AndroidHealthClinic

Ment0s, en door!

Bezoekers in dit topic

QUOTE="vntl, post: 9611367, member: 63769"]kfc schouders :fries:[/QUOTE]

Sssssstttt...:x
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Bulken gaat heerlijk! Kracht gaat goed omhoog. Op de bench vandaag weer 6x130 gehit. Gewicht is nu 98kg leeg in de ochtend.
Ben wel echt fluffy maar neem het lekker voor lief. Lijk ik alleen maar groter in t-shirt :p
Wel echt een te dikke pomp af en toe. Zo pijn dat ik niet eens meer fijn kan doorgaan. Heb me schema er een beetje op aangepast.
Sfeerfoto hoort er natuurlijk bij,


Bekijk bijlage 79714
Niks mis met je shape man! Nogaltijd lean en netjes van die bench ;)
 
Bulken gaat heerlijk! Kracht gaat goed omhoog. Op de bench vandaag weer 6x130 gehit. Gewicht is nu 98kg leeg in de ochtend.
Ben wel echt fluffy maar neem het lekker voor lief. Lijk ik alleen maar groter in t-shirt :p
Wel echt een te dikke pomp af en toe. Zo pijn dat ik niet eens meer fijn kan doorgaan. Heb me schema er een beetje op aangepast.
Sfeerfoto hoort er natuurlijk bij,


Bekijk bijlage 79714
Ziet er goed uit!
En een mooie bench.
 
Thanks mannen!
Gewicht stijgt heel rustig en kracht blijft omhoog gaan. De pomp is insane.
Armen zitten alweer over de 45cm. Wel warm gemeten :p
Gewicht is 98,5kg helemaal leeg na opstaan.
In de middag ruim 100kg.
Voeding zit op 5000kcal en blijf hier ff op.


image.jpeg
 
Thanks mannen!
Gewicht stijgt heel rustig en kracht blijft omhoog gaan. De pomp is insane.
Armen zitten alweer over de 45cm. Wel warm gemeten :p
Gewicht is 98,5kg helemaal leeg na opstaan.
In de middag ruim 100kg.
Voeding zit op 5000kcal en blijf hier ff op.


Bekijk bijlage 79901
Gaat goed man! Armen zien er indd stuk groter uit :p
 
Thanks bro! Gaat echt lekker :D
 
Nee tren komt er dit jaar niet meer in. Lekker doorbulken op test,deca,npp en bold. :)
 
IN! -teressant :P
 
Welcome bro's !
 
Welcome welcome,

Log wel iets minder de laatste tijd en train ook niet zovaak als ik zou willen. Men moet nou eenmaal soms prioriteiten stellen en mijn studie gaat nou eenmaal voor. Toch gain ik nog rustig en doe me ding zo goed mogelijk.
Gewicht is weer wat gestegen. 99kg nu en heb nog steeds zichtbare abs. Heb geen idee wat mijn bf is. Ben wel redelijk bloated maar hey, het is toch koud! :)
Train nu volgens een nieuwe schema dat meer focus op kracht legt. Minder reps en hogere gewichten. Elke dag focussen op een andere compound.
Ma overhead press
Di squats
Do bench
Vr deadlift
Op de squat en deadlift kan ik door rugproblemen nog niet maxen maar hoop door dit schema er wel sterker in te worden zodat ik uiteindelijk wel weer kan maxen. Blijven toch de bazen oefeningen :)

Uiteraard een foto: ;)


image.jpeg
 
Gaat goed man.

Hoeveel weken nog?
 
Hoi :)

Heb een maandje ff niks gedaan, ziek geweest, school en prive ff wat dingen rechtgezet waar ik het verder niet echt over wil hebben. Soms moet een man ff prioriteiten stellen.
Nog steeds keelpijn en strontverkouden zoals de helft van Nederland volgens mij maar wel weer back on track.
Ben toch dat maandje nog wel wat vvm kwijtgeraakt maar dat is ook niet gek.
Nu een 97kg en cuttende sinds een week.
Kom net uit een lange cruise en zit nu op:
250mg test e
500mg bold
400mg tren e
400mg mast e
50mcg t3
De tren kickstart ik met wat tren a dat ik nog heb liggen.

De maand niks doen heeft mijn rug wel goed gedaan. Squaten en deadlifts gaan weer easy zonder pijn. Dus dat is een pluspunt.
Voeding is: 2 dagen low op 2000kcal en 1 dag daarna op 3500kcal. Dit is weinig voor mijn doen maar wil niet al te lang kutten.
Foto van mijn fysiek komt binnenkort nu eens eentje van mijn voeding. Dit eet ik nu elke dag met nog wat kwark en een whey. Op de hoge dagen eet ik 1 extra maaltijd dat van alles kan zijn en extra carbs uit oats. Vind het echt knap dat gasten hele dagen alleen maar droge rijst met kip kunnen eten. That's not for me :)


IMG_5470.JPG
 
Goed om weer van je te horen! Succes!
 
Back
Naar boven