Fitness Seller

Ment0s, en door!

Bezoekers in dit topic

ment0s

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2011
Berichten
2.750
Waardering
1.302
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Hierbij besloten een log te maken en zo goed als mogelijk bij te houden.
Ik wil er ook bij zeggen dat als iemand mij herkent degene dit aub discreet houd. Pm mag altijd.

Heb 7 maand blast cruise gedaan en kwam tot hier.
2029e9ff31a9f5f0e7a8368083df1ae5.jpg


Was daar rond de 104kg bij 186cm en bulkte lekker door.

Toen werd ik ziek en niemand wist waarom.
Off gegaan zonder nakuur, gestopt met trainen, auswich dieet, 3 ziekenhuisopnames en uiteindelijk een operatie verder nog maar 90kg na 4 maand.
Maar wel weer gezond. :)

Nu weer net 2 weken bezig.
Eerste week was fullbody om weer te wennen.
Enorm veel ingeleverd op kracht en zou de kracht stats dan ook niet eens opnoemen.
Nu weer verder met ppl 6x p week wat enorm fijn voelt.
Ook leuk om weer alle jongens en meiden te zien.

Ik was enorm aan het twijfelen hoe ik het zou aanpakken maar ben eruit.
Ik ga eerst cutten en hopelijk in de cut toch wat massa terug te pakken door muscle memory en andere hulpmiddelen.
Ik gebruik hierbij:
500mg tren e p week
250mg test e p week
T3 50mcg. P dag

Het eten is niet fancy,
Zit op 2800kcal
220gr eiwit
60gr vet.

Ondanks dat ik zo enorm laag zit in me voeding ben ik toch een kg zwaarder en al een stukje droger. Ty god for tren and muscle memory!

Eerste keer dat ik ga loggen. Hoop dat jullie het interessant vinden.
Zou het nog wat uitgebreider kunnen maken.

Nu push dagje.
 
Ik zou niet aan cutten denken op dit moment.

Je zegt dat je B&C gedaan hebt voor 7 maanden en dan met alles gestopt zonder nakuur. Nu 4-5 maanden later zal je natuurlijke test productie nihil zijn. Heb je een bloedtest laten doen?


Ik zou alles rustig opbouwen. Test op 300 mg week en over twee weken kan je dan iets gaan toevoegen.
Wat je nu gaat doen is met een bazouka je shape proberen terug te halen....
 
In! Bruut fysiek ;)
 
Ik zou niet aan cutten denken op dit moment.

Je zegt dat je B&C gedaan hebt voor 7 maanden en dan met alles gestopt zonder nakuur. Nu 4-5 maanden later zal je natuurlijke test productie nihil zijn. Heb je een bloedtest laten doen?


Ik zou alles rustig opbouwen. Test op 300 mg week en over twee weken kan je dan iets gaan toevoegen.
Wat je nu gaat doen is met een bazouka je shape proberen terug te halen....


Geen bloedtest gedaan, weet van mezelf dat ik sws slecht herstel en het nu nog plat ligt. Daarom ook gaan b&c
Verder zijn me cholesterol, bloedruk en leverwaarden wel goed.
Cutten was een kleine gok, was erg benieuwd wat muscle memory zou doen. Dat gaat zelfs beter dan verwacht. Zou ook kunnen komen door mijn auswich dieet dat ik hiervoor deed.
Ik heb hiervoor soms op een beschuitje p dag gezeten dus 2800kcal is al heerlijk [emoji16]
Als ik klaar ben met de cut ga laat ik de tren doorlopen, en stop ik de test e, dan zet ik susta op 150mg en 100mg NPP eod ernaast. Misschien met mast, maar eerst eens zien hoe het cutten verder gaat.
Je hebt gelijk met je bazooka stelling. Gebruik zelfs liever een kernwapen dus hou me nog in. [emoji56]Gelukkig ken ik me lichaam goed en alles voelt weer in zijn element.

Vandaag push dagje gehad. Niet echt speciaal maar merk wel dat de kracht weer langzaam terug komt. Voelt toch weer fijn.
 
Je foto van einde kuur of van nu?

Zou iig eerst weer bulken en wat verloren massa terug winnen. Maar als je er als op de foto nu uitziet lekker cleanbulk doen en dan in de cut ben je zo weer droog.
 
Was toen on en aan het cleanbulken. Straks als ik weer goed onder de 10% sta ga ik weer cleanbulken en hoop ik zo droog mogelijk te blijven. Verwacht dat met 3 weken wel te halen. Anders ben ik net een jojo met bulken en cutten en vind dat zonde. De ervaring leert dat ik dan het minste resultaat pak.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Voor de geïnteresseerden, dit is mijn schema. Train minimaal 6x p week.




Push: A
Bb bench press 4x4-6
Incline db press 4x8-12
Smith overhead press 5x4-6
Incline cable fly 4x8-12
Cable side raise 4x8-12
Cable tricep extension 4x8-12
Db tricep extension 4x8-12

Pull: A
Wide grip pull ups 4x bw
Bb row 5x4-6
Close grip cable pull downs 3x8-12
Preacher curl 3x8-12
Hammer curl 3x8-12
Face pulls 4x8-12

Legs:A
Bb squat 4x4-6
Leg press 4x8-12
Leg extension 3x8-12
Leg curl 5x8-12
Leg press calve raises 4x15-20
Hanging leg raises 3x8-12


Push: B
Incline bb press 4x4-6
Flat bench dumbell press 4x8-12
Machine schoulder press 4x8-12
Machine incline chest press 3x8-12
Side raises 5x8-12
Dips wheigthed 3x8-12
Cable tricep extension 3x8-12

Pull: B
Tbar rows 4x4-6
Cable rows 4x8-12
Behind neck cable pulldown 4x8-12
Shrugs 5x4-6
Bb curls 4x8-12
Reverse bb curls 4x8-12
Wrist curls 3x8-12


Leggs: B

Bb squat 4x4-6
One Leg press low stance 4x8-12
Leg extension 3x8-12
Leg curl 5x8-12
Legpress calve raises 4x15-20
Weighted situps 4x8-12
 
Vandaag legs B dagje :)
 
Vandaag pull dagje.
Ben nu weer 3 weken bezig waarvan 2 serieus.
Twee weken op test300/tren500
Ga door tot ik onder de 10% met cutten.
Dan per week rustig me voeding verhogen en npp toevoegen en de test vervangen door sust die naar 525mg gaat.
Gewicht is nu 94kg.


Pull: B
Tbar rows 60x12 70x8 80x6 80x6 80x6
Cable rows 65x12 70x12 75x10 70x12
Behind neck pulldown 65x12 70x12 75x12 75x12
Shrugs 100kgx10 120x8 120x8 120x8
Bb curls 25x12 30x12 30x12 30x10
Reverse bb curls 20x12 20x12 20x12 20x12
Wrist curls 20x20 20x20 20x20 20x16


Trainingen gaan steeds lekkerder, focus echt op contractie. Doe bewegingen lekker langzaam en krijg ondanks dieet toch nog best een pomp. :)
Hierbij een foto'tje.

3d119a1c78f877ce477cbfb54827154a.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
ziet er goed uit pik!
 
Thanks man, ben wel echt heel erg plat na zo'n schijt tijd maar t voelt echt fijn allemaal weer. [emoji5]
 
Thanks man, ben wel echt heel erg plat na zo'n schijt tijd maar t voelt echt fijn allemaal weer. [emoji5]
Moah valt mee zo te zien op die foto is eerder mentaal denk ik tenminste dat heb ik zelf wel.. ene dag voel ik me vol en denk ik het word wat en de dag erna voel ik me weer plat [emoji12]
 
In! Altijd bizar om te zien hoe genadeloos BB is, even door omstandigheden niks kunnen doen en je verliest al snel heel veel. Wel beter dat je het weer oppakt en knalt.
Veel succes man.
 
Als ik de foto's een beetje vergelijk valt me eigenlijk op dat je qua vet% wel aardig bent blijven hangen, wat iets is wat mij positief lijkt. Je bent wat volume en definitie kwijt wat je vooral bij je armen ziet, maar verder denk ik dat je de 'schade' toch behoorlijk beperkt hebt weten te houden. Ben benieuwd hoe snel het gaat! In!
 
Moah valt mee zo te zien op die foto is eerder mentaal denk ik tenminste dat heb ik zelf wel.. ene dag voel ik me vol en denk ik het word wat en de dag erna voel ik me weer plat [emoji12]

Bigorexia is een bitch [emoji13]

In! Altijd bizar om te zien hoe genadeloos BB is, even door omstandigheden niks kunnen doen en je verliest al snel heel veel. Wel beter dat je het weer oppakt en knalt.
Veel succes man.


Thanks man, ben ook gelijk weer begonnen wanneer ik kon en wil zo snel mogelijk weer terug en verder. Maja sommige dingen doe je niks aan. Begin gewoon weer vanaf een stapje terug. :)


Als ik de foto's een beetje vergelijk valt me eigenlijk op dat je qua vet% wel aardig bent blijven hangen, wat iets is wat mij positief lijkt. Je bent wat volume en definitie kwijt wat je vooral bij je armen ziet, maar verder denk ik dat je de 'schade' toch behoorlijk beperkt hebt weten te houden. Ben benieuwd hoe snel het gaat! In!

Toen ik net off ging kon ik nog redelijk eten en werd ik wel een stukje vetter, op die manier probeerde ik wanhopig wat massa vast te houden zonder te trainen. Maar naarmate de klachten erger werden en ik steeds minder ging eten zakte mijn bf weer snel naar beneden. Vooral op alleen een beschuitje per dag. Helaas ging de massa toen ook snel weg [emoji28]
Armen waren 45cm, nu 42cm. En de benen ben ik helemaal een pak massa op kwijt.
Maar komt allemaal wel weer goed. Alle vertrouwen en heb er zin in :)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Gewoon lange broek voorlopig dus in trainen en met de guns shinen ;-)

45cm omtrek naar 42cm is toch nog zeer degelijk. Zal wel snel weer in groeien!
 
Haha ben niet zo'n shiner, train vaak zat zelfs in een hoody. Alleen in de zomer is het echt te heet daarvoor.
Best ironisch ook dat veel grote gasten bij ons gewoon in tshirt of hoody trainen en de potloodjes in stringer tops [emoji23]
 
Back
Naar boven