg = 1 ml
1 mg = 0.1 ml
0.1 mg = 0.01 ml
0.3 mg = 0.03 ml

je zet dus 0.3 mg, ik snap niet wat er interessant kan zijn aan deze log want dit is echt heel weinig.

ik pakte zelf 1 mg per dag tot ik op juiste kleur was en vanaf toen 2 x per week 1 mg om op kleur te blijven.

Maar waarom meer spuiten als het niet nodig is?
Ik wordt met die 0.03 ml per week nog steeds bruiner. Ga dan wel eens per twee weken onder de zonnebank.

En als je het niet interessant vindt, dan volg je het toch niet? Misschien zijn er mensen die het wel interessant vinden?:)
 
Maar waarom meer spuiten als het niet nodig is?
Ik wordt met die 0.03 ml per week nog steeds bruiner. Ga dan wel eens per twee weken onder de zonnebank.

En als je het niet interessant vindt, dan volg je het toch niet? Misschien zijn er mensen die het wel interessant vinden?:)

goed punt.

maar je lack aan knowledge en over ml's praten terwijl je in mg telt is net als zeggen ik zet 4 ml hcg.
 
goed punt.

maar je lack aan knowledge en over ml's praten terwijl je in mg telt is net als zeggen ik zet 4 ml hcg.

Je hebt gelijk!
Dit was ook nooit me sterkste punt op school??? Een maat heeft uitgelegd hoeveel ik moest inspuiten en hoeveel moest vermengen. Sorry voor de verwarring!
 
Je hebt gelijk!
Dit was ook nooit me sterkste punt op school??? Een maat heeft uitgelegd hoeveel ik moest inspuiten en hoeveel moest vermengen. Sorry voor de verwarring!

belangrijkste is dat je het nu zelf weet.
ik maak voor een maatje van mij hcg klaar en hij werd ontzettend boos op me omdat "er minder inzat dan andere keren" en dacht dat ik van hem had gestolen.
maak iemand maar eens in een keer duidelijk dat het niet om het aantal ml maar om het aantal mg/iu gaat :D meeste snappen er geen bal van.
 
belangrijkste is dat je het nu zelf weet.
ik maak voor een maatje van mij hcg klaar en hij werd ontzettend boos op me omdat "er minder inzat dan andere keren" en dacht dat ik van hem had gestolen.
maak iemand maar eens in een keer duidelijk dat het niet om het aantal ml maar om het aantal mg/iu gaat :D meeste snappen er geen bal van.

Daar heb ik dus ook heel veel last van.
Lees vaak mee in de AAS sectie en kom dan echt niet wijs uit de maatstaven daar.
Heb je misschien een handig linkje waar het uitgelegd wordt?
Want hoe kan je nou zien hoeveel mg erin zit als het al is vermengd?
 
Kan je iets meer over de kuur vertellen, vind het interessant.
Je spuit mela in je lichaam en daar door verkleurt je huid?
 
Daar heb ik dus ook heel veel last van.
Lees vaak mee in de AAS sectie en kom dan echt niet wijs uit de maatstaven daar.
Heb je misschien een handig linkje waar het uitgelegd wordt?
Want hoe kan je nou zien hoeveel mg erin zit als het al is vermengd?

10 mg = 1 ml
1 mg = 0,1 ml
0.1 mg = 0.01 ml


10 mg = 10 ml
1 mg = 1 ml
0.1 mg = 0.1 ml

10 mg = 100 ml
1 mg = 10 ml
0.1 mg = 1 m

10 mg = 5 ml
1 mg = 0.5 ml
0.1 mg = 0.05 ml

en ga zo door, ik schrijf het altijd zo op en als ik 0.07 ml moet weten terwijl ik 10 mg met 1 ml heb vermengd reken ik het zo :

10 mg = 1 ml
1 mg = 0.1 ml
0.1 mg = 0.01 ml x 7
----------------------
0.7 mg = 0.07 ml

me AAS is het vaak een vaste waarde, 1 ml test e is (meestal) 250 MG
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Kan je iets meer over de kuur vertellen, vind het interessant.
Je spuit mela in je lichaam en daar door verkleurt je huid?

Klopt, je spuit het in en daarmee verhoog je de aanmaak van melanine in je cellen. Het verhoogd daarbij ook je bescherming tegen UV straling.
Het is eigenlijk een middel tegen huidkanker, maar omdat je ook een mooie egale kleur ervan krijgt, gebruiken mensen het ook om bruiner te worden.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

10 mg = 1 ml
1 mg = 0,1 ml
0.1 mg = 0.01 ml


10 mg = 10 ml
1 mg = 1 ml
0.1 mg = 0.1 ml

10 mg = 100 ml
1 mg = 10 ml
0.1 mg = 1 m

10 mg = 5 ml
1 mg = 0.5 ml
0.1 mg = 0.05 ml

en ga zo door, ik schrijf het altijd zo op en als ik 0.07 ml moet weten terwijl ik 10 mg met 1 ml heb vermengd reken ik het zo :

10 mg = 1 ml
1 mg = 0.1 ml
0.1 mg = 0.01 ml x 7
----------------------
0.7 mg = 0.07 ml

me AAS is het vaak een vaste waarde, 1 ml test e is (meestal) 250 MG

Kijk dat is nog eens handig! Bedankt!
Onderstaande ga ik misschien in de toekomst nodig hebben!
 
Klopt, je spuit het in en daarmee verhoog je de aanmaak van melanine in je cellen. Het verhoogd daarbij ook je bescherming tegen UV straling.
Het is eigenlijk een middel tegen huidkanker, maar omdat je ook een mooie egale kleur ervan krijgt, gebruiken mensen het ook om bruiner te worden.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------



Kijk dat is nog eens handig! Bedankt!
Onderstaande ga ik misschien in de toekomst nodig hebben!

Mehh.. Tis in principe puur cosmetisch, maar indirect helpt het natuurlijk beschermen tegen huidkanker. Dit gaat vooral op voor mensen met een zeer lichte huid. Dan helpt dit middel om bruin te worden en daarmee beter tegen de zon te kunnen. Desondanks zie ik vooral misbruik van dit spul door mensen die zo nodig mega bruin willen zijn.
 
Mehh.. Tis in principe puur cosmetisch, maar indirect helpt het natuurlijk beschermen tegen huidkanker. Dit gaat vooral op voor mensen met een zeer lichte huid. Dan helpt dit middel om bruin te worden en daarmee beter tegen de zon te kunnen. Desondanks zie ik vooral misbruik van dit spul door mensen die zo nodig mega bruin willen zijn.

Nouja, mega bruin...
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand.
Ik gebruik het omdat ik veel binnen zit op kantoor en weinig tijd heb om altijd maar naar de zonnebank te gaan.
Vind het een ideaal middel!
 
Nouja, mega bruin...
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand.
Ik gebruik het omdat ik veel binnen zit op kantoor en weinig tijd heb om altijd maar naar de zonnebank te gaan.
Vind het een ideaal middel!

mela deed voor mij vrij weinig totdat ik ging zonnebanken.
 
Back
Naar boven