XXL Nutrition

Ment0s, en door!

Bezoekers in dit topic

Haha jaa dat zijn de goei! :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ff een post om te showen dak nog leef :p
Vol in de cruise, 5e week nu.
Ga nu heel lichtjes cutten, en dan over 3 weken starten met een bulk blast.
Denk op 750mg test en en 600mg bold.
Misschien npp erbij, maar dat laat ik jullie nog wel weten.
Iemand test, bold en npp in een stack gebruikt?


image.jpeg
 
Ff een post om te showen dak nog leef :p
Vol in de cruise, 5e week nu.
Ga nu heel lichtjes cutten, en dan over 3 weken starten met een bulk blast.
Denk op 750mg test en en 600mg bold.
Misschien npp erbij, maar dat laat ik jullie nog wel weten.
Iemand test, bold en npp in een stack gebruikt?


Bekijk bijlage 79256
:fapn:
 
Super druk met werk/ studeren dus ben hier een heel stuk minder actief. Blijf verder wel gewoon loggen maar de ene periode iets meer dan de andere. Ondertussen blast iets eerder begonnen :)
In me 2e week nu alweer met een oxy kickstart. Nu geen last van misselijkheid of maagpijn op de oxy. Klop het gelijk ff af want wie weet komt het nog :p
Gewicht schoot eerste week omhoog, net zoals vocht en vet percentage:rolleyes:
Geen probleem ik ga lekker door bulken en hoop deze winter er flink wat massa aan te plakken. Moet lukken met deze blast en voor nu ff op 4500/4700kcal
-gram test e ew
-500mg bold ew
-466mg npp ew
-oxy 100mg ed
Kracht is merkbaar nu in de 2e week al hoger en dat is wel echt lekker. Gewicht zit rond de 97kg leeg in de ochtend. Vp zou max 12% zijn. In de ochtend duidelijke definitie op me buik maar verdwijnt in avond. Kan dan s'avonds nog wel steeds me abs zien maar erg vochtig door alle carbs zoals te zien is op de foto.


image.jpeg
 
Super druk met werk/ studeren dus ben hier een heel stuk minder actief. Blijf verder wel gewoon loggen maar de ene periode iets meer dan de andere. Ondertussen blast iets eerder begonnen :)
In me 2e week nu alweer met een oxy kickstart. Nu geen last van misselijkheid of maagpijn op de oxy. Klop het gelijk ff af want wie weet komt het nog :p
Gewicht schoot eerste week omhoog, net zoals vocht en vet percentage:rolleyes:
Geen probleem ik ga lekker door bulken en hoop deze winter er flink wat massa aan te plakken. Moet lukken met deze blast en voor nu ff op 4500/4700kcal
-gram test e ew
-500mg bold ew
-466mg npp ew
-oxy 100mg ed
Kracht is merkbaar nu in de 2e week al hoger en dat is wel echt lekker. Gewicht zit rond de 97kg leeg in de ochtend. Vp zou max 12% zijn. In de ochtend duidelijke definitie op me buik maar verdwijnt in avond. Kan dan s'avonds nog wel steeds me abs zien maar erg vochtig door alle carbs zoals te zien is op de foto.


Bekijk bijlage 79576
Nooit 12% bf, je zit misschien op 9 hooguit 10% denk dat je vocht aanziet als vet. Gain ze ;)
 
Hmm dont know haha, zou wel relax zijn. :D
Verschil tussen de ochtend en s'avonds laat is best groot.
Trek me er ook niet zo heel veel van aan. Ga pas in 2017 weer denken aan cutten. Denk dat ik deze blast ook flink lang doortrek. Wil nu echt eens flink voor massa gaan. :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hmm dont know haha, zou wel relax zijn. :D
Verschil tussen de ochtend en s'avonds laat is best groot.
Trek me er ook niet zo heel veel van aan. Ga pas in 2017 weer denken aan cutten. Denk dat ik deze blast ook flink lang doortrek. Wil nu echt eens flink voor massa gaan. :)
Flufffffffy
 
Super druk met werk/ studeren dus ben hier een heel stuk minder actief. Blijf verder wel gewoon loggen maar de ene periode iets meer dan de andere. Ondertussen blast iets eerder begonnen :)
In me 2e week nu alweer met een oxy kickstart. Nu geen last van misselijkheid of maagpijn op de oxy. Klop het gelijk ff af want wie weet komt het nog :p
Gewicht schoot eerste week omhoog, net zoals vocht en vet percentage:rolleyes:
Geen probleem ik ga lekker door bulken en hoop deze winter er flink wat massa aan te plakken. Moet lukken met deze blast en voor nu ff op 4500/4700kcal
-gram test e ew
-500mg bold ew
-466mg npp ew
-oxy 100mg ed
Kracht is merkbaar nu in de 2e week al hoger en dat is wel echt lekker. Gewicht zit rond de 97kg leeg in de ochtend. Vp zou max 12% zijn. In de ochtend duidelijke definitie op me buik maar verdwijnt in avond. Kan dan s'avonds nog wel steeds me abs zien maar erg vochtig door alle carbs zoals te zien is op de foto.


Bekijk bijlage 79576
Als dat 12 is wil ik je wel eens op 6 zien :p
 

Haha yess, lekker zacht en fluffy.
Me vriendin vind me nu wel meer menselijk :p

Als dat 12 is wil ik je wel eens op 6 zien :p

aha heb nog een foto waar ik volgens een meting op 5 stond. Denk zelf 8 hoor :p
Kreeg alleen nooit de veins goed op de foto. Maar die stonden ook op chest en abs.
Stond ook echt plat..
image.jpeg
 
Haha yess, lekker zacht en fluffy.
Me vriendin vind me nu wel meer menselijk :p



aha heb nog een foto waar ik volgens een meting op 5 stond. Denk zelf 8 hoor :p
Kreeg alleen nooit de veins goed op de foto. Maar die stonden ook op chest en abs.
Stond ook echt plat..
Bekijk bijlage 79608
Haha als ik dit zie moet ik terugdenken aan de Shredtijd van mij :p toen heb ik de term leaving humanity behind toch wel waargemaakt. Leek wel een marsmannetje met al die veins.

Jij ook een mooie shape! Maar zoals je zegt, neem de tijd om massa op je frame te plakken en dan zul je toch je bulk shape moeten accepteren. Voor vele zal het nog heftig droog zijn maar voor ons is het fluffy :p
 
Haha ja vooral als je dan gaat zwemmen met warm weer en wat carbs nuttigt. Dan heb je toch wel wat mensen die staren :p
Vol en veiny. Love it :D
Jij stond helemaal ziek man strive!
Nu lekker wintervelletje kweken met daaronder hopenlijk wat kwaliteits massa.
Vind het weer echt fijn nu ik voller word en dikke krachtgains maak. Broeken beginnen alweer strak te zitten om de benen en mijn werkjas zit alweer strak. :)
Vocht en shape neem ik voor lief. Zit ook niet op een ai ofzo, dat gebruik ik echt alleen voor de tietjes. En heb daar helemaak niks geen last van. :)
Zou binnekort nog eens wat foto's maken.
Misschien wat trainingen loggen.
 
Haha ja vooral als je dan gaat zwemmen met warm weer en wat carbs nuttigt. Dan heb je toch wel wat mensen die staren :p
Vol en veiny. Love it :D
Jij stond helemaal ziek man strive!
Nu lekker wintervelletje kweken met daaronder hopenlijk wat kwaliteits massa.
Vind het weer echt fijn nu ik voller word en dikke krachtgains maak. Broeken beginnen alweer strak te zitten om de benen en mijn werkjas zit alweer strak. :)
Vocht en shape neem ik voor lief. Zit ook niet op een ai ofzo, dat gebruik ik echt alleen voor de tietjes. En heb daar helemaak niks geen last van. :)
Zou binnekort nog eens wat foto's maken.
Misschien wat trainingen loggen.
Haha thanks man doet me goed om te horen! Hoop die shape weer terug te zien op de wedstrijd en dan met flink wat kwaliteitsmassa erbij :)
Zeker doen man! Ai inderdaad in geval van nood, we nemen genoeg shit :p bulken heeft ook z'n voordelen, je mood is gewoon 100x beter, krachtgains en dat heerlijke volle opgepompte gevoel ook al moet je dat gruwelijke even achter je laten, bedoeling is om het nog gruwelijker te maken bij de volgend cut :p
 
Dikke shape man! Ik volg!
 
Opkutten met die shredded pics. Nu wil ik weer droogtrainen!:( Kom nu op t punt dat ik buiten adem raak van mn veters strikken. Mn maag zit de hele dag vol, maar ben wel 120+ kg :cool:
 
Opkutten met die shredded pics. Nu wil ik weer droogtrainen!:( Kom nu op t punt dat ik buiten adem raak van mn veters strikken. Mn maag zit de hele dag vol, maar ben wel 120+ kg :cool:
Bij 40% haha ;)
 
Opkutten met die shredded pics. Nu wil ik weer droogtrainen!:( Kom nu op t punt dat ik buiten adem raak van mn veters strikken. Mn maag zit de hele dag vol, maar ben wel 120+ kg :cool:
Opcutten met je praat over je volle maag! Ben aan het cutten :(
 
Bulken gaat heerlijk! Kracht gaat goed omhoog. Op de bench vandaag weer 6x130 gehit. Gewicht is nu 98kg leeg in de ochtend.
Ben wel echt fluffy maar neem het lekker voor lief. Lijk ik alleen maar groter in t-shirt :p
Wel echt een te dikke pomp af en toe. Zo pijn dat ik niet eens meer fijn kan doorgaan. Heb me schema er een beetje op aangepast.
Sfeerfoto hoort er natuurlijk bij,


image.jpeg
 
Back
Naar boven